Vie Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Goeiemorgen!Het is wel komisch, mijn kat kwam me wakker maken en mijn wekker stond op zes uur, dus ik dacht, ha, opstaan, aan de slag. Totaal geen erg in dat het nog veel te donker was om zes uur te zijn.Suus, ik heb een heel mooi Samsung mobieltje hier liggen, nog maar twee jaar oud. Vertel maar hoe ik dat bij jou krijg. ('t is wel een beetje een koelkast want er zit een vrij uitgebreide camera op.)Nu gauw plaatsen anders is Wilrijk me voor met de dagdraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Pfff, gelukt!Spud en Koh, van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen!En goedemorgen Wilrijk, wat doe jij hier zo vroeg? Uitgewerkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ik zit ineens tegen mezelf te kletsen Wilde wel zeggen dat ik de discussie van de afgelopen draad wel interessant vond, over Roesje Of Niet, en wat we eigenlijk voor basisbehoeftes hebben. Dat daar ook koffie bij betrokken werd, vind ik wel grappig. En chocola schijnt troostend te werken.Maar naar de sauna gaan bijvoorbeeld is volgens mij ook niet iets dat van nature bestaat, en is toch in principe rustgevend. Auto's en fietsen hebben we van nature ook niet, maar is toch verdraaid handig om jezelf iets sneller dan lopend te verplaatsen. Computers waren er ook niet in de grottentijd, maar ik zou niet meer zonder willen.Kortom, de mens is gewoon te intelligent geworden voor zijn eigen bestwil. Overigens is het de mens eigen om een andere dimensie te zoeken. Er bestaan recepten uit ik weet niet hoeveel jaar in de oudheid waar men van uit het dak ging. Wij alkies zijn gewoon een beetje doorgeschoten.Maar nu heb ik wel weer genoeg gekletst, het is licht geworden dus ik ga mijn ochtendrondje doen.Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Het regent hier helemaal niet maar het is wel grijs.Goeiemorgen Dar, vertel het eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Goede morgen allemaalKohtje en Spud van harte gefeliciteerd, maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Dar laatst zapte ik langs een programma, over mensen die zo dik zijn dat ze met takelwagens uit hun huis moesten worden gehaald, nadat er een stuk muur was uitgebroken. Een weegschaal was waarschijnlijk onder ze ontploft.Wat zijn we eigenlijk normaal hè? En goeiemorgen Igor en Isa en iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Moghu Kanjers:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Dag Bol. hoe vergaat het jou?Ik ga zo even op de fiets, croissants halen. Kan eigenlijk niet wachten tot het hele circus van vandaag begint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Goeie morgen meiden,Allereerst wil ik Spud en Khotje een hele fijne verjaardag wensen. 't Is wel pokkeweer maar dat mag de pret niet drukken héHeeft iedereen lekker geslapen? Zag dat Isje al weer naar haar werk is. Dar, Vie en Caro zijn ook al op? Goh het is hier ook koud hoor. Wat een raar weer. Heb de verwarming maar aangezet.Ja w.b. een roesje, ik denk niet dat ik het bij een roesje zou kunnen houden. Als ik eenmaal dat gevoel in mijn maag heb, dat er drank in zit, moet ik meer. Heel veel meer. Vind het heel knap dat er mensen zijn die dan kunnen stoppen hoor.Verder gaat de Bol vandaag ff hard aan de gang. Zus komt en wil dat ik dan alles klaar heb. Daarna lekker weer aan het schilderij aan de gang.Aanpassing, Zus is geen zusje van me hoor, maar die ken ik van het mantelzorgforum.Hoop dat we vandaag iets horen van Dees. Heb gisteren in bed nog wel aan haar gedacht. Het maakt me bezorgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 als het meezit ga ik vandaag sporten en thuis eens even poetsen en bedenken wat ik ga veranderen. de witte muren ben ik ondertussen ook zat. ik heb de saus al weken in huis ,maar de zin was er niet. het is hier ook triest weer, dus maar flink aan de gang zie ik het ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Nee Dar dat bedoel ik niet hoor. Ik bedoel dat ik zin in van alles heb vandaag.Hmmm, grombelgrombel, smeksmek, lekker die croissants!Heb je trouwens van nature ook niet nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Goedemorgen bikkels! Even snel, want ik moet zo werken...en ook nog tot 21.00 uur vanavond...Ik kon iedereen even een fijne droge dag wensen, maak er wat van!!Toedeledoki! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Pfffttt dat is laat Eks. Nou heel veel prezier dan.Ja Vie dat programma daar heb ik ook een stukje van gezien. Vreselijk hé? Ik kan me niets voorstellen dat je daar een soort roesgevoel van krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ja Bol, ik zat een beetje te dollen over dat roesje, maar Dar heeft gelijk vind ik. Als het schadelijk voor je is moet je eens na gaan denken.Hihi, maar jij had toch laatst twee toetjes op? Maar eng hè, zulke dikke mensen. Dat is geen prettig rubensfiguur meer.Ik heb het zelf met allerlei soorten kaas, dat ik denk, hou nou maar een keer op met eten, en dan toch nog een stukje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 hoi Dar, ik heb abrikoos en geel, niet zo fel. (woon ook niet groot) ik zit nu nog en ik moet nu echt opschieten.ja en het knuffelen met puppie's ik weet het.heb het voorstukje gezien van de mensen die zich dik eten, vreselijk. werd al misselijk toen ik zag wat ze zouden eten.en nu moet ik gaan anders kom ik te laat. doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Fijne dag Igor!(Zet dit draadje weer even boven want ik antwoordde op wat we vandaag gaan eten.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Kohtje en Spud van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen. :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Hey Druppiemeisje. Hoe is het met jou? Hoe is het met je bol? Gaat het een beetje?Nou Vie als je een keertje te buiten gaat met franse kaas, is er niets aan de hand hoor, maar deze mensen zien er inderdaad onappetijtelijk uit. Dis is inderdaad niet meer mooi, maar wel vreselijk om te zien zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Het gekke is dus Bol, dat ik zelf met afgrijzen naar die lichamen keek. Maar dat ik me tegelijkertijd realiseerde dat ik me bijna doodgedronken had. Wat een ander waarschijnlijk ook niet begrepen had.Maar niet iedereen is zo extreem geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Nou ik zit niet met afgrijzen naar zo'n lichaam te kijken maar meer met ongeloven. Zoiets van, waarom kunnen die mensen nu niet gewoon eten i.p.v. die grote hoeveelheden, maar hoogstwaarschiojnlijk zullen die mensen denken, wat hebben jullie mat alcohol:wacko:Maar hun wereld is zo ontzettend klein geworden. Ze kunnen zich niet meer bewegen, en mij lijkt het vreselijk als je bewegingsvrijheid zo beperkt is dat je nergens meer naar toe kunt. Van de andere kant had ik het gevoel bij sommigen dat ze dat niet erg vonden,als ze maar te eten hadden. Het lijkt me dat deze mensen veel langer moeten doen om van hun lich. verslaving af te komen dan wij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ja, jij hebt een beter woord Bolletje, ongeloven. Dat je denkt, jeeeeeee.....Dankjewel, ik zit net in een vertaling en dat woord had ik nodig. Vraag je nog gage? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Hahaha die Vietje toch:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Vie wat wil je ervoor hebben?zou geweldig zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Suus ik wil er niks voor hebben. PB me maar waar het heen moet.Wel vind ik het zo eenzaam voor je dat je man niet eens een mobieltje voor je koopt. Wil hij dan niet dat je met de kinderen belt?Daar kan ik van huilen, echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ola Hier valt het weer nog heus mee..Prettige verjaardag aan beide (oeps namen alweer vergeten)!Gisteren is redelijk goed gegaan. Toen we van dansles kwamen vroeg mijn dochter "moet je niet naar de winkel?". Omdat ik natuurlijk altijd mijn bier ging halen..Ik zei "nee hoor". Zei ze "Ben je al geweest dan?".."Nee"..Geen antwoord meer..was eigenlijk op een rare manier wel grappig.Ga haar niets beloven want neem beloftes niet licht.Vanavond wordt het moeilijker..zie een beetje op tegen het weekend..It's all in my mind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden