Hermie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ja goed hè Tas. Staan ze naast je bij het stoplicht te gassen en wie is er eerder weg.. haha questie van timing en je karretje kennen. Blijf wat dat betreft toch nog echt af en toe wel een guppie hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 het is een tijd geledenmaar ik houdt ook niet van dat truttige gedoehe lekker dat gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Tas:heart:was ff elders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 geeft niet!we waren allemaal even ergens anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Hm-mm, Emmaroos, dat is soms ook maar het beste, even niet in discussie gaan.Vond je het moeilijk?Tas ik heb een Citroen Pluriel (sorry ik kan geen puntjes op de e zetten, want op de een of andere manier sluit mijn pc dan meteen af) en ik vind het zo leuk om daar van de zomer de kap weer van af te doen.Fijn hè Hermie, dat het weer rijdt. Ik gebruik mijn auto niet zo vaak hoor, als het even een beetje weer is of niet te ver weg, toch liever de fiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Het gebeurt niet vaak dat ik nog wakker ben op zaterdagavonddus waarschijnlijk een stomme vraagis het normaal dat we op vrijdag en zaterdag naar dezelfde TV kantine moeten kijken???herhaling?2x prime time? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 ik ga even mijn benen strekkenze gaan toch behoorlijk stram wordenkom straks weer even kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ik ook hoor Vie, wat op de fiets kan gaat op de fiets maar helemaal zonder auto ben je toch wel beperkt.Tas, dat is voor het gemiddelde niveau van de gemiddelde Nederlander tegenwoordig geloof ik, dubbel genaaid houdt beter (en nee Tactive dat is niet vies bedoeld;)). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ja Vie, ik vind dat moeilijk. Ik ben heel stemmingsgevoelig en neem soms die stemming over.In plaats van dat ik dan denk, nou ben jij maar chagerijnig, ik niet....nee dan vind ik er ook niks aan.Irritant vind ik dat van mezelf, moet ik nog leren.(om mijn eigen stemming te houden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 En nu ga ik jullie allemaal een fijne nachtrust toewensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Zo, nu ik eindelijk weer achter mijn p.c. kan omdat Zus klaar is met haar liefie, ben ik moe dus ga ik maar meteen afsluiten.Slaap lekker mensen en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Goh Vie knap van je dat je gegaan bent naar die reunie,zou ik nooit doen, ben zo'n schijterd niet te filmen, nuzonder drank bedoel ik met drank rolde ik vrolijkoveral binnen te pas en te onpas, wat niet iedereenop prijs stelde weet ik nu.Nuchter weet ik me durf ik bijna nergens op af te stappen,zelfs bij mensen die me zo nu en dan uitnodigen om eenbakkie te komen doen, daar heb ik problemen mee.Ik zou het niet durfen dat meen ik echt, dikke pluim voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 trustuh Hermie, trustuh Isa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Trusten Hermie, Isa en Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Truste voor iedereen die gaat slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Nou Flip. ik heb het ook vanmiddag echt alle kleuren in mijn broek, enzovoort. Daarom ben ik ook in therapie.Hoe komt dat bij jou, die angst? Als je wil vertellen?Je leert wat hè Emmaroos? Door het leven heen, bedoel ik.Meid wat een ruzies ik niet heb gemaakt als ik niet de feedback kreeg die ik wilde of nodig had.Dan ben jij wijzer. Tas ik heb helemaal geen tv aan gehad. Veel te druk met andere dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Nou Wijs..............ik schijn erg te zeuren van: Is er iets? Is er echt niks? Ligt het aan mij?Doe ik iets verkeerd?Daar wordt hij zo gek van, dus nu laat ik hem maar, hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Lieve mensenik duik er ook in welterusten allemaal,en Marjo, als je nog terugkomt: take care meis:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Nou dan moet je het andersom bekijken Roosje! Jij zou toch ook niet, als je net ergens mee bezig bent, een klier aan je hoofd willen hebben... ik zit je te dollen hoor.Morgen komt het enveloppetasje af, ik zal je vertellen hoe ik dat gedaan heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Welterusten Jane.Ok Vie. En ja, is ook vervelend zo'n zeurkous. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Das gewoon vrouwentaal ERDat werkt nou eenmaal zo, dat we zulke vragen gaan stellen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Nee joh meid, Emmaroos, ik zat gewoon te dollen, en het was niet om je niet serieus te nemen, maar meer omdat ik zelf even wat spanning kwijt wilde.Ik snap echt wat je bedoelt, dat je weleens wat bevestiging wil. En dat is helemaal niet zeurderig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Hahahaha ja Witte en ik denk altijd dat het aan mij ligt............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Zo had ik het ook begrepen hoor Vie, geen zorgen.Sorry als ik te serieus overkom, is niet de bedoeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Welnee gekkieook denken dat t altijd aan jou ligt is vrouwentaal trouwens;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden