Spring naar bijdragen

ik ben nieuw

ikbenerklaarmee

Aanbevolen berichten

Hallo mensen

Heb gister een beetje rondgekeken en heb er al veel uitgehaald, ik ben 28 en ben sinds 2 jaar eigenlijk de weg kwijt, 1,5 jaar lang coke gerookt daarna helemaal alleen met behulp van mijn ouders gestopt en verder gegaan, dat ging weer over in alc. drink elke dag tot ik niet meer kan.. de dag ernaa spijt zoals we allen hebben, heb veel steun heb me aangemeld bij tactus en heb binnenkort hulp, dit heeft mijn goede vriend en tevens chef me aangeraden en wou het zelf ook , want je kan pas hulp krijgen als je er zelf mee eens bent..

Mijn hart ligt in Oostenrijk , heb er mijn werk en mijn vrienden en mijn vriend, voor mijn vriend en mijn familie doe ik dit anders word het mijn dood op korte termijn.ik wil terug komen en laten zien dat ik nieuw ben en het kan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom hier!

Met zo'n naam is je bedoeling helemaal duidelijk.

Fijn dat je hulp krijgt van Tactus Ikbekm. Ik heb de internetcursus gedaan van Tactive en daar heb ik veel aan gehad. Een alcoholschrift bijhouden (in horecamaten!), kijken waarom je drinkt en hoe je het kan voorkomen. Ook een begeleider die je bij de les houdt.

Ga ervoor joh. Je hebt nog een heel leven voor je.

En, als je struikelt, het belangrijkste is dat je weer opstaat en verder gaat met AdB worden!

Veel succes.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...