Spring naar bijdragen

Zondag 16 mei


will

Aanbevolen berichten

Hé wat ontzettend verdrietig voor je Flip. Maar de moeite die je gedaan hebt is niet voor niets geweest. Het heeft jou laten inzien dat je een geweldig mens bent en alles gedaan hebt om het diertje in leven te houden.
Je bent een kanjer hoor:heart:
Ik weet niet of je veel werkt maar weet je dat ze bij de Dierenambulance, vaak mensen zoeken, zoals jij? Die met heel hun hart, dieren op willen vangen, zeker flessenkittens?
Het geeft je zo'n goed gevoel als je zo'n kleintje er door krijgt. Zou echt iets voor jou zijn.:light::present::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 457
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Niwi, je bent oké zoals je bent hoor. Ik denk dat ik graag zou willen zien dat P.P. uit haar schulp zou kruipen, en dat we haar eens te zien krijgen. Voor mij zijn haar berichtjes ook heel onduidelijk, en dat vind ik jammer.
Maar jij doet het zo goed hoor, en ik vind je lief.:present::heart::sun:

Goeie middag Witje:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt allemaal voor alle lieve reakties, is ff wennen
om niet meer steeds naar boven te rennen en te kijken
hoe het gaat, kruikje wisselen eten geven, masseren.

Maar ja, de natuur is hard en weet uit de reakties
van sommige op het forum dat ik niet te hard moest
hopen dat het goed zou komen, dus was een
beetje ingedekt wat dat betreft.

Bol zou zoiets wel graag doen maar heb het erg
druk, werk 4 dagen per week en soms nog meer,
heb twee kids en een hond en per 4 juni krijgen
we de spaanse waterhond.
Manlief werkt ook 4 dagen per week en soms
meer (wisselende diensten) dus .... zou wel
willen maar tijd ontbreekt eigenlijk.
Mocht deze poes het overleefd hebben, zou
deze naar mijn moeder gegaan zijn, maar
mocht niet zo zijn.

Flip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

al dik in de middag.
Lekker in duster buiten gezeten en ondertussen wat klusjes gedaan,
lekker aanrommelende.
Nog niet uitgerommeld hoor. Moet het waterkoelaparaat nog van filter voorzien, wat was ophangen,
koffieprut onder de heg gooien (wat drinken wij veel koffie!!!)
en...douchen natuurlijk. Einde middag nog een wandeling.

Wat verdrietig van dat kleine beestje Flip. Doet me gewoon een beetje zeer.
Lief hoor, dat je het hebt geprobeerd te redden!

Hannah: je schrijft over je angst en dat is ook voor mij herkenbaar. Ik heb er enorm tegen gevochten, ben gewoon er soms dwars doorheen gegaan (de auto in terwijl ik niet durfde etc., ruzie leren maken met mensen die over mijn grens gingen etc). Echt waar: stapje voor stapje kun je het overwinnen.
Ik ben nog niet helemaal vrij van dwangachtige dingen die met angst te maken hebben maar er valt zo best mee te leven.
IK hoop dat jij met wat hulp ook aan het werk gaat. Ga ervoor. Je bent het waard.

... en je mag noooooit meer zeggen dat je een slecht mens bent!!!

Hier voor jou::sun:

Mensen die bang zijn hebben een knuffel nodig... een boel knuffels dus!





aanp. een kuffel is geen knuffel....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Awel, ik gebruik wel eens termen over hoe ik in het verleden was.....
Te koppig en hoogmoedig om hulp van lotgenoten aan te nemen....
Ik ben erachter gekomen dat mijn drankmisbruik leidde tot zelfvernietiging....
Ik ben blij dat alcoholisme een ziekte is, een allergie en een obsessie, die ik kan stabiliseren door helemaal niks meer te drinken..

Ik ben gelukkig dat ik gelukkig nuchter ben en geen minderaar....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees met verbazing soms het commentaar op mensen, zoals gisteren ook wat plagerig tegen Niwi.
Ik vind dat onterecht. Wat Niwi heeft bereikt is met recht zijn trots en mag in zijn eigen woorden verteld worden!

Vragen stellen mag ook. Ik vind het goed dat PP niet alles voor zoete koek aanneemt en vragen stelt om iemand te willen begrijpen, of om eens een andere kant van de medaille te laten zien (want impliciet kun je door vragen natuurlijk wel iets neerleggen wat de ander als confronterend beschouwt). En ik vind het bovendien moedig om niet op elke draad mee te doen (zoals ik) en daarin eigen keuzes te maken.

Ik wil graag mensen in hun eigen waarde laten; zoals ik dat zelf ook graag zie naar mij toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

P.P. Wat ik zo graag zou willen zien, is dat je wat meer over jou zelf zou schrijven zodat ik je wat beter leer kennen. Ik mis vaak het delen. En nee hoor ik heb er geen moeite mee dat je weinig te zien bent bij de dag draad. Dat moet iedereen voor zichzelf weten. Daar ben je helemaal vrij in.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik kon niet in slaap komen. De hele nacht draaien. Mijn darmen gingen als een gek tekeer van de sinas. Klaaaaaaaaaarwakker, maar geen zin om er uit te gaan voor een slaapmiddeltje.
Ik hoorde mijn Antwerpse aanbidder die hiernaast logeert al wakker worden, dus uiteindelijk 0m 06.45 toch maar naar beneden voor een pammetje.
Wekker op 14.00 gezet en toen vrij snel in slaap gevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...