Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ik word wakker... en wankel door het huis als een stakker...... eerst en bakkie, dan gaan we verder.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Zo , heb ingeschonken, lekker. Volgens mij wordt het gewoon mooi weer vandaag, zie zoveel blauw buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Goedemorgen Yvonne,wat ben je er vroeg bij zeg vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Oh,en zie ook Hannah,goedemorgen Hannah! hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 WAKKKKKKER WORDEN NEDERLAND EN BELGIQUE........... het zonnetje schijnt, geniet er van zolang het er is, voor we het weten regent het weer. Maar ff zonder gekheid. Het zonnetje schijnt inderdaad. Heb lekker geslapen, had nog wel een uurtje gewild.Maar ja, kan niet alles hebben he? Ik wens jullie allemaal een zonnige dag, zowel binnen als buiten. En een extra zonnetje voor degeen die het moeilijk heeft Vandaag is het DE DAG voor Suusje. Suus, als je dit leest: ik weet niet of je daar het internet op mag, maarru: Ga ervoor meid, succes, we denken aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ook goeiemorgen yaja en hanneke. nou vroeg Yaja, had eigelijk al onder de douche moeten staan.... mag een half uurtje later vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Hannah al weer weg, niet eens even goeiemorgen komen zeggen :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 ik ben ook al te laat eigenlijk,ppppffff,ben niet zo,n ochtendmens hoor haha!Moet nu rennen,de zaak moet om 7 uur open zijn!Dikke kus en fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 de koffie pakken we daar wel hihi,veel lekkerder dan thuis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Oef, das lastig Hannah, irritant lijkt me. werk ze yaja, en jij ook fijne dag hoor Hannah. ik ga inerdaad de douche opzoeken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Goeiemorgend iedereen, ik voel me super. Eerst koffietje en even bijlezen. Zelfs de zon lijkt vandaag van de partij te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ook goedemorgen allemaal!Wat een rare tussendag: gisteren vrij geweest, nu weer 1 dag terwijl mijn collega's vrij zijn...Hopelijk blijft het rustig vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 goede morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Hé ja, Suus, sterkte meisje, je hebt mijn nummer, gebruik het indien nodig. Het is mijn manier om iets terug te kunnen doen. Dag prachtige schilderes. Voor jou heb ik een vraagje. Kan je een schilderij maken van een foto bijvoorbeeld ? Is maar een gedacht hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 goedemorgend iedersSuusje mijn duimen staan omhooggo for it! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Zit hier alweer met een glimlach achter mijn pc'tje Caro. Ik ga de mooiste foto van mijn 18j poes uitzoeken en je die trachtten door te sturen. Ik ben het beestje al een paar keer bijna kwijt geweest en als ik ze vereeuwigd zou kunnen zien op doek, dan kan ik ze blijven koesteren. Zo mooi je schildert En de oorveeg zonder morren ?........ik ben je er gewoon dankbaar voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Hey zonnetje, landgenootje. Je rijst momenteel boven de daken uit. Ik voel gewoon dat het vandaag een prachtdag wordt boven A. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Wel rustig zonder die collega's Dar, maar het werk moet allemaal wel gedaan worden (dat levert dus extra drukte op).Fijne dag allemaal; ik ga werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Wil:rose:k zou zeggen, "got er voer jong"; ik bijna een maand, het is echt mogelijk als je er zelf in gelooft en er volledig achter staat!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Goeiemorgen Dar, het is zelfs aan te raden om de windows firewall uit te schakelen, indien je al een anti-virus hebt met firewall. Ook dikwijls zit er in de router al een firewall ingebouwd die actief is, dus Windows firewall >> uitschakelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Zonnetje: eindelijk verstaanbare taal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Goh seg ik zie pas nu de datum van vandaagmet een big : en twee schouderklopjes aan mezelfik ben 1 maand zonder alcohol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Geweldig, zonnetje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 merciekes niwi - Dar:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 en nu de rest van je leven nog....vandaag dan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden