VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Waarom werkt dat aanpassen ding niet!!!!!!!!!!!!!!!Wou nog zeggen Foto hoi en ook Tas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Je moet ook op je strepen staan Marieke anders wordt het alleen maar erger!Ze denken dat ze alles kunnen maken,die van mij begint net met puberen maar ben er nu al klaar mee!!pppf,grote bek elke keer!Bah!Vroeger was hij zo leuk en lief! hihi Nee hoor,nu ook nog wel!Af en toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 hihi fotoals het een half uur duurt om hoi te zeggenis het vast ook niet belangrijk als ik doei zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Ya is zowel hoofdlezer als verpleegster als private coach!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 VM:heart:en jij de mijne hoor haha!Donderdag mag je mij weer steunen als Laar moet!Nu moet ik je alleen nog met je luie Vlaamse but die sportschool inkrijgen! haha!Zaklopen werkt ook niet he! hahahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Ben er voor je Ya!! Vriendonnetje zoals Z. onlangs zei hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Lief vriendonnetje! haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Hoi VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Marieke, hoe oud is je zoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Hey Els; Wijze els als een boom stabiel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Bol, je hoeft toch geen sorry te zeggen, mallerdIk vind het lief dat je het vraagt, maar er is weinig veranderd, dus wat zal ik nog zeggen?Nee, het ontmoedigt me niet hoorik weet dat het niet bij iedereen aanslaat, 3 op de 10 heeft er geen baat bijmaar dan hebben we altijd nog de operatieEn aan mn somberheid ga ik wat doenGa vanavond met M. naar Kees TornEen van mijn favo cabaretiers/woordkunstenaarsHeb net gebeld of er nog kaarten zijnDie zijn er.M. weet van niks, heb haar net gezegd dat ze de avond vrij moet houden want ik ga haar mee uit nemenZe houdt er ook van, dat weet ik.Kees T. als AD, als dat niet werkt dan weet ik het nietWie hem niet kent: kijk op YT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Nien, waar woon je, een beetje in de buurt van Nederland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Vlak bij Eindhoven Els!! 15 min. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Waar al die hopen uit de grond komen zeker? haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Je bent een lieverd grote vriend om M. mee te nemen. Hopelijk kunnen jullie allebei genieten en eens lekker uitbundig lachen. Dat is ook wel eens een keer goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 En waar de center parks niet te versmaden zijn hahahaaaMoet wel zorgen dat je gerenbourceerd wordt hè!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 even opletten VM!SUNPARCS he!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Ik ga nu snel weg,merk dat ik zo heeeeel vervelend ga worden!Soms heb ik zo,n dag!Manlief kan er totaal niet tegen als ik zo begin! haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Same crue Ya!!Was trouwens nen Hollander die al z'n aandelen geschonken heeft aan Scientologie ofzo.Maar pff de Belgische regering valt weer es!!! Laten we feesten pffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 quote: Originally posted by: bolletjeJe bent een lieverd grote vriend om M. mee te nemen. Hopelijk kunnen jullie allebei genieten en eens lekker uitbundig lachen. Dat is ook wel eens een keer goed. Ik begin nu al te twijfelenof ik er wel goed aan doe moet me over een hobbel heenzettenom de deur uit te gaanzonder M. zou ik er helemaal niet heengaan ikdoe het eigenlijk vooral voor haar..bah, hoop dat het toch een beetje leuk wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Foto ,Els, wou je pb sturen maar ook dat werkt niet??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 quote: gerenbourceerd wat is dit VM?rembours? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Wacht maar, nog even en dan ben je Nederlander, misschien werkt je internet dan ook beter?Ben nu wel nieuwsgierig naar je pb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Gelukkig Alf, ik ben dus niet de enige die dat Vlaams af en toe niet kan volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Probeer niet gaan twijfelen lieve vriend. Dat is zo jammer, dat neemt een stuk spontaniteit weg. Misschien wordt het juist wel een heel gezellige avond. En als het niet lukt, heb je je best gedaan. Gaan jullie ook nog ergens eten? Dat vind een vrouw altijd leuk. Of na afloop nog iets gezellig drinken of is dat te moeilijk voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden