Spring naar bijdragen

dinsdag 27 april


igor

Aanbevolen berichten

Haha, nou, dat kaboutertje klopt wel, met mijn lengte van 1,58 cm. Maar zoveel verstand van de natuur heb ik ook weer niet, hoor. Alleen waar ik zelf mee bezig was. Ik heb meer verstand van kunst, daar ligt echt mijn passie.

Ik was altijd heel slank, kon eten wat ik wilde, 53 kg. Maar na het stoppen met roken begon ik aan te komen, dus ik dacht dat het daarvan kwam. Maar 1,5 jaar geleden heb ik me laten onderzoeken, ik had er zoveel last van, en bleek ik ook een vetlever te hebben. Nu is alles weer goed alleen zie ik eruit of ik bijna moet bevallen.

Ik had altijd halflang sterk krullend haar, maar heb het een paar weken geleden kort laten knippen (eng) en daar ben ik heel blij mee. Mijn dochter vindt het hip en stoer.
Ik houd wel van verzorgde kleding als ik uitga, maar een rok of jurk kan ik me niet meer herinneren, dat past niet meer bij me. Dus mooie broeken, tunieken (buikverhullend), soms schoenen of laarzen met een hakje (vroeger pumps, maar dat lukt niet meer), ook vaak joggingbroek of jeans met sneakers.
Als ik uitga oogmake-up en lipstick, naar de supermarkt niet.

Ik heb een zwak voor tassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Emma een roos voor jou.:present:
Ik denk ook dat het op die manier werkt.
Eenmaal je eigen leed verwerkt is het pas mogelijk een
ander echt te helpen.
Wel moeten de gedachten achter de motieven waarom je een ander helpt zuiver zijn.
Dan schept helpen een band en werkt helend.
Delen is helen.

Hannah1 ik ben je nog een antwoord schuldig op je vraag vanmorgen.
Naar omstandigheden gaat het goed met mij.
Pas nu ik weer opknap besef ik hoe verwoestend de chemo heeft gewerkt.
Ik heb een vervelende zenuwaandoening aan handen en voeten over gehouden
maar het is leefbaar.
Sinds 2 maand ben ik vrij van onderzoeken en het verwerken van uitslagen.
Heerlijk die vrijheid, het was een moeilijk jaar.
In juni staat weer een onderzoek gepland.
Niemand kan zeggen of er nog verkeerde cellen in mijn bloedbaan zweven.
De tijd zal het leren, ik voel me momenteel goed.
En probeer dat zo te houden door de voeding aan te passen, te sporten en veel in de buitenlucht zoals wandelen.
Wij zijn net terug van vakantie aan de kust, nl de Panne.
Heerlijk gewandeld aan het strand in de zon.
De wind was ijselijk koud.
Wij wilden met devlieger gaan maar er werd op dat moment niet gevlogen.
Ik heb genoten van de oorverdovende stilte in de lucht.
Wat een zaligheid, momenten om nooit meer te vergeten.
Nu de draad weer oppakken en aan het werk.
Ga goed Hannah1, ga nuchter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

En vooral Hallo Rudy.

Ben heel blij weer wat van je te horen.
Gelukkig gaat het goed met je naar omstandigheden, en begrijp dat je op vakantie bent geweest.
Heerlijk dat je hebt genoten.
Exgenoot drinkt nog steeds niet, wat op zijn zachts gezegd erg prettig is.
Wens je alle goeds toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rudy, ik ken je niet zo goed, maar wat ik zo hoor was het heftig wat je hebt meegemaakt en waar je nog in zit. Wens je veel sterkte. Fijn dat je je neus weer even laat zien!

