VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Kom me snel even melden!Middag allen!!Vooral ook bedankt Zonnetje voor gisteren, wegens wenende jongen kon ik niet meer reageren.Heb nog niet alles gelezen! Maar Cathy, Jane wat een wijze woorden steeds !Helpen me!Ook Vie en Dar!En natuurlijk BollieB)En de rest weet het wel denk ik!!Ps. zou ik Em nog vergeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Marieke, ik voel met je mee.Had het net ook al even over mijn dochter, we hebben er zoveel mee beleefd. En ja, ik denk dat MW je wel kan helpen, al was het alleen al om je te kunnen uiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 quote: Originally posted by: EmmaroosIk heb soms het idee Bol, dat ik dingen niet duidelijk schrijf. Dat is gekomen na mijn hersenbloeding.En ik maar uitleggen en uitleggen en in herhaling treden. Theo zegt altijd, je moet eerder een punt zetten, als het onduidelijk is dan vragen mensen wel.Dat probeer ik nu meer te doen.........................................................Die Theo van jou is een wijs man!!!Goedemiddag allemaal, ik ga nog even verder met lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Dan is het dubbel zo moeilijk voor je Marieke.Heb je het al eens tegen hem gezegd dat je je zo alleen voelt in de strijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Dat is hij zeker Foto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 hastalapasta!!!ook niet belangrijk!!doeidoei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Marieke is jouw zoon ook de zoon van jouw man? Ja een ouder iemand kan moeilijk tegen ruzie enz. Ze lopen daar inderdaad vaak voor weg. Ze kunnen er niet mee omgaan. Dus blijf jij alleen achter met al je sorres en verdriet.Wat zal het fijn zijn als je dadelijk een eigen huisje kan hebben en samen oud kan worden, als daar de mogelijkheid voor is. Want je had het toch ook moeilijk met de relatie? Hoe is het nu daar mee of wil je daar liever niet op antwoorden. Dan heb ik daar alle begrip voor hoor.En als je weer gaat verhuizen, kan je zoon dan niet in dit huis blijven?Hoi hoi Tassie en Dar.O, o, Nieneke vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 quote: Originally posted by: bolletjeEEEEEKKKKKKKK:wacko: Ya naaldhakken???? Haha Bol,wie weet zouden ze je erg sexy staan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Bol, TasEr wordt gevraagd naar het apparaat en de bevindingen daarmeeZou gisteren idd komen, maar ik kon achteraf toch niet op tijd thuis zijnDus afgebeld en nieuwe afspraak gemaakt: a.s maandag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 quote: Originally posted by: yajalaquote: Originally posted by: bolletjeEEEEEKKKKKKKK:wacko: Ya naaldhakken???? Haha Bol,wie weet zouden ze je erg sexy staan! En dan de vogeltjesdans doen. Bestaat het programma boer zoekt koe, nog? Zou ik dan kans maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Moet me toch wel een beetje bij Vie aansluiten,ik vind het heerlijk mezelf te verwennen met een mooi sieraad,een lekkere parfum,mooie kleren of gewoon een zonnebankje.Maar ik kan ook heerlijk genieten van heerlijk thuis op de bank hangen in m,n slonzige huispak.Ik loop natuurlijk de hele dag in een trainingspak dus vind ik het extra leuk om mezelf mooi aan te kleden als ik thuis ben.Waardeert m,n mannetje ook erg en ach....ieder z,n ding natuurlijk.Betekent niet dat ik neerkijk op anderen die dat minder belangrijk vinden!Ik heb niks met glimmend gereedschap! haha!Sorry Bol,bedoel er niks mee!Ben ook zo verwend dat m,n moeder elke week langs komt om de tuin te doen dat ik me er ook nooit in heb verdiept! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 he balen Alf!!maar ach, wat in een goed vat zitverzuurt niet!Heb je ook al nagedacht over de AD? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Oké Alf, dan maar wachten tot maandag. Zie je er tegenop om zo'n ding te gaan dragen s'nachts? Jos Heeft hem ook gehad.Maar hoe gaat het voor de rest met je? Gaat het vandaag weer een ietsiepietsie beter dan gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Tas, de AD hangt samen met de aanpak van de apneu, het apparaat dusIk schijn van zo'n app. enorm op te kunnen knappenKan ook niet zo zijnZo niet, dan is AD de aangewezen weg.Dus afwachten tot volgende week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Sorry Marieke,wil niet ongeintresseerd overkomen,had je bericht nog niet gelezen!Denk dat je gewoon open en eerlijk moet zijn en anders moet hij maar bij z,n vriendin thuis gaan slapen!Het is jouw huis,dus moeten hij zich aan jouw regels houden En anders maar niet!Zeker niet jezelf gek laten maken hoor!En manlief even met de zweep kletsen en wakker laten worden zodat hij er ook eens wat over zegt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Lieve Alf,dan gaan we de hele week voor je duimen!hoop dat het snel beter met je gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 BolJe vraagt nu een paar keer hoe het gaatHeel lief, maar gisteren was er nogal wat te doen hierbegreep ik, dus vandaag houden we het rustigWas gisteren erg moe en vandaag ook.Zit nu op het werk, maar is erg rustigdus kan ik even typentussendoor.Hoe beviel Jos zo'n ding? Heeft hij hem niet meer dan?Het lijkt me niks idd, maakt ook lawaai enzoIk weet het niet verder, hoor er volgende week wel meer over.Misschien moet ik wel apart gaan slapen. M. slaapt nogal licht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Yaj:heart:Niet te hard duimen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Ok alf,gewoon even afwachten dusapart slapen?tja, ik kan niet zeggen dat je op zijn allersextisch eruit ziet met zo een een kap en slang aan je hoofd bungelend.maar dat vaste gezoem.............het is even wennen, maar voor je het weet kan ze niet meer slapen als ze dat gezoem niet hoort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Straks valt hij eraf Alf,maar.......heb nog een reserve duimpje van m,n dochter over!Komt goed!Die is met 2 duimen geboren ! hihi:DFlauwww grapje! haha! Sorry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Oké Alf dan zal ik het niet meer vragen Sorrie. Doe maar lekker rustigaan.Ja Jos heeft ook zo'n ding gehad, maar zoals veel dingen bij Jos, werkte dit ook niet. Hij vond het erg onnatuurlijk en had er veel last van, dus heeft hij het geprobeerd maar dat is niet gelukt. Wilde dit eerst schrijven maar dacht dat ik je daarmee misschien zou demotiveren, ik hoop dat dat niet het geval is.Ja ze maken wel wat lawaai maar als je daar aan gewend bent, kun je er doorheen slapen. Ook moet je ze vullen met water omdat je mond anders te droog wordt. Maar er zijn heel veel mensen die er wel baat bij hebben, dus hoop ik voor jou ook dat het helpt. Als is het maar tot Juni. Samen met die A.D. moet het toch lukken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 quote: Originally posted by: tassekehastalapasta!!! ook niet belangrijk!! doeidoei ???????????????????????????????????????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Out of topic, maar heb net S. moeten inwikkelen vanwege een verbrande hand.Meiske, ik lees maar weet niet goed wat daarop te antwoorden, buiten sterkte!Snurkende Alf in bed hmmmmmmmm liever niet Ya, jij weet het wel hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 IK WEET ALLES VM!!!!!!!!dat heb je net nog gemerkt he! haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden