Spring naar bijdragen

woensdag 19 mei 2010

smart

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 394
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Net terug van begeleider
Flink gesproken
Voorlopig vermijd ik de stad even
En als het dan echt moet een grote zonnebril op mn hoofd.
Na een voorlopige tijd ga ik opnieuw nadenken over de situatie
Eerst even opladen.
Trés importante

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Witje,
Ja we hebben al zo lang moeten wachten op dit weer, MOET JIJ WERKEN ZEG:angry:
Kun je morgen niet op je werk zeggen dat je iets mankeert of dat je met de hond naar de dierenarts moet, ofdat je een appeltaart moet bakken voor het frum? Of dat je een daggie gaat zeevissen? Of dat je..... nou ja vul zelf maar in.;)

Trouwens vanavond komt er op S.B.S. 6 een docu. over een meisje van twee jaar die slechts 3 kg. weegt. Het is het kleinste meisje ter wereld en heeft babykleding aan. Voor de mensen, die geinteresserd zijn!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit.
De tuinmanmeneer stond in ene voor m'n neus. Jippie, en hij is al bezig om te spitten. phoe fluitje van een eurocent zei hij. Nou jongen gaat er maar aan staan dan. hahaha.
Dus kan ik van de week het folie gaan bestellen. Heerlijk. Morgen komt hij terug. Hij doet alles gratis, als ik voor hem een schilderij van zijn Eng. Stafford maak. Nou das dan heel mooi geregeld toch. Pompidompidom:):rose: Joegei.......Jodelahietieeeeeeee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madammeke,

Sorry, ik lees het nu pas.
Wat een toestand zeg. Zo zie je maar wat er gebeuren kan.

In ieder geval een beetje sterkte uit A'dam.

Ook Alf 201 dagen, dat is goed werk Alf.:)
Je moppert soms, maar zie, een mirakel is geschiedt. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lekker hé Witje? Ik voel me zo goed hé? Nou heeft hij, als het goed is ook nog een grote vijverpomp. Jongens heerlijk gewoon. Deze man heeft veel vijvers uit gegraven dus heeft er verstand van. Hij is wel zo hard aan het werk. Ik schaam me gewoon een beetje maar ik ga niet mee helpen. Dat moet ik niet doen. Ik moet maar eens leren dat anderen iets voor mij doen. Dit is denk ik voor het eerst van m'n leven dat ik het echt aan anderen over laat. Vreemd gevoel hoor maar het voelt wel heerlijk aan.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM, wat een schrik zeg, vreselijk :present:

Bolletje geniet er maar van. Nou nog een oplossing voor die schildpadjes. Wil de tuinman ze niet?

Rudy fijn dat het weer beter met je gezondheid gaat.
Nee, je hoeft niet per se op 1 lijn te zitten, daarom zie ik het ook als een geschenk dat dat toch spontaan gebeurd is. Ervan genieten mag zekers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...