bes Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Bolletje.... hoop dat je dan bij handtekening in profiel bedoelde... ff zien of het gelukt is !?En Vie... dacht dat Porgy & Bess ooit verfilmd werd; vandaar... Je hebt alleszins gelijk met je stelling van alcohol is een slavernij... Volledig akkoord.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Zwaarste moment sinds mijn stop 8 dagen geleden. Te veel werk, teveel stress, weinig geslapen. Ik probeer mijn gedachten te verzetten, hier, thuis, aan mijn pc's, maar flitsen schieten door mijn hoofd. Eentje maar, een proefje, zien of ik er nog tegen kan. Ik ga nog een sigaartje roken buiten, even tot mezelf komen. Zen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bes Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Yess!!Datum gelukt... thanks bolletjeEn straks meld ik me af, zulle...Nog niks gedaan vandaag... en de kabouters doen hier helaas niet verder... Soit.. hoe verslavend dit forum ook is, vandaag heb ik er meer aan gehad dan aan de wekelijkse kuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ik bedoelde eigenlijk je stukje van gisteravond, maar dat gaat over hetzelfde.Je zat toen te drinken, tenminste dat begreep ik eruit.Maar dat maakt verder niet uit, ik vraag me alleen af waarom ik zulke dingen steeds zou moeten lezen. Meer in het algemeen. De discussies in ieder zijn hoofd. Over wel-niet.Ik wil dat eigenlijk een keer achter me laten. Vind dat ik er op deze manier in blijf hangen. Terwijl ik er voor mezelf uit ben.Ik ga eens nadenken over hoe ik mijn tijd anders kan gaan invullen.Het forum is ook een beetje een verslaving geworden.Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijker uitgelegd heb.Het gaat meer over mij, en niet over het forum. Het forum is gewoon het forum. Zoals het moet zijn.Oh, ik ga nu eerst eten koken, dus log even uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Besje, we think alike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Een sigaartje met Zen Wilrijk???????Nou ik ga even naar mijn cajunkipjes kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bes Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Wilrijk..Neem aub GEEN 'proefje'... Je weet dat dat een utopie is; dat EEN proefje bestaat niet !!!Hou vol... dat doe ik ook...!!!Remember m'n colruyt-verhaal !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Bes, wat een fantastisch resultaat!Ook Wil. Hartstikke goed bezig.Ik hobbel nog even door, ja een beetje dubbel, dat klopt Kate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Niets ten nadele van jou Cathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ja ik schrijf ook altijd zo traag Koken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Lol Vie, gaat niet goed samen hé, sigaartjes en zen, maar het kalmeerd me. Buiten alles een beetje vochtig van de regen, het ruikt lekker fris. En dan het sigaartje erbij. Weet je wat ? Als het ijsboerke passeerd trakteer ik mezelf op een lekker ijsje Ik weet het besje, er bestaat geen eerste, alleen maar volgende. Nu niet, nog niet, misschien nooit meer, wie weet ? Ik kan het me nog niet voorstellen Ik hou vol, jullie toch ook, niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Wilrijk, met de tweede beginnen, hielp mij altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Kate:heart: ik snap je hoor.Mijn biecht-drang... kan ik ook laten.Verder: doe wat goed is voor jou.Jij bent al zo'n eind gekomen!Kook ze en eet ze!voor allemaal lekker eten zo.Ik log eens even uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Soothe, wat zou ik zonder je beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Hoi Filippa, dan hebben we de juiste keuze gemaakt.De flitsjes (miniflitsjes) blijven misschien, maar de grote dorst is weg.Heb je nog af en toe de kriebels, of zakt het weer een beetje.Nu geen volle terrasjes.Ik ga een soort risotto maken. Eigen variant.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Vreselijk Soothe heb net mijn naarste ervaring met alcohol neergezet ophet nieuwe "draadje" en heb al weer "gegeten en gedronken", bah.Nee, toch maar niet meer.Af en toe dat duiveltje ok, maar doen.... nee laat maar Nu moet ik ook nog koken getsie, gr Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 En die kippendijtjes worden me toch lekker!Nee ik begrijp het Wilrijk, alleen ik ben al enige tijd geleden gestopt met roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Denk aan HALTH=HungryA=AngryL=LonelyT=Tired4 zaken die en enorme trigger of graving kunnen veroorzaken. Dus goed eten, misschien wel even een dutje doen en regelmaltig een rustmoment inlassen. quote: Originally posted by: wilrijkZwaarste moment sinds mijn stop 8 dagen geleden. Te veel werk, teveel stress, weinig geslapen. Ik probeer mijn gedachten te verzetten, hier, thuis, aan mijn pc's, maar flitsen schieten door mijn hoofd. Eentje maar, een proefje, zien of ik er nog tegen kan. Ik ga nog een sigaartje roken buiten, even tot mezelf komen. Zen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ik zat trouwens te denken om en financieel draadje te openen. Dat kan dan bij Thema's of Tips. Ik geef nog veel te veel geld uit, ook een soort grenzeloosheid. Is er animo voor ????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Wijze woorden woman, juist gedaan met eten, wel nog moe, alleen boven, de vrouw beneden even aan het werk en boos ben ik niet, behalve een beetje op mezelf omdat ik zo'n drang even had.Had als in verleden tijd, ben even buiten geweest en groot ijsje gaan halen, voor subiet in de zetel. Het deed me even goed buiten te zijn, wat was het hectisch vandaag hier. Gewoonlijk blijf ik beneden doorwerken aan de pc's tot 23 of 24u, maar ik stop voor vandaag. Ik zou kunnen blijven werken. Ga nu even naar het journaal kijken met porto, euh.......water erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 ja count me in woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ok Bekkie, bij Tips en Adviezen of bij Thema's ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Denk tips en adviezen woman vind je niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ja dat denk ik ook, ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden