VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 ff nachtmerrie zoontje.Wat Alf in Bikini???????????????Em. Zonneke, afzonderen kan niet altijd, tenminste voor mij!!!Ik ga afsluiten, niet afzonderen, maar gewoon zeggen slaap ze en tot morgen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Trusten VMde chaggiezon gaat ook eens afsluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Welterusten Nien Heeeee, weer een ander geluidje op de pc, wat nu weer? Oh, downloaden klaar, haha. Je kan het maar druk hebben, ben tussendoor ook nog de was aan het vouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Truste Nieneke.Zonnetje, slaap lekker hoor.Foto, ja wat heb je dan ineens veel te doen he, hahahaJane, ben je er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 VM, je leest te snel hoor. Straks heb jij ook nog nachtmerries! Alf in bikini. Hum, Alf: ik kom even voor je op hoor tijdens je afwezigheid! Want dit kan ECHT niet! "big grin"Em, te streng zijn voor onszelf, dat is een waar ding. Idioot gewoon. Jammer dat we ooit die boodschappen kregen: niet goed genoeg te zijn. Dát maakte dat we zo ons idiote best gingen lopen te doen. "zie je mij wel?" (mijn thema)Stapsgewijs raak ik een flink aantal perfectiedingetjes kwijt en leer ik te relativeren. Dat is belangrijk en goed.Elk hierin zijn eigen pad. Wie ben ik, waar wil ik heen.Ik wil naar mijn bed toe.Voor nu dan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Foto, kalm aan hoor. Laat die was lekker liggen joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Nee Em, niet gelukter is nog niet veel.Trouwens ik had er vorig jaar een gekochtnog niet gedragenen nu al kwijt,zoeken maar eerst dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Ik zie je in ieder geval wel, Cath. Je bent de moeite waard!Bye bye, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Sorry hoor Jane,was aluitgelogd maar las net nog ff. mee!!Ik ben er zeker van dat Alf je Bikini of badpak heeft gejat!!!En nu ga iker vandoor alvorens zoals cath. al zei ik nare dromen krijg van Alf in bikini!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Cath, ik begrijp je volkomen dat weet je.Voor nu welterusten meid.Oh ja Jane, dan moet je gauw gaan zoeken, overmorgen ga je al.Joh, in Spanje is meer dan genoeg te koop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Nou als dat net als in Turkije isdan hebben ze mijn maat niet.Maar ik ga niet moeilijk doen hoorvoor die ene weekmaar het is er wel al 26 graden, lekker dus.Nu dus echt welterusten mensenen morgen kalmpjes aan met schrijven hewil ik op de hoogte blijvenheb ik hier al een part time vrijwilligersbaan aan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Ik was nog niet weg, ineens allerlei pb's ,wat een gedoe. Maar leuk hoor ieders!! Lief!!Foto, lief dat je dat zei. Emma, jij moet id ook nodig slapen. Kom, ik zal je ff onderstoppen. Zo... lig ie lekker...?goed zo. Nu de duim in de mond en lekker dromen. Geef Theo een douw, want die ligt natuurlijk weer in de weg.... en fris weer op morgenvroeg! Welverdiende rust!Zo ga ik het ongeveer zelf doen zo direct hoor! Duim in de mond! Troost jezélf is mijn devies. GrrrTrusten mensen.En Jane: ik ben knetterjaloers!! 26 graden? Ik wens je een heerlijke tijd toe hoor. Kom even lekker bij straks daar.Trouwens : ik ben veel in zwembaden tegenwoordig, maar álles kan hoor: gooi een shirtje over je bikinibroek en je bent helemaal hot. Jane: het gaat goedkomen! Have fun!en welterusten iedereen.En Wing: waarom denk ik dat je ons/mij voor de gek houdt? Zeg me dat ik te wantrouwend ben.... straks ben je eigenlijk 1.60 met kroeshaar en een littekenkop en vol tatoes. (wat trouwens ook erg leuk is, maar ZEG dat dan!)Grappig, om zo mezelf tegen te komen.nou, bye bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Ik wou nog even speciaal tegen Marjo zeggen dat ik je wel voorbij heb zien piepen, maar je was er maar eventjes meid. Ik wil altijd meer van je weten dan je laat zien. Doe het!(velen meer blijven hier onzichtbaar. Komt dat omdat we zo'n hechte club lijken? Kom gewoon meedoen hoor! Afwezig blijven/alleen meelezen zegt ook iets over jou. Dit is een openbaar forum, al lijken we een familie, stoor je er niet aan en doe mee. Jij bent belangrijk!)Zo!! dat moest!en nu is het eigenlijk tijd voor Haddock, vind ik. Trusten lieve mensen!de vermoeide xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Lig je nou nog steeds niet in je bed?Zit je mij een beetje in te stoppen maar zelf ga je niet.Vooruit, in je nest nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Cathy,Ik probeer me watgedeisd te houdenZie mijn historieIk heb genoeg gezegd Kom nog wel eenslangswippen weerDe rusteloze.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Voor mij ook finito. Morgen wordt het warm, ik wil er een beetje bijtijds uit.Truste Emma, Marjo en wie er nog meer ingelogd zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Marjo, ik weet te weinig van je.Ik wil ook niet opdringerig zijn ,maar ik weet dat je er bent.Je hoeft je niet gedeisd te houden hoor.Herhaal wat je wilt, vertel over hetgeen je bezig houdt deze dag of de dag van morgen.Dus ook over rusteloosheid.Wij kennen het ook, durf ik te zeggen.Welterustenen nu moet ik opschieten want ER wordt anders boos..... joehoe!! Duim in de mond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Trusten Fotograaf, ik dacht dat je al wel sliep.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Ik lag net te denkenEr valt niets over mijte wetenDas eigenlijk maar larieIk ben ditMomenteel meen ik te denken een gekkin te zijndie niet kan slapen..Larie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden