VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Thx encore voor je wijze woorden Dhen. Idd. voor je 't weet huppel je weer in een sloot!!Eet smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 ik heb het boek (lll)gelezen Jane, maar ik kan niet vinden op welke zender de film is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 hij is leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ook goedenavond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 hallo em Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Dutje gedaan, heeft me weer goed gedaan. Weer zin in morgen lekker dingen doen. Vandaag nog maar even niet. Dus ik ga weer terug op de bank. Doewie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Nou Woman, wellicht, en heel misschien, zou je uit je snackbardutje kunnen komen, en wellicht, misschien hoor, het hoeft niet, maar even kunnen bedenken dat je ook met mij zou kunnen communiceren?Ik heb namelijk gehuild om je bericht van vanmiddag. Het geeft verder niet hoor, huilen is uiten.Maar ook andere mensen zijn soms wel eens kwetsbaar.Verder gaat het met mij en de frambozenvlaai goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Hoi allemaal,Ben terug van het oppashuis en ga nu naar mijn eigen bedjeMorgenochtend meld ik me wel eventruste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Vie ik vind je een moordwijfWoman ik vind jou ook een moordwijfwat betreft hier, door emotie`s soms kun je een ander voor het hoofd stoten.Ik weet niet wat er gebeurd is maar we hebben elkaar nodig en ik spreek heel erg uit ervaring;)Maak het elkaar niet zo moeilijk:heart:Liefs Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 en nu ga `k naar bedje toe:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Hannah Zag je tip over de aanbiedingvan frambozen bij de SULPKorting 50%kijk nou gaat het ergens op lijken Wat toevalligja toevallig want toeval bestaatNu nog kijken of er een SULP in de buurt is hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 AR je bent een moordvent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Albert, je bent een moordkerel.Een man van stavast.Je gaat als een speer. Zo kan het wel weer.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Whaaaaaaaaauw, wat een mannetaal ineens hier! Grappig!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ja dat is even andere koek VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Harry, hoe heet dat apparaat van jou (Merk/type)?Je mag het ook pb-en; dan maak je niet openlijk reclame. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Vlaamse, ik heb het gehad voor vandaag, Ken je dat gevoel?Gewoon dat je denkt, ik heb nou alles gegeven, niet alleen hier hoor, en ik heb ook veel gekregen. Maar dat je denkt: whaaaah, het is genoeg.Tijd voor een douche en slaap-knuffelkleertjes aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Vie slaap lekker. morgen weer vrolijk op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 ik ga ook naar bed, morgen er weer op tijd uitweltrusten allemaal.en fleur denk eraan iaaaaaahhhhh.TRUSTEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Net gebeld door een vriend uit het buitenland. Hij had voor de zoveelste keer gedronken (net terug uit de kliniek); zijn vrouw gaat hem nu het huis uit zetten, hij was gewaarschuwd (al vele malen). Verdrietig, maar ook wel een daad van loslaten. Hopelijk helpt het hem zijn verantwoordelijkheid voor zijn eigen leven onder ogen te zien; toch goed dat zijn gedrag nu concrete gevolgen heeft. Ook voor haar en de kinderen een stuk rust thuis. We steunen hem, maar zonder medelijden.Het wordt een beetje leeg hier.Net met de kids nog een DVD van Herman Finkers gekeken; geweldig!Nu tied fuur un pafke met een maltje, en dan lekker Cold Feet (met een kruikje aan mijn voeten).Voor straks: iedereen lekker slapen; morgen ziet het er allemaal weer een beetje beter uit.Hopelijk morgen vrij? Ik lekker wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Heb weer eens gefaald vandaag, hoe is het toch mogelijk ! Weer geen pottebreker, maar toch !! Flesje cava geledigd met iemand. Nu thuis, morgen werken en weer ga ik niet verder. Is dit een klein lichtpuntje in het duister ? Of maak ik mezelf wat wijs. Iedereen weg ? Of toch bijna, ik blijf nog heel even hier. Heb dit forum nodig blijkbaar. Is op korte tijd een deeltje van mijn leven geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Was bijna weg Wilrijk, maar jij bent zo lief dat ik nog even blijf.Nee ik wil ook geen vent die steeds weer aan de jajem gaat, sufferd! Wat is dat nou weer!O ja en Woman, ik zie je berichtje nou. Ja, sorry, ik vind het gewoon geen doen zo. Ik heb uitgebreid mijn excuses aangeboden en uitgelegd waarom ik dat geschreven heb. Ik vind het verder niet nodig om er op in te gaan. Als je verder dingen hebt te zeggen doe je dat maar per pb, want het is gewoon niet leuk voor de anderen die hier oprecht schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Viettjie ik ben ook pomp af en ga ook afsluiten!! Tot morgen ofzo!!Wil maakt niet uit, de schelde lichtjes worden er niet mooier of lelijker van!Slaap ze allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden