Emmaroos Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Cathy:heart:ik ook van jou, hahahaNee zonder gekheid, ik vind dat ook leuk maar ik ben soms ook zooooooo'n bitch:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Suusje, kan ik je verhaal ergens lezen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Ik vind het vreemd Suus dat je daar niet eens even tussendoor gebruik zou kunnen maken van de pc.In elk geval heel jammer.Maar ergens heb je die tijd ook voor jezelf nodig: denktijd.Maar... ik denk dat ik even iets anders moet gaan doen.Hier treden ook zaken op de voorgrond waar ik wat mee moet.Keuzes........ahhhhh.De draad die Wing heet zie ik nog?doeixxxps.: Suus, ik hou ook van jou! Zet m op.Fijn, ik ben gerust gesteld over jou en je kids. Nu jij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Marjo:heart: we shall see, hoe gaat het met JOU? Dat vindt ik belangerijk. xxCathy ja een man uit een andere cultuur zijn ook lief alleen heeeeeeel anders opgevoed en dat merk je en krijg je frustraties over. Maar is idd erg moeilijk daar een middenweg in te vinden. Kijk hij is nu naar bed dus de kaarsen gaan aan oke kaarsjes dan,lampje aan dekentje en lekkker rust, de spaqnning valt van me af, velen zullen denken mens ga slapen nee ik heb dit nodig,dit is mijn stukje dag.Haddock???? hahaha tegen wie praat je? goedenavond:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 O meld even als ik spelfouten maak haha ik heb net 2 valiums op om rustig te worden dus meld het dan want dan let ik extra goed op haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Wacht eventjes..........wat bedoelt Haddock nu?dat iemand rancuneus moet blijven??Huuuuh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 @emIt's all forgiven..het kwam gewoon een beetje raar over Het woord oordelen ligt nogal gevoelig @suusjeTwee drollen lopen langs de weg..zegt de ene drol tegen de andere "wat zullen we doen vandaag"..zegt de andere "laten we een bank overvallen".."super zegt die andere weer".Op weg naar de bank komen ze een diarree tegen..vraagt diene aan de twee drollen "hey wat gaan jullie doen?". "oh wij gaan een bank overvallen".."te gek zegt de diarree, mag ik mee?".Nee zeggen de twee..daar ben jij veel te plat voor..Wie heeft er een betere? Moet niet moeilijk zijn toch..deze was verre van!Ik zou je mijn gsmnr wel willen geven maar ik woon in België dus dat zou je hopen geld kosten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 O je bedoelt de man van Suus Haddock?gussie, zeg dat dan eventjes!!! Please? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Dank je Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Ik ga even ernstig roken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Pas des problemes, ben net bijgelezen, was enorm boos op Marieke met haar al jaren dezelfde problemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Heb ik juist gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Ik ook! Anders ben ik de sigaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 En een sigaartje was het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Wilrijk bij wie is wie,ik zal de link even zoeken voor je.Wing, man naar mijn hart jij weet blijkbaar hoe het voelt en je maakte me echt aan het huilen met die 3 woorden. En nee ik kan nog niet van mezelf houden maar dat gaan ze me leren, ik ben best knap zeggen mensen en maatje 36 maar ik kijk niet in de spiegel hoor,waardeer mezelf niet. Ik ben een loser in mijn ogen, en wat me kwaad maakt is dat al die mensen die vanaf mijn 5e mijn leven verpest hebben me onbewust nog in hun macht hebben.nee cath je gaat eerst 8 dagen in detox en dan diagnostiek daar staat een pc waar je 10 minuten op mag onder begeleiding,maar die is meestal al bezet dus als het pc uur om is dan heb je pech haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Hey goedeavond iedereen,wel de dag is weeral droog en goed verlopenmijn zoon heeft vanmorgend voor me gezongendochterlief heeft een smsje achtergelatenom met de commerce mee te doen; lief van henmaar als rasechte A's vieren wij deze dag pas in aug.@Fleur: fijn dat je een list hebt gevonden om uit die gevaarlijke situatie te blijven@Suusje: ook al ziet het er even niet uit zoals je had gewildje neemt de beste beslissing om in opname te gaantwijfel is een normale fasemaar ik denk dat je wel weet wat het beste is voor jou op dit moment en je kids in de toekomst@Wilrijk: weer een nieuwe dag, en een nieuw beginwe hebben pas kunnen lopen door vallen en op te staanmooi om te lezen dat je erweer voor gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Wing, hiermee sla je de spijker op de kop: quote: Het gaat er namelijk om jezelf te waarderen. In mijzelf waarderen ben ik nog niet zo goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Welterusten mensenfijn om weer thuis te zijn:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Bedankt zonnetje, ik ben ook een A hoor En ja, ik ga er opnieuw voor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Slaapzacht jane4, de eer is voor ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Vier A's op deze site..We are taking over this world Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Welterusten Jane, en alle anderen. Ik ga ook proberen te slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 haddock ja ja wat moet ik zeggen ben erg goed in bakken en bradenZonnetje ik ben nog aan het afwegen,alles goed met jou?Fleur ik heb eeen betere hoorEen Belg, een Nederlander en een Duitser zitten in een neerstortend vliegtuig. Ze moeten eruit springen, maar er zijn maar 2 parachutes. De Belg meldt zich als eerste om eruit te springen. Toe de Belg eruit was gesprongen vroeg de Duitser aan de Nederlander: 'Waarom liet je hem eruit springen als er maar 2 parachutes zijn?'. Wees maar gerust', zei de Nederlander, 'ik heb hem een schooltas op de rug gebonden!' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Ja fleurtje, maar fier ben ik er niet echt over :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Nog net even: Fleur, ik ben ook een A, maar wel een andere dan jullie denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden