VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Yep Cath. originele in Londen gekochte oranje docter Maartens!!Zullen we dan toch maar samenvoegen, en landgenoten worden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Nee Els, en aanpassen ook niet!!!!!!!!! Krijg steeds dat pop up blokeer sterretje,,,,,,,, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 VM, ik zou geen lauw water doen, dat werkt niet pijnstillend in deze faseWel opnieuw verbinden, eerst zalven dat zou mijn advies zijn.Je zit bij mij op facebook immers al doe ik daar niet veel mee, snap er niet veel van, hahaCathy, ja cynisch kan ik ook zijn maar alleen als alles me tegen zit.En zeker, er komt wel weer wat. desnoods ga ik bij de idlA achter de kassa. (not) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Em,facebook is hetzelfde als Hyves maar internationaler denk ik.Kan best leuk zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Ja !Nu mag ik morgenochtend als allereerste een grote mail sturen Woman: heb je het volgehouden met niets-doen?. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Lieve mensen ik ga ophangen. Lekker nog een toetje te gaan. Foto je bent wel ongeveer als ik verwacht had. Je komt over zoals je eruitziet :)Tot morregen xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Hanna,is dat zoiets als hier Flammazine??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Dat zij ik ook al tegen haar Woman, grappig is dat he.Welterusten hoor:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Heb het opgeschreven Hanna, ga morgenochtend es vragen of ze het hebben.Thx!!!!!Zeg ma Witte, wij hebben hier allemaal onze geheimen over lengte en gewicht prijs gegeven, nu jij nog hè!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 quote: Originally posted by: womanLieve mensen ik ga ophangen. Lekker nog een toetje te gaan. Foto je bent wel ongeveer als ik verwacht had. Je komt over zoals je eruitziet :) Tot morregen xxx W de link die je stuurde werkte niet, hoe kan ik jou nu vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Em.heb je m'n jongens gezien op Face? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Hey VM hoe gaat het met je, zijn de Gremlins een beetje onder controle vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Ja wat een lieverdjes zeg.Het is zo leuk om elkaar dan ook te zien he. Jammer dat je geen hyves hebt, dan kon je mijn foto's ook zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Hey Zonneke!!!Gelukt wel maar nie gemakkelijk!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Pfffffff, wel druk: forum, hyves en e-mail tegelijk, ik krijg steeds andere geluidjes :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 hier van 't zelfde laken. ben de laatste dagen ook zeer prikkelbaar en opvliegend. is niet prettig voor de huisgenoten...hebben er last van dus sluit ik me maar zoveel mogelijk op in men "kamertje" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Heey Zonnetje, rot is dat he.Nou ik denk dat je huisgenoten liever een chaggiezon hebben dan een beschonken zon.Maar leuk is anders wat voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Zon, je kunt hen misschien vertellen dat je tijd nodig hebt.Als je alleen bent lijkt het soms gemakkelijker omdat je niet met anderen hoeft rekening te houden, maar anderen houden je ook in het gareel he. Altijd terugtrekken kan niet. Kun je een beetje mild met jezelf omgaan op zulke momenten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 wel Em dat heb je weer heel doeltreffend gezegd!!leuk is idd wat anders, maar ja zolang het niet te lang duurt kan een paar dagen isoleercel geen kwaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Ik kom nog even welterusten zeggenen dacht even bij te lezen, maar wat zijn jullie weer hard aan het werk geweest hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Hoi Jane Badpak gepakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 mild met mezelf? moeilijk Cathnooit echt gekunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 welterusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Welterusten Alf.Jane, daar ben ik ook benieuwd naar, of je geslaagd bent voor een badpak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Zon, ik denk dat dat het probleen van velen is hier.Dat we te streng zijn voor onszelf. Ik ben dat ook, ik weet ook waar dat vandaan komt en dat is op zijn zachts gezegd erg lastig. Idereen mag falen behalve ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden