Spring naar bijdragen

Vrijdag 14 mei 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 320
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

WAKKKKKKER WORDEN NEDERLAND EN BELGIQUE........... het zonnetje schijnt, geniet er van zolang het er is, voor we het weten regent het weer.
Maar ff zonder gekheid.
Het zonnetje schijnt inderdaad.
Heb lekker geslapen, had nog wel een uurtje gewild.
Maar ja, kan niet alles hebben he?
Ik wens jullie allemaal een zonnige dag, zowel binnen als buiten.
En een extra zonnetje voor degeen die het moeilijk heeft :rose:
Vandaag is het DE DAG voor Suusje.
Suus, als je dit leest: ik weet niet of je daar het internet op mag, maarru: Ga ervoor meid, succes, we denken aan je :heart::sun::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé ja, Suus, sterkte meisje, je hebt mijn nummer, gebruik het indien nodig. Het is mijn manier om iets terug te kunnen doen.
Dag prachtige schilderes. Voor jou heb ik een vraagje. Kan je een schilderij maken van een foto bijvoorbeeld ? Is maar een gedacht hé ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit hier alweer met een glimlach achter mijn pc'tje Caro. Ik ga de mooiste foto van mijn 18j poes uitzoeken en je die trachtten door te sturen. Ik ben het beestje al een paar keer bijna kwijt geweest en als ik ze vereeuwigd zou kunnen zien op doek, dan kan ik ze blijven koesteren. Zo mooi je schildert :present:
En de oorveeg zonder morren ?........ik ben je er gewoon dankbaar voor. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Dar, het is zelfs aan te raden om de windows firewall uit te schakelen, indien je al een anti-virus hebt met firewall. Ook dikwijls zit er in de router al een firewall ingebouwd die actief is, dus Windows firewall >> uitschakelen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...