Mai Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Da's altijd het laatste hoofdstuk Speciaal voor de renners Kan ik me voorstellen VieDe kunst is bij jezelf te blijvenDan valt het meestal reuze mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 je mag niet manipuleren Vie!!tuurlijk is het even wennen met een groep, maar meestal valt het ontzettend meemeerdere ideeen en inzichtenzo kom je vaak tot verrassende oplossingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ja, jullie hebben gelijk. Dat is natuurlijk hier op het forum ook zo. Wat ik niet allemaal opgepikt heb in de tijd dat ik hier lees en schrijf!Maar in levende lijve is het anders, lijkt me.Ja Tas, geduld... Tegen de tijd dat jij er voldoende van hebt, mag je mij ook wat geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 ha Vie,na twee jaar weet je toch wel dat ik een bodemloze put ben!!Op zich heb ik niet zo een leuke groeper zitten er een paar bij.............beetje ordiniet mijn smaakmaar toch, leer ik er veel vansta er zelfs versteld van wat zij allemaal bereikenmaar tja, dat leer je ook in een groepde goede dingen benadrukkenen de slechte dingen, accepteren, relativeren en het te laten voor wat het isje hoeft niet met zijn allen door één deurik neem vaak de brandganggelukkig heb ik wel twee mensen waar het ontzettend goed mee kliktdat scheelt een bergmaar uiteindelijk vindt je altijd wel één iemand in de groep wat klikt en zodoende je door de therapie heen sleept Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 goedemorgend damesde zon schijnt en de dag ligt weer lekker onbeschreven voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Is het een gemengde groep, Tas?Dat klinkt trouwens hoopvol, die zin "ik sta er versteld van wat ze hebben bereikt".Ha Zonnetje. Kom je de gelederen versterken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 goede morgen allemaalhier schijnt nu gelukkig ook de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 hey Tas, fijn dat je therapie zo goed gaatja en groepen, iets speciaals moet ik toegeven maar heb toch ook veel geleerd toen in in dagtherapie was.Ja Vie, kom effe buurten;)vandaag een vrij dagje en ik ga er volop van genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 geen tijd meer koffie , jmmer laterrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 hahaha,inderdaad een gemengde groepeen jochie van 25, die door iedereen onder de voeten wordt gelopenmeestal ontploft hij......... en dan heeft iedereen "oh, was goghem er ook?"en een bejaarde man van 46pff, zelfs mijn buurman van 87 is nog jonger en vitaleren dan twee ordi's, alles seksueel gerelateerd, eigenlijk behoorlijk schokerenden dan nog twee dames, serieus en leergierig, eigenlijk een hoog E.Q.en dan natuurlijk tijgertje ik stuiter overal doorheen en eigenlijk probeer ik continue alles te reddenheb voor iedereen aandacht, zelfs terwijl ik gruwelluister, probeer te analyseren en iedereen te motiverenmaar deze doos vergeet haarzelfik mag dus niet meer moederen ach ja, lekker he die rolpatronendaar gaat mijn veilige verschuilplek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 morge Zonnetje en Igoryvonne,koffie was ondertussen toch al oud gewordenwerk ze weer voor vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 zo herkenbaar Tassekein groep heeft iedereen zo zijn rolletje, zelfs plaats wordt eigenlijk al vanaf begin iets vast hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 wat bedoel je eigenlijk met ordi's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Een zooitje samengeraapt dus Tas Maar dan heb jij dus inmiddels geleerd (of ben je aan het leren) om niet meer steeds bemiddelend op te treden.Trouwens goedemorgen aan iedereen die binnen komt rollen.Onbeschreven dag Zonnetje? Klinkt fris! Ik zit toch nog steeds een beetje te bedenken of ik nou naar die reunie zal gaan of niet. Zag bij de intekenlijst van mijn jaargangen eigenlijk alleen maar mensen die ik me vaag herinner, niemand met wie ik toen omging. Maar wel een aantal leraren met wie ik het toen heel goed kon vinden. Enfin, als ik ga, het is van hier uit een kwartiertje fietsen, dus ik kan er altijd nog een last-minute beslissing van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 ordinair!!je kent ze vast welvan die dames die alleen tepelbedekkers dragen met een doorschijnend vestje erover heenmet ogen die continue in lopen te schatten hoever ze moeten gaan om hun zin te krijgenen waarbij werkelijk waar alles wordt afgemeten aan seksvervolgens zichzelf zich zodanig profileren..........gewoon een stel aso's dus!of tokkie's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Got Hannah, ik schiet in de lach. Ik heb de hele nacht broodjes staan smeren. En iedere keer waren de zakjes kwijt waar ik ze in moest doen.Dan ben jij toch creatiever bezig geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 morge hannahhet moet toch een goed gevoel geven........twee mammoeten en twee grote vogels bergenvermoeid, maar je hebt het toch eventjes geflikt!!en tja, van bikkelen wordt je moe maar als het goed is voldaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 yep Tas kan nu volgen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 en ook een goede morgend Hannah, Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 hihihi,het is meer een overdaad aan decorumwordt een beetje moe van al die cuppies dubbel Dach,dit zal wel met jaloersheid te maken hebbenik heb namelijk niet zo een spleet waar je jezelf in kan verliezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 hannah,heeft die e...l dat nog niet gedaan?tja, eigen schuld danlaat die olifanten, mammoeten en vogels maar lekker over zijn terrein heen denderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Hi hi hi...tepelbeschermers en doorschijnende hemdjes:P Ik ben nog niet helemaal wakker hoor! Jullie wel zo te horen!Goedemorgen iedereen!Jullie je bakkie koffie alweer achter de rug? Er zaten wel een paar vroege vogels hier hoor! En ik was het niet. Ik ben er net pas uit gerold en alleen maar omdat ik zo moet gaan werken. Lag er gisterenavond pas rond enen in...Iedereen een fijne dag in ieder geval! Ga nu een bakje yogurt pakken met wat muesli en de dag kan weer beginnen.Tot vanavond misschien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Goeie morgen Allemaal. KOFFIE:rose: Zo eerst ff de draad lezen van gisterenavond. Heeft iedereen goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 pfff, verdrink ik toch bijna in mijn stoombadje voelde me begluurdkijk ik om zit daar toch een giga reiger op mijn tafel buitenen de katten reageren niet eenszijn ze natuurlijk afgeleerd na de laatste aanval morge Dar,kijk je een beetje uit op de zonnebank?overal waar te voor staat, is niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Nogmaals goeie morgen iedereen,Isje een weekend weer vrij hé? Heb je vandag nog leuke plannen? Moet hoor, want dat mogen harde werkers hebben:)Blij Tas ook weer te zien.Ik hoop dat Kruimel vandaag ook wat mee gaat schrijven.En heel benieuwd hoe het vannacht met het kleine ukkie van Flippa is gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden