PROUD2BME Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Goedemiddag Woman,nu pas wakker??Foei toch!Stiekem heeeel erg jaloers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ja oogje is weer picobello. Af en toe nogeen steekje. Ik was al vroeg wakker Yajala, maar mezelf in bed laten liggen. Zo half sluimerend. Lekker is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Caro, ik heb die van de week gezien maar weet niet meer welke dag. Misschien een keertje vragen aan Wil of hij de foto nog een keertje wil plaatsen? Een prachtig diertje. Ik denk iets van Angora of zo. Prachtig voor jou om te schilderen.!!!!!!Ja met de Eng. Stafford gaat het wel. Ga zo weer beginnen. Zus ligt op de bank te pitten dus kan ik er in alle rust aan werken.Er is hier trouwens uitverkoop van de Galerij waar ik les heb gehad. Heb een spuitbus blanke vernis gekocht. e 12,--. Is dat duur of jij weet?Woman wat lekker dat je oog weer een stuk beter is. Geen last met fel licht?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ohhh dat klinkt heeeerlijk Woman,helaas..............nog 18 jaar wachten hihi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 ietsjes eerder toch yaja? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Hoop het wel hoor Igor,als iedereen het huis uit is denk ik haha en dat duurt wel ff hier!hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ya, als ze in de puberteit komen, zijn ze hun bed niet uit te krijgen. Hahahaha.Ik weet dat nog heel goed bij onze kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 van de enne kant een goed teken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Indeed Carolien. Dat is lastige van alleen wonenGelukkig kan Zowie op commando dingesenDus hier de straat uit en het eerste grasplukjeEn als het echt niet gaat heb ik nog een tuin, en als dat niet lukt zet ik balkondeur open. Maar ik kan nooit ziek zijn nee dat is echt lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Woman, heb jij een tuin én een balkon?Wat leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 ik ken het woman. ik heb een keer spit gehad, nou dan voel je je echt zielig, ik ben in het donker toch met hem gaan 'lopen'. maar ik heb zoveel plezier gehad van m'n hondje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ja nu ik r over nadenk ga ik haar alvast meer leren het in de tuin te doen. Ik zit daar toch nooit, altijd op mn balkon. Goed idee. handig voor momentn dat ik echt moe of ziek ben. Tuin is wel de deur uit en de steeg door. Of Trap af door de kelder dat kan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Goedemiddag frummers,Ben een beetje bijgelezen. Wat kunnen jullie kletsen zeg. Wel leuk om te lezen natuurlijk.Hier is alles oke, alleen zit ik in een rode wolk van steengruis. Ze zijn mijn tuin aan het bestraten en snijden nu de gebakken stenen. Wat een troep zeg. Dat wordt poetsen straks.Maar het resultaat mag er zijn. De ochtendgymnastik heb ik al gehad met al dat puin opruimen.Zag dat Emmaroos t boek naar me op aan t sturen is. Harstikke fijn. Ik ben benieuwd!Jullie hadden het over een schoolreeunie. Hoorde gisteren dat een schoolvriendin eergisteren overleden is. Ze was pas 49 jaar. (net als ik dus).Moest ik toch erg van schrikken. Vorig jaar waren we nog compleet.Vraag me trouwens ook af hoe het met onze Suus is:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Heeeyyyyyy Desi, hoe is het met je ?? Zoals het weer ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Heey Dees, je boek komt denk ik maandag, hij past door de brievenbus dus het was geen pakketje.Er zit ook een klein briefje in de enveloppe.Wat een achtelijk artikel las ik in de telegraaf, in die bijlage Vrouw.Het ging iver een vrouw met diabetes, ze gaat er zooooo achtelijk mee om. Theo heeft al 40 jaar diabetes maar leeft niet zo als zij.Zal ik een ingezonden brief sturen? Heb dat nooit gedaan, zal eens kijken hoe dat moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ja Wil voel me vandaag al veel zonniger. Genoeg afleiding enzo. Pffff kan ff uitrusten. Nu het grove mannenwerk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Hee Emma ik ben ook 26 jaar getrouwd geweest met een diabeet en dat was tot de laatste jaren geen probleem voor hem. Ligt helemaal hoe je ermee omgaat.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Alvast bedankt Em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Daar was ik weer,computer was weer eens aant klieren,valt steeds uit!Wordt er gek van ! !gGGRRRRRRRRRR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Die van mij kan er ook wat van, Yajala.....Af en toe neiging om em t raam uit te gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Imac kopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 YEAHYEAHYEAHYEAHYEAH !!!!!!Daar hangen we de vlag voor uit: quote: Originally posted by: wilrijkJep, het gaat wel en eentje voor mezelf. Ben weer terug goed bezig en ik voel het. Gisteren tot 2x toe drank afgeslagen en het voelde goed. Ook voor vandaag ziet het er erg goed uit. I Feel Gooooood :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Nou dan ga ik zo maar eens beginnen met mn toilet. Tonight is the night. Ssssssst nog beetje stilhouden want anders beginnen die weeiige kriebels ineens stormende zeegolven te worden. Ik kan het nu nog wegdrukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Pc problemen dames ?? Ha, daar weet ik alles van hé. Spijt dat ik niet achter de hoek woon zekers ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Goedemiddag.Woman veel plezier vanavond:present:Wil ik weet niet wanneer je op vakantie gaat maar wens je een hele geslaagde trip toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden