Otje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 OooooooooooohIk heb vakantiegeld gekregen!Best veel !!!!Wow !!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Op mezelf witteMaar niet omdat ik die slokjes heb genomen. Op mezelf omdat ik het ooit zover heb laten komen dat ik nu elke dag opnieuw er terug moet over nadenken. Doe ik het, doe ik het niet. Als ik het doe zal ik dan altijd de kracht hebben op te stoppen?Wat een gedoe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ik vind het heel stoer dat je het door de gootsteen gespoeld hebt. Voelde best lekker om te doen, toch !!Sterker zijn dan die rotzooi !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Goed dat je daar over nadenkt FleurtjeDat betekend dat je bezig ben met anders omgaan met alcoholWat ik hier geleerd heb, is dat het elke dag een gevecht blijftiedereen hier is maar een armlengte van een borrel verwijdert elke minuut vd dag weer.Zoals laatst iemand zo mooi omschreefMooier dan dat is het helaas niet.Nu heb je de helft weggegooitVolgende keer hier komen, voor je je blikkie open maakt, als je eigenlijk niet wilt drinkendan ben je weer een stappie verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Het voelde eigenlijk naar niets woman, eerlijk gezegd.Vond het de moeite niet..wou alleen een klein beetje van die roes voelen meer wou ik niet. Gek want na twee slokken zat het al in mijn hoofd.Ik ben het gewoon zooooooooo beu. Ik zal altijd op mijn hoede moeten zijn. Waarom ben ik er in godsnaam ooit mee begonnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Wat bedoel je met volgende keer hier komen aub als je eigenlijk niet wil drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeging even in de fout daarstraks in de winkel. Stond voor het bier en het was gek want ik had er eigenlijk niet zoveel zin in. Ben het vechten een beetje moe. Het idee dit elke dag te moeten doen.Dit bedoel ik Fleurtje.Hieruit begrijp ik dat je er eigenlijk niet zo heel veel zin in had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Oei las het fout..Heb geen spijt dat ik het blikkie heb opengedaan witte. En dat ik het deed terwijl ik eigenlijk niet wou drinken klinkt vast wel vreemd. Kan het ook niet echt uitleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Woman kan gaan shoppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ok maakt niet uit.Ik bedoel dus eigenlijkMisschien vind je het wat om de volgende keer als je met je blikkie op tafel zitje hier kan gaan inloggen voor je m opentrekt....Nu heb je ingelogd nadat je eerst een paar slokken heb genomen en de rest hebt weggegooidEn zit je met boosheid en verwarring naar jezelf toe.Je kunt door hier in te loggen waarschijnlijk op andere gedachtes komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Natuurlijk kan dit forum me op andere gedachten brengen maar dat was de bedoeling niet vandaag.Heb ook geen zin om elke keer me over de streep te laten trekken door de lieve mensen weliswaar op dit forum.Er was geen risico op het moment dat ik het kocht (klinkt vast betwistbaar ) Maar als het zover is..horen jullie het heus Nog steeds neem ik het mezelf niet kwalijk..Maar aangezien ik de oprechtheid zelve ben kon ik het niet laten dit toch ff te delen. Ik sta nog steeds recht hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Hij schijnt hier direct Marieke:)Ik ga er zo ook lekker ff van genieten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Lieve lieve FleurtjeJe hoeft jezelf hier nooit te verontschuldigenDe enige die jij moet verontschuldigen dat ben jij zelf.Ik wens je verder alle goeds dan voor vandaagwant je komt nu op mij over dat je het er verder niet over wilt hebben.Klopt dat?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 @Alf dank je voor je warmte én ja, hup naar de volgende...ik ben er klaar voor, maar vooral ik laat het toe niettegenstaande de ups en downs!@Jane dank je voor de mooie zonnige slinger, de zon schijnt voor mij idd en hopelijk mss (zowel letterlijk maar vooral voor mij fig.) de volgende dagen.@Fleurja je gaat er komen, ik geloof in jevandaag was even een of day... so whatmaar kijk naar wat je al hebt bereikt in die 9 dagen.waren ze niet heerlijk, iets om te koesteren en in je gedachten te houden dat je het kan?!Geef niet op, je bent goe bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 zonnetje:musicnote:Voor jouEn wat een prachtige zelfrefelectie heb ik van jou gelezen...Kan ik nog wat van leren;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ik veronderschuldig me helemaal niet hoor..gek hoe woorden als ze op een bepaald manier zijn neergeschreven zo anders kunnen geïnterpreteerd worden.Ik krijg enkel het gevoel nu dat je vindt dat ik over de schreef ben gegaan en dat is niet zo. Maar misschien lees ik weer fout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 witte:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Hallo allemaal,Ik ben net terug van vakantie. We hebben het leuk gehad en ik heb het droog gehouden. En dat laatste kun je helaas niet zeggen van het weer... We hadden een simpel vakantiehuisje, maar gelukkig wel met open haard. Hebben dus regelmatig een vuurtje gestookt. De kinderen hebben ook genoten.Hoop dat het hier op het forum ook goed is gegaan en dat het goed met jullie gaat. Heb nog niet bijgelezen en ga ook niet alle dagen bijlezen...Dat is niet te doen met al dat geschrijf van jullie!Vanavond en morgen overdag moet ik werken. Zondag is ook al weer volgepland met bezoekjes aan familie. Genoeg te doen dus de komende dagen;)Jane en Ari: bedankt voor het op mijn schouder zitten;) Had gelukkig geen last van jullie en van de Gremlins ook niet:PTot later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ben er eens mee weg..Dochter heeft nog heel wat spullen nodig voor haar dansoptreden morgen. Nog een fijne dag aan allen! En geniet van het zonnetje dat hier niet te zien is btw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Nee dat vind ik niet en al vond ik dat.. wat dan nog.Daar hoef jij niet mee te zitten.Jij hebt al genoeg aan jezelf toch??Ik heb alleen gezegd dat het helaas zo is dat je dit gevecht elke dag en iedere minuut vd dag zal moeten leveren, dat was je vraag nl.Het gevecht wordt op de lange duur minder, maar je zult altijd allert moeten blijvenDat was mn echte boodschap als antwoord op je vraag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Welkom thuis ekstertje Goed te lezen dat je zo hebt genoten samen met je gezinnetjeVeel plezier ook nog dit weekend!Ik ga lekker naar buiten van het zonnetje genietenLaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ja zeg, is maar goeddat ik de stad al ben ingeweest.Ik heb wel meteen wat basis kleding voor mn optredens besteld. Goede rok, sluier etc. Dat betaalt zich terug. quote: Originally posted by: fleurtjeWoman kan gaan shoppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Zo, nu even een uurtje borduren, doeg x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Wilrijk en Filippa:Hebben hun koppoie aangepast, is ff wennen hoor! Zonnetje:GEFELICITEERD met je 1ste maand alcoholvrij!! Pietje Parel:Jij nu veranderd in "mijn" appeltje? Getsie... Ik kan ook niet even op vakantie en...Woman:Leuk weer een derde date! Wat ben je van plan om te gaan koken?Fleurtje: goed dat je dat bier heb weggemikt! En ik begrijp je frustratie, maar je kunt er voor nu niks aan veranderen. Je hebt het nu eenmaal zover laten komen. En de èèn zal ook wel gevoeliger zijn voor een verslaving als de andere. Wij zijn nu de klos en zullen daarmee aan de slag moeten..Aan de andere kant hebben wij straks weer een gezond(e) lever/n;)Witte:Bedankt, hier geen zonnetje helaas... Maar ga nu de spullen van de vakantie opruimen, mijn haren wassen en me omkleden voor mijn werk.Toedeledoki! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Zoooooo,daar ben ik weer!Eindelijk klaar met werken! ppppfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden