Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Welterusten Bol en dank voor het nacht:sun:haha wat zal je gedacht hebben, ga weg achter die pc?Jane, ja de mannen genoten hihi, zoon is nu weer naar huis en man op bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 dochter is naar vaderen moeders is op bed:Dmet laptoppie, dat wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Trustuh Bol en Vie dan snap ik dat het lastig is om een foto teplaatsen, maar wie weet... komt vast wel !Ik ga ook mijn mandje opzoeken, morgen wel lekker vrij maarmijn oogjes vallen toe.Alle anderen nog een fijne avond en werkse Wilrijk.groetjes Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Trusten Flippie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Zo, de anijsmelken mijn spannend boekff in de plaats van jullie,sorry, maar ja tijd is prioriteit hewelterusten mensen, slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Jij ook welterusten Jane:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Ik ga ook afsluiten. Net foto's gekeken van vanmiddag. Het zijn er wel 60 en er zitten een paar juweeltjes tussen. Tot morgen xx Lekker slapen en morgen lekker wakker worden zonder kater. Wat een genot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Trusten Woman.Het is vandaag rustig op het forum. Heeft niemand meer wat leuks te vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Jane, wat goed om te bespeuren dat je altijd enige reserve hebt.(projectie?)Ik vind het mooi om te zien hoe jij je gang gaat!Ik begrijp nog steeds niet goed dat het echt waar is dat jij aan de drank kwam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Hoi Em, jij bent ook meer wakker dan dat je slaapt!!Mijn indruk hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Ja dat is ook zo Cathy, alhoewel ik vanmorgen tot 12 uur uitgeslapen heb.Dat is lang geleden.Maar je hebt gelijk, ik ga laat naar bed en ben vroeg weer wakker.Ben hier ook erg veel, daarom valt het jou op natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Jammer is dat dan he, Hannah.Lig je net lekker te doezelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Gaat niet meer hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Heey ben je daar weer Suus?Wat gaat er niet meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Jakkes Hannah,....... slaap maar gauw weer in!Ha die Em, ja je sliep uit zei je. Nu snap ik het.Je bent hier veel meis. Ik verwonder me.Ik dacht dat ik hier veel was........Dus tijd voor een keer onder de toren is er ook dan?Klinkt goed. Of ik relaxed ben is wat anders hoor!Verder pb binnenkort.Nu slapen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Suus: als jij wilt dan gaat alles!!Zo als jijj wilt!!Zet m op!!!Trusten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Slaap lekker Cathy.Als mijn leven ooit weer normaal wordt ben ik hier ook niet veel meer hoor. Tenminste niet zoveel als nu.Zie je pb tegemoet, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 teveel stress hier te veell ruzie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 nu heeft hij een kamer gevonden waardoor ik misschien niet naar de kliniek kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Waarom kan jij dan niet naar de kliniek?Is dat om de kinderen? Zijn kamer te klein om de kinderen te hebben?Ik zou je toch willen aanraden om wel te gaan hoor, dat is bittere noodzaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Hannah ben het niet met je eens maar moet kunnen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Emma zijn wil om weg te gaan is groter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Suus, hou aub vol. Je staat op het punt je leven 180° rond te gooien. Dat moet hij toch beseffen niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Hannah als hij zich uitschrijft hier en een eigenkamertje neemt dan wordt hier niks meer betaald, dan ben ik zo mijn huisje kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2010 Wilrijk ik wil wel maar hij wil gewoon weg...kan je miet bellen helaas beltegoed moet nog komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden