bolletje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Vie sorrie voor het lange wachten maar ben met m'n eten bezig. Ja verdriet, omdat die ervaringen veel pijn gedaan hebben. Ook een stukje zelfmedelijden, zoiets van, man wat waren dat traumatische ervaringen en wat heb ik het moeilijk gehad. Maar goed ik ben inderdaad nu zoals ik ben, ook door die ervaringen en heb daar vrede mee. Ik ben oké
bes Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Heb vorig jaar een 'ontwenningsdelirium' gehad na ettelijke dagen stevig doordrinken. Blijkbaar heeft die dezelfde symptomen... Bolletje... Weet niet of dit hetzelfde is als een drankpsychose? Maar was idd hééééééél bangelijk; net of ik ging doodgaan; blij dat ik het nog kan navertellen nu...En met wat meer tijd zal ik m'n negatieve ervaringen hierover wel eens op jouw nieuw geopend draadje zetten...
bolletje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Ja Bes, ik weet niet of het hetzelfde is maar misschien inderdaad eens op schrijven. Misschien herken ik daarin stukken. Ik weet wel dat ik in een soort enge wereld zat. Ik had inderdaad het gevoel mezelf helemaal kwijt te zijn, mezelf verliezen of zo. Maar neem er maar de tijd voor hoor. Jij beslist wanneer je er klaar voor bent. Het kan een onderdeel zijn van een stuk verwerking. Tenminste zo heb ik het zelf ervaren. Toch komen er af en toe nog wel herinneringen, net als daarstraks terug, maar minder hevig.
filippa Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Goh Soothe jouw ervaringen qua drank lijken wel watop de mijne, op het laatst was het voor mij "kiezen of kabelen" zogezegd.Man man man....... wat was ik ziek beroerd etc.. Wel een erg griezelig filmpje trouwens !!Nou ben weer terug dus van de markt, kinders keurig geknipt en geschoren, kunnen er weer mee door, ha ha.Moeders is nu net zo bruin als Dar !! Ga zo nog even de stofzuiger door het huis slingeren en ohja eten maken en de hond uitlaten, we hebben het er maar druk mee.Desi meid vervelend voor je maar ik kan me er wel een voorstellingbij maken meid, gewoon opnieuw beginnen Bekkie ook voor jou geldt dat het gewoon een kwestie is vanopnieuw beginnen met "frisse" moed, laat je niet kisten meid .
bes Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 @ bolletje: zal zeker eens, met meer tijd m'n ervaringen, opschrijven. Kan alvast melden dat ik me kan herkennen in wat Wilrijk op dat draadje geschreven heeft !!@ hannah: een superdikke proficiat voor jou en je hond.. Volhouden, hé... Ondanks de helse strijd... Is het voor mij ook nog elke dag; vooral in m'n hoofd !!Zou m'n stopdatum ook wel willen invoeren onderaan. Kan iemand me zeggen hoe je dit doet? Denk, net als hannah dat dit een zekere trots geeft en de moed om door te gaan...
Vie Geplaatst 7 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Yes I loves you, Porgy,Don't let him take meDon't let him handle meWith his hot handsBes je vroeg gisteren nog of Porgy and Bess een mooie film was. Het is geen film, het is een geschiedenis over slavernij die door Gershwin op muziek is gezet. Ik vind dat alcohol slavernij is, daarom had ik die connectie met je naam, dat je er iets aan wil doen
Kate Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Hannah 1 dat klinkt nogal dominant dan dat hij het uit wil komen maken....Soothe je komt van ver. Petje af voor jou. Je hebt het maar mooi gedaan en gefikst ondertussen.Nu een heel wat leuker leven, en een stabiele relatie ook nog En je hondje een nuchter baasje.Zover ben ik ook nooit geweest. Maar ik heb weleens een blackout gehad.Wie zegt dat het niet zover had kunnen komen.Er zijn wel vaker dingen gebeurd waarvan ik het nooit gedacht had, niet alleen leuke dingen.Het kan ons allemaal gebeuren. Als er ineens iets erg gebeurt bijvoorbeeld.Cathy, ik vind je berichten een beetje dubbel. Je wilt van de drank af en je komt hier ook vertellen dat je zit te drinken en ervan geniet. Soms denk ik weleens waarom lees ik dat allemaal. Ik hou het liever simpel nu en dan blijf ik op een forum lezen waar mijn oude gedachten staan. Moet ik niet eens verder.Ik noem jou nu maar vat het niet persoonlijk op. Het is iets waar ikzelf uit moet zien te komen.Wat wil ik met het forum. Is het niet een automatisme geworden, een invulling van tijd.VM, hou vol morgen, je bent een knokker hoor
smart Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Kate, ik praat meer ook vanuit overdenkingen - hardop - voor mezelf.(je bedoelt mijn bericht van eerder vandaag?)Daarin belicht ik naar mijn idee hoezeer ik geluk even kan ervaren, me "eigen" maakte op die wijze.Dat is een stukje bewustworden. En ben er niet trots op. Het is gegroeid, en ik wil het anders.
