kruimel Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Goedemorgen,Gisterenavond pas aangemeld en nu al 3 berichten.Tof, heb lekker geslapen en nu een vrije dag.Dus eerst maar eens ontbijten en dan vooral leuke dingen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Hoi kruimel, je bent de weg aan het vinden, doch de dagdraad wordt gewoonlijk al geopend rond 06.00, beginnende met de dag en dan pas de datum. Please join us there. Onvoorstelbaar wat een hulp en steun je daar krijgt, en ik kan het weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Hi,Zou het zo zijn dat dit echt een gezellige behulpzame site is?Dat ik dan ook gewon van de drank af kan blijven.Ik kan zo nu en dan wel wat hulp gebruiken: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Goeie morgen Kruimel.Je hoeft niet iedere keer een nieuw draadje aan te maken hoor. Als je je ff voorsteld bij wie is wie, dan kun je daarna bij ditjes en datjes komen als je wilt. Dan kijk je naar de dag van vandaag, en dan op de laatste pagina daar zijn we.Welkom joh en ik hoop dat we je kunnen helpen. Het gaat niet vanzelf en zal niet altijd makkelijk zijn maar waar een wil is, is een weg.Liefs Bol:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Hi Bolletje.Aardig dat je me op weg help, maar ik weet nog steeds niet of ik nu op ditje, datjes en dagraad kom.Maar ik heb een goede dag gehad.Dus nu maar lekker koffie.liefs kruimel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Kruimel, fijn dat je een goede dag had.Je zit nu heel dicht bij ons dagdraadje.Als je ditjes en datjes aan hebt geklikt,kijk je naar vrijdag 14 mei 2010klikt op laatste om de laatste blz op te roepenen je kunt meelezen en meeschrijven via antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Hi jane4Zit nu een beetje te rommelen met m,n computer.Op tv is er niets wat ik leuk vind.Bedankt voor je hulp en ik zal nog best wel veel hulp kunnen gebruiken.Maar het was mooi weer en morgen hopelijk ook.Misschien wel lekker een eind fietsen of gewoon dom in de zon zitten.Maar genieten van vandaag is het beste, gisteren is geweest en van morgen kun je dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 kruimel, je zit op het verkeerde 'draadje' hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Hi.Zit ik nu nog op het verkeerde draadje?Ik snap er niets meer van, maar allemaal een goede morgen en een fijne dag.Maak er iets van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 goedemorgen kruimel, als eerste welkom hier in de huiskamer.ja je zit op de verkeerde draad, iedere dag wordt er een nieuw draadje aangemaakt dus als je even zaterdag 15 mei opzoekt, daar zit 'iedereeen'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Kruimel, je ziet vlak onder jouw berichtje, zaterdag staan hé? Daar moet je op de laatste of de 1e pagina drukken, dan kom je op onze dragdraad. Iedere dag zie je de dagdraad staan. Daar moet je op klikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden