Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ben ik ook weer, zou net wat schrijven over dat filmpje hier maar Jane verwoordde precies wat ik wilde zeggen. Er lezen zoveel mensen mee, het kan ook je buurvrouw zijn of wat dan ook.Nou, de gang is gewit, nog lang niet klaar maar ik stop ermee. Ik ben zelf bijna witter als de muren hahahaha.De stemming is hier niet fijn. Man is zo chagerijnig en zegt niet te weten waarom.Hij is de hele dag al in de tuin bezig, zonder plezier, najaaaaaaa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Tijd voor een romantisch etentje Emof een massage uitwisslen, kaarsjes, lekkere olie, muziekje:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Nou Jane, ik blijf liever maar wat uit zijn buurt.Ik ken hem, deze stemming is meestal na een dag wel over maar je kunt hem dan het beste even met rust laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 quote: Originally posted by: jane4Ik denk dat het beste is dat de foro's weg zijn, zowieso, ik vond het trouwens erg leuk hoor om ze te zien zingen. Marlies Dekkers is sexy ondergoed, dat weet zelfs ik! Ohhhhhhh hahahaha ja, die ken ik ook.Stom he, maar ik dach aan Midas Dekkers, hahahahaIk vind het ook prima hoor, dat het filmpje weg is. Maar het was wel leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Eigenlijk hoop ik dat ik niet thuiskom vannacht, Igor....Ik heb de katten al extra eten gegeven.....* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Owja hihi, even oordopjes in mn tasje stoppen. Kan echt niet tegen snurkende mannen haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 die houdt daar ook vast van, Elsa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 En het gaat er dan om dat je dat randje boven je kleding ziet zitten natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ik was er inmiddels achter, heeeeeeeel veeeeeeeeeeeel plezier Woman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 oeps, kijk je uit Woman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Haha Jane, maar Midas Dekkers houdt ook van poesjes:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ja lieve Jane dat beloof ik, en jij moet ook even die naam van foto weghalen in je bericht haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Woman heel veel plezier meis. Goh spannend hoor.Verder hebben we vanmiddag bezoek gehad van een gezamelijke vriendin van zus en mij. Ook iemand die we hebben leren kennen van het mantelzorgforum. Ze kwam haar nieuwe vlam ff laten zien. Het was berengezellig en hebben veel gepraat. Ja dat heb je als je elkaar een jaar niet heb gezien.De volgende keer gaan we een daggie naar haar toe. Heerlijk weer.Zo nu eten. Ik heb honger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 I'm off, doewieieieieieieie xxxxxxxxxxxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Moet je naam weg Foto?Staat er toch vaak, of stond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Hoeft niet hoor Jane, ik zet hem er zelf ook wel eens onder. Er zijn hier zoveel mensen waarvan de echte naam bekend is. Er zijn zoveel hondjes die Fikkie heten, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ja, maar ik schrok er wel ff vandoe het zelf nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Tuurlijk Jane, heb ik alle respect voor. Ik ken hier mensen bij de voornaam door pb of e-mail, maar die gebruik ik niet op het forum. Tenzij ze al vaker zo genoemd worden op de draad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ik zal blij zijn als ijsheilige voorbij is, dan kan ik zaadjes van het ijsbloempje gaan zaaien. Wanneer is eigenlijk ijsheiligen, al sla je me dood, ik weet het niet. (maar zie met een schuin oog dat onze grote tuindeskundige er is;))Verder is dadelijk de P.C. weer voor Zussie dus wordt ik er voorzichtig achter vandaan gewerkt, maar kom wel vanavond nog ff een colaatje in de huiskamer pakken hoor.Flip hoe is het met het kleintje? Is het erg bewegelijk of sufjes? En heeft het al de kracht om flink te zuigen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Hai allemaal, weer terug van werken, poessie leeft nog !!Boll ik weet niet waar jij woont maar wij in het westen van het landin Nederland by the way.Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 OHHH woman veel plezier vanavond ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Hi Bol ook toevallig, jij was net ietsje eerder, nu erg bewegelijk endan na eten gaat ie slapen, is net uit de doos geklommen en naarbeneden gevallen, het zit hem niet mee zeg maar.Miauwt ook nu en heeft nu meer haar maar zuigt niet moet heterin frummelen maar slikt de melk wel door.Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Hai Dar, moeder poes heeft nu ook de laatste kleine verstoten,ik denk dat ze gewoon te jong is en niet weet wat ze er meemoet. De buuf wil nu wel de laatste handmatig proberen teredden terwijl ze gisteren wilde dat wij de kleinste om zeepzouden helpen.Vanmorgen is er ook al 1 overleden die bij moeder poes was,ze kijkt er niet naar om het heeft dus geen zin om dezeweer terug te brengen.Er zijn er nu dus nog maar 2 (1 bij buuf en 1 bij ons). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Maar genoeg erover !! het is een alcohol forum en geen poezendiscussiegroep, Bol mocht je bij mij in de buurt wonen hoor ik hetgraag van je.Klaar..... over tot de orde van het weekend !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Geeft niks Dar kan me voorstellen dat ineens allerlei herinneringenboven komen. Ik wacht even het antwoord van Bolletje afen anders bel ik de dierenambulance. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden