Otje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Mooi SootheGelukkig kunnen we hieropbiechten. Ik weet nog eens dat ik de vijfde fles openmaakte. Dat zijn dan geen "feestjes" meer, dacht ik zo. Mailtje gestuurd. Overigens gister kwam een tekst voorbij op tevee"If you love someone, set them free" Sting natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Bedankt voor de lieve woorden allemaal, zit nu erg vol, kan alleen maar huilen. Zou zo graag ook een vriendje willen, maar denk dat ik er niet voor opensta. Mijn hoofd zit nog bij hem, alles doet me aan hem denken en waarom? geen idee heb misschien teveel van hem gehouden, kan er niet zo goed bij dat een ander die beweerde voor mij te voelen mij al ze snel weer is vergeten.Maar aan de andere kant spelen er ook nog zoveel dingen mee, wil hier zo graag weg, voel me niet huis en op mijn plek. Weet niet zo goed mee wat ik van alles moet maken, mis mijn zoon, mis vrienden die ik niet heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Wel bolletje, ik vind ze prachtig, echt waar En Cathy, ik dacht altijd van andersom ! Ik heb mijn roots wel vanuit Nederland, mijn vader is geboren in Hulst VM ik snap exact wat je bedoeld, ik had één van die ouders kunnen zijn, want ik sta (stond) ook altijd vooraan als ze de glazen bijschonken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Dan moet je scrollen Hannah. Geen punt.Door in mijn begintijd dit te lezen kwam ik er uit.En ook bij de AA werkt het.Delen is helen, vraag het Rudy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 bekkie, kop op meisje, ik denk dat je hier meer vrienden hebt dan je aankan. Gedeelde smart is halve smart, wij hebben brede schouders. Life's to short !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Bekkie, Als Isa weer op de draad komt zou je aan haar eens kunnen vragen of ze je wil vertellen over haar leven. Zij heeft in de zelfde moeilijkheden gezeten als jij nu. Ze is er uit en heeft nu een prima leven. Wel nog met moeilijkheden maar ze kan ze aan.Zij is diegene met het tralidadidagevoel. Misschien heb je daar wat houvast aan meis.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 quote: Originally posted by: Hannah1Oh Soothe dan kan ik nog wel ff. Soms werken die extreme verhalen ook averechts. Dan is het nog je eigen verantwoording. Je eigen keuze.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Nou Soothe, bedankt voor je verhaal in elk geval.Ik ken in mijn omgeving ook wel mensen die het erg bont maakten en die ikook weer heb zien opkrabbelen uit hun jarenlange ellende; heb daar enorm veel respect voor!!!!Weet je, ik ben wel eens van de fiets gevallen onder invloed, en ik heb wel eens ruzie gemaakt omdat ik mijn emoties dan tenminste kon tonen (eindelijk), en de laatste jaren heb ik wel eens een beleeft dat ik niet meer wist hoelaat ik in mijn bed kwam en meer van dergelijke geheugenproblemen, maar god zij dank geen heel grote excessen. Wel meer dat het sluipenderwijs ging.... de labiliteit, het angst dempen, vage werkproblemen... etc.Met dat grootse denken bedoel ik eigenlijk meer dat heel momentelijke geluk van alles even kunnen overzien.Dat had ik gisteravond en dat had ik hard nodig op dat moment en vandaag probeer ik dat gevoel vast te blijven houden dwz dat ik wat bewuster om me heen kijk en geniet van kleine dingen in het grootser verband. Mijn tuin is zo'n voorbeeld waar ik erg van kan genieten. De vogels, al het groen. Zou ik vroeger banaal gevonden hebben (toen ik ook nog dacht dat groots en meeslepend wel erg leuk was).Dat is ook de winst van het ouder worden denk ik.Maar: fantastisch Soothe, dat je uit die ellende omhoog geklommen bent:present:Grote klasse! Laat anderen zich vooral optrekken aan een verhaal als dat van jou (en anderen hier) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Je bedoeld misschien ook te zeggen, dat een ander denken kan: met mij is het nog zo erg niet?Want dat kan ik begrijpen Hannah.En ik ben het met je eens. Bij mij zijn 2 glazen de echte limit. Het lijf kan het niet meer aan.En ook dan is stop zeggen erg lastig hoor!(heel lang met grote regelmaat drinken is ook heel erg desastreus...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Oei, de strijkbout staat hier al een half uur onverrichter zake aan te staan.Dus maar even iets gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Hannah, het was voor mij genoeg en mijn ervaring deel ik.Het is niet belangrijk of het 2-3-4 flessen zijn.Wat wel belangrijk is, is dat drank een sluipmoordenaar is.Die op kouzevoeten binnenkomt en je onder z'n laarsen vertrapt.Je het overzicht doet verliezen in het aantal consumpties.Die wereld ken ik en die deel ik.Meer heb ik niet te bieden.En Voor Ziza met z'n matras heb ik respect. Hij kwam van ver.Hij leerde mij het smoezenboek te sluiten.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ha allemaal,Wil ff melden dat ik gisteren niet sterk genoeg ben geweest. Heb gedronken en me laten gaan. Het spijt me dit te moeten melden.Ik heb wel besloten om vandaag weer met de Antabus te beginnen. Ik kan blijkbaar nog niet zonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Hoi Desi, jammer, vandaag nieuwe dag, gisteren was gisteren. Leef even in het nu en maak er een nieuw begin van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bes Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Respect ook voor jou, soothe....Ik heb heel veel aan jouw ervaringen.. en die werken zeker niet averechts... Integendeel, nu weet ik weer waarom ik gestopt ben met drinken; want zeg nooit nooit; het kan ieder overkomen !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Lieve Dees, ga je jezelf er niet te hard om vallen.Maar ook voor jou wens ik dat elke nieuwe nare ervaring in het leven te hanteren wordtzonder gif. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Amen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Cathy, je strijkje. Bedankt Cathy.De bout staat toch niet op je een nieuw bloesje te schroeien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Hannah, het is goed.Pas goed op jezelf.Ik bespeur een zekere vooruitgang bij je.Ieder zijn manier. Zekers.Dag Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Dees jammer maar het is niet anders meis. Het zijn ook hele moeilijke dagen voor je. Een diep repect voor jou als je weer antabus gaat nemen meis. Hoe reageerde je man en kinderen er op? Of wil je dat liever niet zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 soothe dank je voor je verhaal. ik hoop dat ik 'optijd' de grens gevonden heb.Desi, ga ervoor. zorg dat je deze dagen met bewustzijn doorkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Pfff weekendvoor ieder een festijn..voor mij veel moeilijker om het drinken te laten. Ben nu al aan het denken..zou ik niet gewoon voor drie pilsjes gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ja dat wou ik Dees eigenlijk ook zeggen: zorg dat je er 'bewust' bij bent. Dan blijven de herinneringen helderder. Is zooo belangrijk nu!Fleur, lees vooral heel veel hier.Heb je de cirkels van van Dijk al gelezen? Inzicht is belangrijk.Zijn 3 biertjes nu werkelijk zó belangrijk? Nee dus.He-le-maal niet! Het voegt niets, maar dan ook niets toe.en weet je... ik moet dat nog best vaak tegen mezelf ook zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Mensen, bedankt voor de respons.En Woman ook jij hebt op tijd het licht gezien.Heel goed.En succes met het amoureuze gebeuren.Dat was beneveld niet van de grond gekomen.Igor, wilrijk en last but not least Bes.Een verlaat welkom in het dorp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ja de verhalen van de mensen waar het nu goed mee gaat zijn heel erg belangrijk.Van allemaal.Waar sta jij nu dan Hannah?Dat weet ik eigenlijk niet zo goed.Ik bedoel qua drinken en je moeites. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Nee ze zijn inderdaad niet zo belangrijk..Maar het is weer ff zoeken naar die knop. Lig me nu al te bedenken wat ik dadelijk thuis ga doen. Hoe ik de roes moet invullen. En het klinkt heel verleidelijk om het toch te doen. Vooral omdat ik morgen niet moet werken en er dan helemaal geen probleem is als ik me wat slechter zou voelen van het drinken.My mind is playing tricks with me Dochter zit na het eten achter de pc dus zal pas later op de avond zijn dat ik dingen kan doorlezen of effe steun kan zoeken hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden