smart Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 In het echte leven is dat toch anders.Hier kun je nog eens nalezen en rustig ademhalen.Maar lief mag van mij toch het uitgangspunt zijn.Nou ik vind het wel laat genoeg, 1h, brr. Morgen naar de copd verpleegkunige. Hum.Lekker slapen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Foto, Soothe is al weg denk ik maar ik denk dat hij je bericht van 00.19 uur bedoeld.Dat vindt hij denk ik een analyse van zijn karakter.Welterusten Cathy en succes morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Slaap lekker Cath, en begrijp me niet verkeerd, blijf jij maar lekker lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Oh, dat is dan jammer, want daar had ik het helemaal niet over hem. Ik heb die hele draad niet gelezen.Ik denk dat daar ook een gevaar in schuilt: door al die verschillende draadjes die je niet allemaal leest raakt het verband zoek en kan je verkeerde conclusies trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 kussies..... lieverds......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Zo ist maar net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Em, ik vond trouwens dat verhaal van Bam erg mooi, over haar moeder. Heb je er wat aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Cathy - Foto,Ik ben niet snel boos en ook niet gauw kwaad te krijgen.Ook nu ben ik niet laaiend. Toen ik dronk en net op het forum was,kon ik nogal aanvallend zijn. Das war einmal!Soms geef ik m'n mening meer niet.Sexualiteit behoort tot mijn privè domein.Geen enkele behoefte in details te treden.Ben je dan verlegen? of niet op je gemak?Nee, het is een stukje van mij en mijn partner.Wat niet weg neemt dat iedereen z'n verhaal mag doen.Trusten.Cathy, ik begrijp de algemeenheid.Het bovenstaande is mijn standpunt in deze.Foto, trek het je niet aan, het is niet rot bedoelt,Ik houd niet zo van een profielschets.P.S Foto, ik lees je bericht 1.15 uur. Sorry vrouwtje, ik zat verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Dag mensen Pleasant Dreams. OH jé dat is Engels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Over haar vader bedoel je?Dat vertrouwenverhaal? Ja daar had ik zeker wat aan, het klopt wel wat ze zegt, het heeft erg veel tijd nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Trusten Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Soothe, ik stel zowel jouw mening en serieuze inbreng als jouw grappen altijd zeer op prijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Trusten Emma en de andere lady's.Foto:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Bye bye Soothe (engels ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Ja sorry Em, haar vader bedoelde ik. Freudiaanse verspreking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Nou, ik ga ook naar mijn bed.welterusten Foto en ik zie Witte ook nog, welterusten Witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Ik ga er ook een eindje aan breien, krijg last van mijn pols en elleboog, oppassen dus.Welterusten Em (volgens mij zijn wij de laatsten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Hee, weer tegelijk Em en ik was vergeten. En Witte ook trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Truste ER en foto:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden