Emmaroos Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Ha die Cathy, kom ik hier niet netjes over dan?? Grapje hoor.Maar ik zit nu wel lekker in een heerlijke joggingbroek, sokken en shirtje, zo kan ik ook zijn hoor.Isa, ik weet hoe je eruit ziet maar van dat haar wist ik nog niet. Welterusten.Vie, ik ben dus verpleegkundige. Zit al jaaaren in de gezonheidszorg en heb me nu opgewerkt naar vpk.Vlak voor de hersenbloeding in februari 2009 was ik afgestudeerd maar werd mijn scriptie afgekeurd.Uiteindelijk in december 2009 gediplomeerd en nu dus niet meer op een verpleegafdeling kunnen werken.Je snapt nu dus hoe zuur dat is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Desi,Ik wens je veel kracht en sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Ach Dees, ik lees het nu net.Wat een verschrikkelijk nieuws meid. Ik wens je heel veel sterkte en denk aan je.Lieve Dees:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Emmaroos,Dat is zeker zuur als je zo hard gewerkt hebt om je diploma te halen, en er dan niets mee kunnen doen.Kan\mag je helemaal niet meer werken na je hersenbloeding ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Desi, heel veel sterkte vannacht!Log meteen weer uit, ga vroeg naar bed, lig de laatste nachten de meest stomme dromen te dromen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Rapi, ik was 4 januari weer begonnen na bijna een jaar thuis te zijn geweest.Ik moest 4 dagen per week werken, eerst twee weken van 8-12, daarna twee weken van 8-14 en daarna weer fulltime.Ik was zo verschrikkelijk moe ervan en heb gevraagd of het niet wat rustiger kon.Tenslotte zat ik niet thuis met een gebroken been. Maar dat kon niet want dan konden ze niet zien wat maximaal haalbaar was.Uiteindelijk ging het dus niet meer en is de reintegratie stopgezet.Ze gooien alles op de hersenbloeding maar de neuropsychologische test wordt binnenkort over gedaan en dan zien wat daar uitkomt.Ik kan vast wel wat anders, ook als vpk maar niet meer aan het bed. Erg he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Goede avond iedereen,@Desi het juist je berichtje gelezen:veel sterkte!k ga eerst eens de rest bijlezen; maar goed nieuws men bloembollen steken in de grond.nu maar hopen dat er iets uitgroeit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Bedankt voor de suggesties, ga er over nadenken, ik heb nogeven 4 juni krijgen we de pup pas.Desi sterkte meid !!Allemaal verder een goede nachtrust gewenst ik ga er weervan tussen !!Groetjes Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Ik ga proberen te slapen. truste allemaal en tot morgen.PS nog allemaal verschrikkelijk bedankt voor jullie steun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Emma,Ja, dat is wel heel erg jammer.Dat andere werk, is dat dan een beetje leuk.Heel anders waarschijnlijk,Ben je daar al aan begonnen, of ligt dat nog op je te wachten ofzo?Verpleegkundige is wel een heel mooi beroep, maar kan me voorstellen, dat het ook erg zwaar kan zijn, zeker na wat jij hebt meegemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Nee, 5 weken geleden kwam ik dus thuis te zitten en nu moet ik eerst wachten op de nieuwe test.Dan pas gaan ze wat voor me zoeken.Nou ik zie het allemaal wel. het is een hele lange weg en moet afwachten.ik heb goede hoop dat er wel weer wat op mijn pad komt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Goed zo Emma,houdt moed!Lieve mensen, ik ga afsluiten.Zit een beetje om te rollen van de slaap.Trust:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 quote: Originally posted by: womanEmma mag ik ook op je hyves ? Hoeft niet he als je niet wil... Wil ik ook wel, ook met jou Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 De WE. Wi had nog geen nieuws over mn vrijwilligersbaantje, iemand is op vakantie dus dat duurt nog wel even.....Ok Fotograaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 ik ga er ook van tussen trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 OK Foto.En voor allen die gaan slapen, welterusten.Ik blijf nog ff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 IK ga vast even de hond uitlaten. Tot zo nog even doegdoeg xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Lukt het Foto? Hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Ik werd even afgeleid door een telefoontje met mijn lieffie.Woman: heb je het volgehouden met niets-doen?Dar: ik ben 1.74. Misschien minder slungelig dan ik aangeef, maar ik voel me nooit heel handig met mijn lijf. Ik ben slank maar ook wat hoekig zeg maar... nee Foto geen aanprijzing voor de datingsite!Verders doe ik ook helemaal niks met Hyves. Wel veel met de mail.Gus, waar wilde ik nog maar verder op reageren?Natuurlijk op Dees: ik denk aan jou en je zus. Veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Bener weer terug.Em, jij weet toch ook iets van brandwonden?Als er zalf en verband op zit, heeft het dan nog zin als je het verband verwisseld om lauw water te gebruiken om de pijn te verzachten of kan je dan beter gewoon nieuwe zalf en nieuw verband doen voor het slapen gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Emma you've got Hyves Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Emma, die angst om kattig te zijn, vanuit onzekerheid, dat heb ik ook. Alleen ik ben eerder bot en cynisch dan kattig. Dat is dan mijn valkuil. Plus natuurlijk mijn eigenwijsheid.... pffEn werk meis: dat is er zat. Er komt beslist weer wat voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Wij hebben hier geen Hyves, alles via msn of Facebook (die zich zou samenvoegen met Hyves maar daar wacht ik nog steeds op)!Zonneke, nog maals, thanks voor gisteren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Meisje uit België, bedoelde je echt oranje schoenen?Oranje is heel Hollands hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Lukt pb nog steeds niet, VM? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden