witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Je bedoeld toch we ochtendgymnastiek vooor jezelf he Dar.Of is het je bedoeling dat wij ook aan de gang moeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 ppffff, pffff zucht, steun en kreunnou ik sta er klaar voor hoor!handen op de heupenhandjes op den bipsrekken en strekkenjaja wittemeedoen!!beetje actief blijvenen nu doen we de samba1,2,3,4en nu naar achteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Dag Vie, jij gaat de blitzz maken op de reunie?Dan komt er ineens een beauty binnen en zegt iedereen.....wie is dat?En dan is dat Vie!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Grappig he, Flip is allang wegen hier gaat de kittendiskussie nog door.Nou ik ga ff naar de markt, bloemen kopennet als tashebben we verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Bol, dat lijkt me een prachtig iets, zeker als je wat met dieren hebt (zoals ik en vele anderen hier).Ja de witte vraagt veel onderhoud. Beestje is 18j oud en al veel meegemaakt. Gevonden helemaal alleen en verlaten op BASF (chemisch bedrijf in de haven), piepklein en er helemaal door kunnen trekken. Ze is potdoof nu, maar lief, lief, nie te doen Emma, de bedoeling van de refu om mee te nemen is om idd niet te nemen vlak na, of zelfs de dag na een flinke uitschuiver. Ik besef dat ik eerst de resterende alcohol uit mijn lichaam moet krijgen, voor ik er eventueel aan zou beginnen. Maar MOEST het zijn (ik twijfel echt of het zover gaat komen), dan begin ik er wel mee en drink ik verder niets meer. Het geeft mij en T een veilig gevoel en wat moet, wel, dat moet dan maar. Ik heb haar beloofd om ze de vakantie van haar leven te geven en daar hou ik me aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 pfff Tas moet dat echt????Nou ok dan We dansen de samba:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Witte, ik was ook al aan het pfffffffffffff zeggen!Ik kan trouwens toch geen ritme houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 stelletje luiwammessen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Nou weet je wat het is Emmaroos? Ik doe het eigenlijk meer in het kader van mijn sociale angst. Zo van, okee, je wil toch situaties aangaan die je bang maken? Nou, hier is een gelegenheid!Ha sportieve dames, ik heb vanmorgen mijn uurtje yoga al gedaan.Laklaag 2 zit er op. Was trouwens heel erg leuk, want om te lakken moest ik de dekenkist leeghalen, en vond ik 20 jaar dagboek. Hihi, daar blijf je dan ook even in hangen. Jeeeeehhh! Wat was ik wild Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 witte vragen altijd veel aandacht Wilrijkkomt omdat ze daar zo lief van worden:)Ach geen ritme geeft niet VMals we dan toch moeten dan is dat niet ergIk ga wel achteraan staan met jou ok?Zien ze ons niet;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ok Will.Vie, wat goed van jou:present:Ik ga even naar de anurB. Het Big Book opsturen naar Desi.Laterss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Allez vooruit dan Witte,Dus Tas, Dar hardop tellen hè anders raak ik in de war! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Best gezellig zo he VMIk vind t flauw dat Vie niet meedoet hoorwat nou joga dit zijn weer hele andere spieren hoor Vie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 nou,ik ga afsluiteneerst even omkleden, ik heb nu een pak aan waar de ontwerper niet over heeft nagedachteen halterpak, bovenlijf te kort en als ik wil toiletterendan moet ik hem helemaal uittrekkenzit ik poedeltjesnaakt op de wctis wel een besloten ruimtemaar het is zo koud doet iedereen rustig aan?niet vergeten om te genietenach voorreuut dan maarvergeet ook niet om de eerste te laten staancomplimenteer jezelfen grijp die gouden kansen die jezelf hebt gecreeerddoeiderdoeilaters maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Nou Witte, vooruit dan, omdat jij het zegt.Hop, hop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Succes dit weekend Tas!Geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 yesss Vieleuk dat je meedoet.Die bolletje moet ook meedoen, vriendin mag ook meedoenwat denken ze nou dat t niet nodig is?Nou mooi wel met al die roomsauzen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 jeugdsentiment Dar:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Zooo 1 liedje was wel genoeg he Dar....Ik ga jullie verlaten, genieten vh zonnetjeFijne dag allemaalLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Bye the wayVie,ik weet niet wat je besloten heb........maar als je gaat vanmiddaglaat ze een poepie ruiken...............dat lelijke jongetje is een mooie vrouw gewordenzal je altijd zien, dat de knapste van de klasnu in een lelijk monster is getransformeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Tas, maak er een fijn weekend van Witte, terwijl ik dat schreef moest ik idd wel aan jou denken. Maar jij bent toch niet stokdoof hoop ik ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 zei je wat wilrijk:DNu weg bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Great Dar!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Over ochtend gymnastiek gesproken, ik heb net een uur gespint (fietsen) en ga nu douchen, geen overbodige luxe.En dan de gewone to do dingen. Ffff moet verzamelen.Geniet van het mooie weer en niet teveel doen, rustig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Ja jullie zijn ook een stelletje mooien! Heb ik net die ouwe fitnessvideo opgezet van uit de tijd dat iedereen ineens begon te fitnessen (Olivia N. John, Let's get physical) scheidt iedereen er weer mee uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden