Jannigje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Dat neemt niet weg dat ik alle moeders natuurlijk WEL een fijne moederdag toewens Dat vergat ik net, sorry:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Jannigje, voor wat het waard is, ook voor jou een fijne dag gewenst, moeder of niet. Ik begrijp je pijn en je krijgt van mij een speciale Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Dank je wil, dat is heel veel waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 En dat is heel graag gedaan en recht uit mijn Morgen is er weer een nieuwe dag, met nieuwe perspectieven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 @Dar,........dat was gisteren hoor op je kalender! @Marieke,steek dat compliment maar in je zak en koester het!@Giro d'Italia,die rijdt nu door Utrecht! daar woon ik vlakbij. Leuk om op TV te zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Voel me wat kribbig vandaagTe moe denk ik van gisterEn ook al geen mail gehadDus heb ik mn topje maar afgemaaktKLAARNu dan pattatekes, als beloning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 @moederdag,mijn kids belden net (dat moest natuurlijk van mijn zus hihi). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Hey woman, reageer je maar even af op je pattatjes, die kunnen een stootje verdragen en houtje, ze hadden dat misschien ook wel gedaan zonder een duwtje van je zus hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 ik lees hier nu weer iets over dat rare draadje van gisteren en vandaag ( overgang en seks). Ik heb er nauwelijks gelezen omdat het me helemaal niet beviel. En als ik hier nu weer lees denk ik: zou dat hele draadje niet beter helemaal verwijderd kunnen worden? Dit omdat ik me toch ook kan voorstellen dat sommigen zich achteraf wat schamen voor hun ontboezemingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Hanneke, waarom zou er schaamte zijn ? Is dit niet het meest natuurlijke ? Afin, mijn gedacht hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Ze hadden beter gisteren en vandaag kunnen omdraaien, zullen we ze even mailen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Deze vind ik voor ons ook wel heel toepasselijk: quote: Leer van de fouten van anderen. Je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken. Ik leer namelijk een hoop van jullie allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Hoi allemaalWeten jullie dat Hanneke zojuist op een apart draadje afscheid heeft genomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 En vooruit, ook meteen maar een gouden rok in elkaar gezet. Morgen even elastiek halen. Wow als ik kribbig ben ben ik in staat bergen te verzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Dar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Met stijgende verbazing, lees ik de ontboezemingen van de dames.Het wel of niet trek hebben, het moe zijn het ouder zijn.Libido afewezig! Ware tijgerinnen, niet te stoppen.Het kan niet op. De meest intieme info, wordt op plastische wijze verkondigd.Begrijp me goed, ik lig er niet wakker van.In deze zaken ben ik wel wat gewend.Het is ook niet dat ik me stoor, helemaal niet.Dat mannen deze ontboezemingen ook gaan lezen, daar kan men op wachten.De punt is, dat the lady's zich onbespied wanen, en informatie die onder de lakens thuis hoort,zo op het internet knallen.Het internet, tevens een broedplaats van malloten en ontwrichte geesten.Het beperkt zich niet tot het ADB forum, maar een paar trefwoorden intoetsen en de zoekmachines gaan draaien. Van Zuid-Afrika tot Wit-Rusland zijn de escapades bekent.De vraag is wil men dat?Iemand die het koppie erbij houdt, zou denken van niet.Het is een hoogst onverstandig iets.Zit men op weirdo's en hackers te wachten, dan zeker doorgaan.Is dat niet het geval, houdt het dan bij de overgang en opstandige hormoontjes.Het hoevaak, en de mate van genoegen zou ik zeker niet vermelden.Meisjes toch!Wees alert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Een hele goedenmiddagweer een uurtje of 20 in de bus overleefdkomen we in Rotterdam aan, gaat de trein nietmochten we met de bus!!!Maar gisteren eindelijk 3 uurtjes in de zon kunnenliggen dus we hebben een Spaans kleurtje.En een deel van de groep ging vliegen, dachte ze:), dus eigenlijkwaren we best blij met die bussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Begin nou toch wel érg nieuwsgierig te worden naar de stout getinte anekdotes van gister. Nog even en ik zoek het op....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Een buikdansfilm vanavond op tevee:)http://www.tvgids.nl/programma/9359918/Satin_rouge/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Hoi Jane,Shame on me. Ik wist niet dat je weg was.Je ziet "zelfs" ik mis wel eens iets.Mooi dat je weer ongeschonden in dit fijne landje bent.En ook nog een brunette. Toe maar.Koken, tot een andere keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Ha dar, niet erg veel Spaans kunnen oefenen,mijn Spaans heb ik in Guatemala geleerd enheeft een heel andere uitspraak. Bovendien uit 1980,dus eer er een zinnetje in mijn hoofd is geformuleerdwas de situatie al anders. Maar de pogingen werden wel gewaardeerd(behalve door mijn zich rot schamende puber;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Ja Soothe,je bent al aardig afgekikt dus:Dkook ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Woman,was je 2e date leuk?Ben niet biojgelezen en weet niet of ik er aan toe kom,ook aardig afgekikt dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 Hoi Foto, ik vind je (bedreigende) berichtje van gisteren naar een forumlid niet kunnen: dat iemand hier moet oppassen, alsof jij iemand van het forum kan verwijderen. Dat kan je niet, en ik ook niet. Je kunt bij Tactive een klacht indienen en dan is het aan hun. Maar iemand een waarschuwing geven dat hij/zij moet oppassen terwijl er gewoon iets gedeeld wordt gaat mij te ver.Foto en Witte; Ik heb altijd veel baat gehad bij verschillende visies hier omdat afkicken van een bepaalde levensstijl inzicht vergt. Het is niet nuttig om een visie die niet bij je past meteen te veroordelen. Het is nuttiger, vind ik, om bij een afwijkende visie van jezelf te kijken waarom erger ik me er aan; wat zegt dat over mij. Het heeft mij in ieder geval afgelopen jaar een ruimtelijker inzicht gebracht. Een inzicht wat ik niet had kunnen ontwikkelen als iedereen op het forum hetzelfde inzicht zou moeten hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2010 goedenavond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden