Vie Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Nou als je trek hebt Alf, kom dan maar even deze kant op, want er is hier geen drup te zuupen. Wel kan je me helpen met ezeltjes verzorgen, eitjes rapen, frambozenstruiken knippen zodat ze van de zomer weer zoveel vrucht geven. Kun je daar rijk mee worden? Geen idee. Ze stonden hier gewoon al.PP ik heb even gekeken bij thema's maar ik kan niks vinden. Wil je me even ophelderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Hey Vie ,wees beleefd en zeg op z'n minst even hallo tegen mij!Arrogante meid!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Zo langzaam er af getrokken. Voel me uit evenwicht, maar dat zal wel bijtrekken. oog is twee keer zo klein, dik, gezwollen en erg rood. Geen pijn nog. Zonnebril op om te voorkomen dat ik ga tranen. Nu heerlijk douchen en lekker snacks eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Een strafperiodeomdat het leven na de drank er niet leuker op werd en nog niet is het heeft nog steeds niet gebracht wat ik verwachtteEn je zegt 'slecht ging', dat was dus na het stoppenIn de drank periode had ik het juist helemaal nog niet zo slechtAlleen lichamelijk ben ik er op vooruitgegaanAlhoewel...vanmorgen bloeddruk eens gemeten107...172, hoe dat nog kan snap ik niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 We bevriezen hier Dar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ijsheiligen in het tienvoud!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Net zo koud hoor Dar als jij jouIk zit met de kachel aan en heb een bodywarmer aangedaan, want ik krijg t gewoon niet warm.Hier gaat t goed hoor Alf, dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 ja Soothik ben Vlaams, en nog beter ik ben Antwerpse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Frambozen bij de App vamnuit de dieprvries zijn ongeveer 1.79 per bakje.Volgens mij valt die prijs wel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Aaargghhh, WOOOOOW, grrrr, hallo Vlaamse! Is dit hard genoeg? Ja, het is akelig vies weer, heb ook de verwarming opgestookt.Nou kom jij maar een daggie hier Dar, ik weet niet of je het als stadsmeisje kan hakken Maar ja, jij bent van oorsprong ook een Zeeuwse stoere meid.Ik heb geen idee hoe lang het duurt voordat ze vrucht dragen. Ze stonden hier al toen ik hier kwam wonen, en ik moet ze eigenlijk snoeien, wat een letterlijke takkenklus is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Alf, Als je de straf nu eens omzet in een goed gevoel,dan ga je je ook beter voelen.Je drinkt niet, maar bent ook niet los lijkt mij.Ik heb na twee en een half jaar ook soms trek.. dan verleg ik m'n aandacht.Want dit is wat ik wil.Ik heb er meerderen gezien die dachten dat eentje de verlossing gaf.Een hopeloze stoeipartij om weer los te geraken.Alf P.S het idee dat het niet kunnen vervaagt, heet alcoholisme.Ook ik denk soms, misschien kan ik nu drinken als een heer.Dan ga ik nadenken, en weet dat ik op alle fronten de verliezer ben.De drankduvel spreekt je toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik denk dat PP 'Last van de overgang', pagina 9 bedoelt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Voor Vieframboosik vind het best prijzigHoi DarHad vanmiddag winterjas aan en handschoenenbuiten dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Voilla se Petite Vie! Nu ben ik blij!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 En als ik nu niet ga zit ik zonder eten.Zonnetje, ik ben weer helemaal bij.Liefs uit de Noorderlijke Gewesten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik heb is het frambozen dieet gevolgd.Die beviel me het beste van allemaal.Mocht ik alles eten, behalve frambozen:DAanpasing: ff soothe eet smakelijk wensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Alf ik las vanmorgen bij thema's over de gevolgen van drank. Is het dat je alleen lichamelijk beter voelt,maar ik denk financieel ook en dat andere weggebruikers zich ook veiliger voelen door jou nu en ik weet even niet zo gauw wat je er nog meer bij geschreven had maar misschien toch maar even nalezen, was niet zo mooi geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Alf:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Die hele draad is erg belangrijk!Als ik daar ga lezen word ik al een beetje misselijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik bedoel dus die waar iedereen beschrijft wat zijn negatieve ervaringen met A zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 PP, ik moei me niet graag met discussies maar je weet dat ik jou cool vind.Ik denk dat je Vie beter moet leren kennen om te weten dat zij ook cool is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Dank je SootheOmzetten naar een goed gevoel is een kunstgreep want voel me niet goed, flink of wat dan ookdepri is trouwens wel minder bedenk ik opeensgrappig, gaat ongemerkt blijkbaar..Ik weet ook wel hoe de trek te omzeileneten/drinken of iets anders doen zoals dit hier helpt maar dat het er nog steeds is, sterker wordt weer opeensis vervelendDrinken als een heer, ja mooi beeld, zo zie ik het ookik dronk al als een heer, ik dronk voor 3 heren hahahaJa de drank duvelZijn er ook drank engelen? Ik word geroepenvoor het etende tv staat aan uitgebreide repo over de vliegrampLaters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Die andere is ook okay, ehh... maarre ánders dan ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 IgorHeel scherp opgemerktidd, was ik even vergeten!Zal het bij wijze van straf/waarschuwingnog vaak overlezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Oei PP is in disguise! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Hee, is PP een appel geworden? Een kers?In elk geval even wennen nu. Hoi PP! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden