Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 mei


Aanbevolen berichten

Ja, dat begrijp ik langs de éne kant, maar langs de andere kant gebeurt (of gebeurde) het dan niet soms dat je als je niet nuchter bent je een ander soort van inspiratie opdoet ? Bij muziek is dat is elk geval zo, dus waarom bij kunst niet ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 504
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen,

Hanneke, ik vond je bijdragen in de Boei mooi :present:
Ik had me ook al afgevraagd of jij die Hanneke was.

Fleurtje, veel water drinken, dan kunnen de gifstoffen eruit.

Houtje, heerlijk voor je dat de pijn wegblijft.

Vie, wat een rotzooi toch die pillen. Nou ja, sommigen zal het wel helpen.
Goed dat je er mee gestopt bent.

Lekker lang weekend nu. Volgende week maar 2 dagen werken.

Ik ga me verdiepen in de wereld van de symbolen, erg leuk.
Ik begin met het oude Egypte.
Chinese kalligrafie lijkt me ook wel wat.
Later misschien.

Ook heb ik nog van alles over vouwkunst liggen, kan ik Haiku's gaan schrijven en graancirkels tekenen en kleuren.

Yes, de ideeën komen weer binnen!

Straks eerst naar mijn moeder. Dat is dan weer minder inspirerend :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O maar dat weet je soms van te voren niet hoor Dar, ik heb weleens kanariegeel op de muren gesmeerd en dacht na een dag al: gètver! Het heeft me zeven lagen latex gekost....
Maar ik vond je foto''s erg mooi.

Begrijp je ergernissen.
Toch vraag ik me af, ik ben bijvoorbeeld handig in puur praktische oplossingen. Heel basaal. (Hier weet ik een leuk verhaal over maar dat mag ik niet opschrijven want dan is mijn echtgenoot niet meer zo anoniem)
Maar ik ben weer een behoorlijke chaoot in mijn administratie.
Het gaat er eigenlijk om, waar liggen je talenten (waarom heeft die collega van jou naar die baan gesolliciteerd, zou je je afvragen) en kun je die benutten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaaaa ik kan natuurlijk gaan zeggen: in mijn hart :sun: maar dat zou niet helemaal eerlijk zijn.

Ben ook een beetje grijs vandaag.

Wat wél nog absoluut moet, is naar buiten gaan, want ik begin aardig te kluizenaren!

Dus ik sleep me zometeen naar de voordeur, en dan gá ik. Er moet een pakje naar de post, en dan kan
in een rugzakje, en dan kan ik dat wel meenemen.
Ik houd niet zo van "doelloos lopen" hoewel het natuurlijk heel goed is, wandelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kate ik heb hier een mooi boek liggen over symbolen.
Dat ligt hier maar te liggen...
Boeken zijn ervoor om gelezen te worden.
Als je me je adres pebeet stuur ik hem naar je toe.
Of een ander postadres kan ook .

quote:


Originally posted by:
Kate



Ik ga me verdiepen in de wereld van de symbolen, erg leuk.




Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou kinders, ik heb mijn best gedaan om van de lente te genieten en van de markt, maar het blijft inderdaad wel wat viezig weer. Heb de haard opgestookt, hete douche genomen, knuffelkleren aan.

Soms is er wel eens een discussie over "nieuwen" en "oudgedienden". Ik heb een tijd meegemaakt dat er zelfs overdag bijna niemand was ingelogd, twee jaar geleden. Vind het wel leuk dat er veel meer mensen zijn en veel meer ervaringen en meningen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Vie, heb je nog wat lekkers gekocht of mooie plantjes?

Ik beschouw mezelf nu wel tot de oudgedienden,ik log alleen niet altijd in omdat ik vaak vind dat ik geen zinvolle bijdrage kan leveren, ik ben niet zo goed met woorden op 'papier' en ben af en toe bang dat ik heel hard kan overkomen terwijl ik dit niet ben, ik laat het daarom liever over aan mensen die dit wel goed kunnen, dit betekent niet dat ik niet meeleef met alle verhalen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar, het is geen onzekerheid en ik schrijf ook wel mee hoor, maar ik ben iemand die eerst iets zegt vanuit emotie en later nadenkt, niet zo handig af en toe want ik kan dan mensen nodeloos kwetsen terwijl dit niet de bedoeling was..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Dar, ik dacht de hele tijd, ik hèb toch die kaart...
Hihi, met allerlei avonturen is 'ie naar je op weg.

Jacc, door eerlijke dingen zeggen (soms veel te eerlijk en soms ook unfair) heb ik hier geleerd.
Wat let jou om dit forum tot een middel te maken om dingen van jezelf te leren?
Misschien stel ik het onhandig. Maar ik zou hier niet meer zijn als het alleen maar een gezelligheidsvereniging was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...