bes Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Bolletje.... hoop dat je dan bij handtekening in profiel bedoelde... ff zien of het gelukt is !?En Vie... dacht dat Porgy & Bess ooit verfilmd werd; vandaar... Je hebt alleszins gelijk met je stelling van alcohol is een slavernij... Volledig akkoord..
will Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Zwaarste moment sinds mijn stop 8 dagen geleden. Te veel werk, teveel stress, weinig geslapen. Ik probeer mijn gedachten te verzetten, hier, thuis, aan mijn pc's, maar flitsen schieten door mijn hoofd. Eentje maar, een proefje, zien of ik er nog tegen kan. Ik ga nog een sigaartje roken buiten, even tot mezelf komen. Zen
bes Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Yess!!Datum gelukt... thanks bolletjeEn straks meld ik me af, zulle...Nog niks gedaan vandaag... en de kabouters doen hier helaas niet verder... Soit.. hoe verslavend dit forum ook is, vandaag heb ik er meer aan gehad dan aan de wekelijkse kuis
Kate Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Ik bedoelde eigenlijk je stukje van gisteravond, maar dat gaat over hetzelfde.Je zat toen te drinken, tenminste dat begreep ik eruit.Maar dat maakt verder niet uit, ik vraag me alleen af waarom ik zulke dingen steeds zou moeten lezen. Meer in het algemeen. De discussies in ieder zijn hoofd. Over wel-niet.Ik wil dat eigenlijk een keer achter me laten. Vind dat ik er op deze manier in blijf hangen. Terwijl ik er voor mezelf uit ben.Ik ga eens nadenken over hoe ik mijn tijd anders kan gaan invullen.Het forum is ook een beetje een verslaving geworden.Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijker uitgelegd heb.Het gaat meer over mij, en niet over het forum. Het forum is gewoon het forum. Zoals het moet zijn.Oh, ik ga nu eerst eten koken, dus log even uit.
Vie Geplaatst 7 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Een sigaartje met Zen Wilrijk???????Nou ik ga even naar mijn cajunkipjes kijken
bes Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Wilrijk..Neem aub GEEN 'proefje'... Je weet dat dat een utopie is; dat EEN proefje bestaat niet !!!Hou vol... dat doe ik ook...!!!Remember m'n colruyt-verhaal !!
smart Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Bes, wat een fantastisch resultaat!Ook Wil. Hartstikke goed bezig.Ik hobbel nog even door, ja een beetje dubbel, dat klopt Kate.
will Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Lol Vie, gaat niet goed samen hé, sigaartjes en zen, maar het kalmeerd me. Buiten alles een beetje vochtig van de regen, het ruikt lekker fris. En dan het sigaartje erbij. Weet je wat ? Als het ijsboerke passeerd trakteer ik mezelf op een lekker ijsje Ik weet het besje, er bestaat geen eerste, alleen maar volgende. Nu niet, nog niet, misschien nooit meer, wie weet ? Ik kan het me nog niet voorstellen Ik hou vol, jullie toch ook, niet ?
Soothe Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Wilrijk, met de tweede beginnen, hielp mij altijd.
smart Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Geplaatst 7 mei 2010 Kate:heart: ik snap je hoor.Mijn biecht-drang... kan ik ook laten.Verder: doe wat goed is voor jou.Jij bent al zo'n eind gekomen!Kook ze en eet ze!voor allemaal lekker eten zo.Ik log eens even uit!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden