will Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ha die Vie, ik doe zo mijn best, maar soms is dat niet genoeg hé. Het is wel niet meer zoals tot voor kort, maar ik voel dat ik al terug aan het gaan zijn naar die periode. Ik wil dit niet. Ik was zo fier op die 9 dagen, zo strek dat ik ze onmiddelijk ging verbreken. Zit weeral vol twijfels nu. Toch probeer ik weer. Ik voel me nog lang niet verloren ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Woman, Vie, leg het aub bij, jullie zijn beiden schatjes wat mij betreft en het doet me pijn als ik jullie zo bezig hoor. Kom er sterker uit beiden, nobody's perfect (my name is nobody ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 *(geintje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Goed, ik ga even een luchtje scheppen. dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 PB 'tje gestuurd Alaine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Vlaamse, ik weet niet wat pomp-af betekent, maar ik weet wel wat je bedoelt. Heleboel nachtkusjes, en we zien je vast wel weer op jeOranje laarsjesVoor de regenStap maar opZei de giraf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Hoe is het met je oogje woman, al een pak beter nu ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Allez speciaal voor Viechy, Wil leg es uit wat pomp af betekend!! Viechy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 quote: Originally posted by: marieke44Vie, ik vind het klasse dat je je excuses aanbied, eerlijk gezegd wist ik ook niet wat ik las gisteren, wij zijn hier allemaal zeer gevoelig mensen, stuk voor stuk en soms kan je dingen wel denken, maar het beter niet schrijven en even laten bekoelen, Hier sluit ik me helemaal bij aan.Goedenavond allemaal, ik ben intussen aan het lezen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 De een heeft wat gezegd wat de ander niet bevielEn die ander heeft dat ook gezegdVervolgens heeft de eén haar excuses gemaaktdie door de ander niet worden geaccepteerdDe een vraagt om contact de ander besluit te zwijgenHoeveel moet de éen nog gestraft worden?Wat verwacht de ander nog?Doodzwijgen is een forse straf ik weet hetik had vroeger gemakkelijk Willem de Zwijger genoemd kunnen worden Sprak uit boosheid dagenlang nietis dodelijk voor de anderBen daar gelukkig bijna van af..Niemand verdient het hier om doodgezwegen te worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Dag Foto Nieuw onderschrift? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Euh VM, pomp of pompaf ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Welterusten lieve mensen,Morgen ochtenddienst, vroeg er uit, vroeg er in dus.Allemaal, nu of straks, lekker slapen en mooi dromen.Woman & Vie Desi doe jezelf en je Muzikant niet te kort en je zusje een plezier: ga er voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Pomp af betekend: steendoodkapotoverdelijnmoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Hallo Alf, ja, hoe vind je hem? Hoorde hem op tv.Wat heb je dat net weer mooi geschreven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Truste Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Het mannendraadje is blijkbaar toch niet zo'n succes als ik oorspronkelijk had gedacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Klink op het eerste gezicht niet onaardigMaar bij nader inzienweet ik niet of het van kracht getuigtom aan jezelf te twijfelenlijkt me meer een zwakteIk vind mensen die niet aan zichzelf twijfelen vaak sterke persoonlijkhedenDat staat niet gelijk aan prettige persoonlijkheden overigensIk twijfel dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Wil, het gaat gelukkig goed met oog. Ben me echt het lazerus geschrokken. Ben sinds tijden niet meer zo over mn toeren geweest. Gister kon ik niet praten aan de telefoon toen ik de huisartspost belde. Van die kinderlijke huiluithalen..Moet er nu gelukkig wel weer beetje om lachen, maar zat flink in de rats.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Jammer dat ik het te laat gelezen heb Wil, maar ik begreep dat je wat gedronken had? En ik vind het nu erg laat om daar op te reageren. Jammer maar pak de draad weer op hé? Ligt dat flesje bier nog in de auto?Had jij nu ook op het draadje geschreven wat voor 'n negatieve ervaringen je hebt gehad met drank? Ik weet het niet meer.Nou mensen ik ga weer afsluiten en wens jullie allemaal een hele fijne, rustige nacht toe en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Wilrijk (of Kortrijk:D)Nee, loopt er niet storm en ga er zelf ook niet op schrijvendenk ik, weet het nog niet.Komt toch omdat het een openbaar forum isen ik mensen ken die weten dat dit forum vrij toegankelijk is, tsja dan wordt het toch wel een beetje anders, jammer wel.Had nog een leuk artikel gevonden, wacht dat plaatsik nog effe daar... even zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Dag Bolletje, welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 TRUSTE BolDroom maar fijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Nou, ik kom nog één keer kijken.Ben vandaag niet op mijn best, vandaar dat ik soms even wat geleze heb hier maar op niemand gereageerd.Hoop dat me dat niet kwalijk genomen wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Hoi Alf, heeft er al eens iemand gezegd dat je schrijfwijze wat op die van wingchung trekt ?? Bij deze Je laatste berichtje, over wie heb je het eigenlijk juist.Woman, ik ben heel erg blij met je vorderingen, toen ik een jaar of 20 was heb ik krasjes laten zetten op mjn ogen en ben door een ware hel gegaan de eerste 24u per oog. Dus ik denk ongeveer wel wat je hebt doorstaan. Respect !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden