Spring naar bijdragen

zondag 9 mei


Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 327
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Cathy, maar over die man kan ik vanuit eerdere ervaringen een boek schrijven en dat zal ik nu maar laten. :wacko:
In ieder geval is mijn verhaal bij hem niet veilig, ik heb de ervaring dat hij info doorspeelt aan de werkgever die hij voor zich heeft te houden. Dus dat is wat lastig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Wing dat is zo maar ik had wel gehoopt dat hij deze week zih in kon houden en me even met rust laten,kijk met mijn kindjes kan ik leuke dingen gaan doe,speeltuin,kinderboerderij enz maar ik heb het gevoel dat hij ons tegen elkaar uitspeelt en dat zit me dwars. En over de opname ik ben voor mezelf de voor en nadelen aan het opschrijven op de pc,afwegen. Ik heb gewoon het gevoel dat niemand meer van me houdt! En dat doet pijn en frustreerd, Ik moet van de psych daar deze week RUST nemen en er komt steeds meer spanningen bij en ik weet niet of ik nog wel wil. Laat hem maar een kamer zoeken,dat wil hij misschien heb ik dan rust met de kids hier en hoef ik niet te gaan, want tot hij uit zijn werk komt zijn we vrolijk.
Dank voor het meedenken enne open dat draadje maar hoor,ik vind je een bijzonder mens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suusje meis, de opname komt dichterbij en dat is eng,
om nu voor en nadelen op te gaan schrijven is niet slim
want eigenlijk zoek je naar redenen om niet te gaan
maar het kan niet anders Suus, als ik je lees zoals je de laatste tijd
was, dan ben je niet in staat nu goed voor je kinderen te zorgen.
Je hebt echt professionele hulp nodig en die rust krijg je thuis niet.
Natuurlijk komt alles in je in opstand tegen wat er staat te gebeuren,
maar ik wens je toe dat je deze kans grijpt en er helemaal voor gaat.
Het gaat nu niet om je relatie met je man
het gaat om je relatie met jezelf
en je relatie met je kinderen!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cath bed, bed? foei welk bed. Stiekum deken pakken als kids slapen en bank op en die is krap joh. Nee hij kijkt nu da vinci code en gaat dan naar bed en dat is mijn moment van de dag, rust,kaarsjes aan, sfeerlampen aan en op de bank/bed tv kijken. Als iedereen slaapt kom ik tot rust, als ik nu ga slapen dan heb ik het gevoel niks aan mijn dag gehad te hebben, en ja er zijn zeker ergere dingen heb jaren voor vvn vluchtelingenwerk gewerkt dus ik weet wat echt lijden is en al die ellende in de wereld.

Jannigje zoals eerder gezegd story of my life
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur hij komt uit albanie,andere cultuur,dominant,macho,verwend maar zeker geen slechte man en ook geen slechte vader en ik heb stiekum jaren gezopen dus ik leg de schuld ook voor de helft bij mij neer alleen wat hij doet gedl afnemen pasjes,paspoort enz treiteren nee daar kan ik niet mee omgaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jann, zoals je weet kan ik erover meepraten. Mijn BA heeft ook dingen doorgespeeld die ik hem in vertrouwen heb verteld. Hier op het forum werd er toen massaal gereageerd van, dat kan toch niet, beroepsgeheim enzovoort, maar het schijnt zo te gaan.
Laat ze je tanden zien meis en er is veel mogelijk hoor.

Fleur, de man van Suus heeft pijn, veel pijn en hij gaat er op een manier mee om wat geen schoonheidsprijs verdient.
Maar we hebben onze partners zoveel aangedaan, denk daat ook eens aan voordat je oordeelt over of iemand leuk is of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy nee jeugdzorg is geweest en heeft het dossier ook na een week gesloten, vonden me een goede moeder,kinderen hebben me nooit zien drinken,huis is kraakhelder schoon,kids goed verzorgd en netjes opgevoed, oudste is beste van de klas en supersociaal, jongste vonden ze zo lief en vrolijk, nee jeugdzorg heeft gezegd ja je drinkt maar je kids lijden er niet onder en vonden me een goede moeder. Ze hebben school gebeld en chreche en huisarts en alleen maar positieve zaken gehoord. zie ze ook in de kliniek en ze vonden het zowiezo super dat ik zelf hulp heb gezocht dus nee ben ik niet bang voor nee. 100%

Ja Jane i know maar is wel zwaar,heb dromen dat als ik uit de klniek kom de kids weg zijn en man ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@em
Euh?? denk daar ook eens over na voor je oordeelt of iemand leuk is of niet??
Ik oordeel toch niet?? En misschien bedoel je het niet zo maar kan ook kattig doen als ik wil..
Ik zeg gewoon dat hij me geen leuke partner lijkt. Weet ik nu veel..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond kletskousjes :) Wil is back.
@jane4 het was The Antichrist. Heb hem afgezet, was er niet in de mood voor (dvd)
@fleur, wat een prachtige zet heb je daar gedaan, ik leer van je
@suus, heel het forum staat achter je, niet vergeten hé
@jannigje, je kent mijn gedacht al hé. Ik vind je een buitengewoon sterke vrouw

@al de rest, deze dag steekt weeral bijna in mijn zak. Het is een goede dag. Laat morgen maar komen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een man uit een andere cultuur lijkt me vrij moeilijk, moeilijker, zeg maar.
Suus, mooi wat je schetst: dat je het probeert aangenaam te hebben als hij straks in bed ligt.
Ook dat is een vorm van voor je zelf zorgen hoor!

Ik doe ook kaarsen aan als het moeilijk is (is dus ... altijd: whaha)
en ik ken het ook, alleen, zó alleen en dan toch die kaarsjes en je eigen nestwarmte zoeken.
Blijf daarbij!! je eigen ziel! Okay!! Verttrouw daarop.
Maar drink nu niet en zet je plan door: ga voor jezelf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus, een hele tijd geleden heb ik mijn man zelf al mijn pasjes gegeven.
Ik vertelde dat toen hier en er werd niet echt positief gereageerd.
Dit, omdat men mij hier kent en ze weten dat ik mijn vrijheid erg waardeer. Maar ik had dat nodig want ik vertrouwde mezelf niet met geld.
Ik zat in de problemen en dat werd dus drinken. En zonder geld kan dat niet dus ik heb Theo gevraagd mijn geld en pasjes te beheren.
Dat ging goed. Wel zorgde Theo ervoor dat ik genoeg in huis had qua eten en drinken. Na een paar weken kon ik het weer zelf en op een terugval van 6 weken geleden na gaat dat heel goed.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat jouw man uit bescherming van jou, je pasjes afneemt. En ook uit bescherming van hemzelf en de kinderen.
Alleen, hij gaat er een beetje te rigoreus mee om. Je hebt geeneens geld voor een belleblaas (gisteren) en dat is niet goed.
En hij kan je de toegang van jullie bed ook niet ontzeggen dus wat ik al zei, het verdient geen schoonheidsprijs maar de man heeft pijn en reageert zoals hij reageert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing je maakt me aan het huilen met je posting,je moest me laten lachen,wat een lief bericht het einde,dat ik hou van jou. God wat doet het iemand goed om na jaren iemand die woorden aan mij gericht te horen. Ik heb het in al wel 2 a 3 jaar niet gehoord nog geschreven gezien.

Ja het zit tussen ons in, we grijpen blijkbaar alles aan om te kwetsen. ik ben nog[sorry jane] bezig met mijn 'weegschaal' lijstje wel of niet maar misschien moet ik er gewoon eens voor gaan, ik heb vanaf mijn 5e anderen de macht laten hebben en de angst,misschien wordt het idd tijd dat ik eens op sta en zeg wtf. Ik ben er! hou ook van jou hoor!!!

Emma je hebt gelijk daarom neem ik ookl gedeeltelijk de schuld op me maar de manier waarmee hij er mee omgaat verdient idd geen prijs:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur haal jij eens ff je vrolijkheid terug zeg, wat is me dat nou,

Wilrijk daarom ga ik het forum missen maar als iemand mn mobiele nummer wil per pm zeg het even dan kan ik eens bellen vanuit de kliniek, Vie ben je nog steeds eeuwig dankbaar en let maar op jij wordt beloond,:heart:

Wordt al gek bij het idee het forum zolang te moeten missen en dat meen ik echt, daar gaat mijn steunpunt en mijn lieve 'vrienden'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...