Foto, ik ben redelijk lang en slungelig, maar vandaag draag ik toevallig een rok! Ik hou erg van blote benen met dit weer en er zijn wel leuke rokjes tegenwoordig. Het 'voelt"vrouwelijk, maar of dat het ook is....? Ja, pittige wieben hier hè Bol! Met spierballen en al, o ja, en véélste grof taalgebruik, want ik kreeg nog een tactische mail of ik ook op de losse letters uit het alfabet wil letten.... oei.:angry:

Ik was natuurlijk telaat bij de winkel, dus dat was snel rondkijken en thuiskomen met een paar glazen voor de smoothies (alsof ik geen glazen genoeg heb...). Hou ik dat geurtje gewoon nog te goed toch?

Nu koffie en daarna sporten.... da's al eventjes geleden..:$

alweer een taalvaud!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk, jezelf een beetje omschrijven :)
Ik ben ook lang, 1.76 en volslank
Ik draag veel hippiekleding omdat dat vies mag worden met modder (hond) en verf ed (kunst); jurkjes over een lange broek.
Als ik uitga draag ik beetje funky/dandy kleding. Meestal zwart.
Ik heb erg rood geverfd halflang beetje krullend haar wat ik meestal los draag of in een laag staartje.
Ik draag elke dag make up, soms wel wat minder als ik lekker in de zon gezeten heb en er goed uitzie, want je weet maar nooit wie je tegenkomt onderweg. Haha
Owja en in de zomer heb ik sproetjes.

Wie volgt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, dat was een lekker middagje sauna, mèt massage. Ik had nog wel langer willen blijven maar mijn geliefde heeft vanavond een sportwedstrijd.

Bol, ik heb met geen woord gezegd dat jij geen "echte" vrouw bent, en wat is dat trouwens.

Uiterlijk? Ik ben 1.70, slank, heel kort (wit-geblondeerd) haar en iedereen zegt altijd dat ik van die expressieve ogen heb. Als ik "gekleed" ga, doe ik dat het liefst in strenge mantelpakjes-stijl en hakjes, maar ik kan er ook wel eens lekker slobberig bijlopen in een joggingpak. Verder ben ik verslaafd aan hoedjes. Make-up: bescheiden, maar zelden zonder lipstick.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook dol op sproetjes!!

Nu, als we toch bezig zijn , ik ben 1m63, weeg 50 kilo (vroegere zak cement), kan houden van zowel jeans met korte trui maar ook zwierige jurkjes, hakken krijg ik zere voeten van, dus jurkjes mer Doc. Martens (heb ze in alle kleuren favoriet Oranje), .Haartjes , nu al wat grijs kort, donker geverfd (choco bruin) , beetje punky!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig, al die omschrijvingen.
Durf ik dat ook.
Ach, waarom niet, zal jullie heus niet op straat tegenkomen.
Oke;
1.72, 69 kg, kort grijs haar, bril,sportieve kleding.
Lijk ik er een beetje op?:D.

Trouwens, Vie en woman, had ik me wel zoals de omschrijving voorgesteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had Vie over het hoofd gezien. Heb nu een duidelijk beeld van je! klopt wel een beetje, lekker pittig hoor.
Rapi, ik zag geen bril bij jou voor me hoor. (ik heb er trouwens een voor in de auto en de bios.

Nou, ik hoop straks nog meer beschrijvingen te lezen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sport ze Cathy! Als je geweest bent, ben je blij.

Een brilletje, dat zou ik ook wel willen, om het strenge beeld te completeren. Maar ik heb zo'n jampotsterkte, lenzen dus maar.
Ik had me eigenlijk geen uiterlijk beeld bij jou gevormd Rapi, omdat je het nooit eerder over uiterlijk hebt gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie,
Ik dus ook, jampotsterkte.
Gelukkig kunnen ze de glazen wel een stuk dunner slijpen dan vroeger.
Heb trouwens 20 jaar lenzen gedragen, maar ging op een gegeven moment niet meer.
Maar goed, ik hoor iemand thuiskomen, en ga verder met het eten.
Kom vanavond nog wel even kijken.
Toedels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...