witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 hallo iedereen.Blij dat ik thuis ben.Wat is dat toch naar als je moet werken met zulk lekker weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Beste Soothe,Je mag gerust zijn dat het soms heet is als je zo tussen twee ovens staat en dan nogmoet werken. Je zou van minder dorst krijgen. GroetjesDe Smid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Yeah Bol paddestoelensoep hihiBorretje wat lekker vor je.Maak er een mooi weekend vanVM wat sjokkin om te lezen zeg, ik heb er geen woorden voor.Rvth;)mooi verhaal van dhendroHoe is t met de lunchdames??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Net terug van begeleiderFlink gesprokenVoorlopig vermijd ik de stad evenEn als het dan echt moet een grote zonnebril op mn hoofd.Na een voorlopige tijd ga ik opnieuw nadenken over de situatieEerst even opladen.Trés importante Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Goed dat je trots ben op jezelf smid.Terecht ook!!Hopelijk veel meer van die dagen dat je trots op jezelf kunt zijnWilliegefeliciteerd (ook met je nieuwe nagels) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Wie ik niet genoemd heb, ook allemaal het beste voor vandaag!Nu ff eten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Nu even snel een hapje eten en dan een dutjeStraks komt Mr. Lover me ophalen voor het zwemmenTenminste, als hij niet afbelt ofzo..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Woman, ik denk niet dat hij afbelt. Hij zal brandend nieuwsgierignaar de looks in een zwempak zijn.Zo werkt dat bij mannen soms.Groet.The dirty old man.Oh ja, zwem lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Hey Witje,Ja we hebben al zo lang moeten wachten op dit weer, MOET JIJ WERKEN ZEG:angry: Kun je morgen niet op je werk zeggen dat je iets mankeert of dat je met de hond naar de dierenarts moet, ofdat je een appeltaart moet bakken voor het frum? Of dat je een daggie gaat zeevissen? Of dat je..... nou ja vul zelf maar in.Trouwens vanavond komt er op S.B.S. 6 een docu. over een meisje van twee jaar die slechts 3 kg. weegt. Het is het kleinste meisje ter wereld en heeft babykleding aan. Voor de mensen, die geinteresserd zijn!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Hannah,Helemaal waar! Wat een uitsteller en tegenallesopziener, maar eenmaal schoon krijg je toch meer rust in't koppie.Net klaar met zuigen, de finishing touch.Morgen een klein ander dingetje.Nu koken.Groet en tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Alfie, dorstig weer hè.Staat je sixpack cola al koud.(Blokje ijs erin.)Lekker hoor. Toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Heee die Boldat zou wat zijn hee, hahaMaar geloof dat ik dan de hele dag vol schuldgevoel loop.Beter maar werken dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit.De tuinmanmeneer stond in ene voor m'n neus. Jippie, en hij is al bezig om te spitten. phoe fluitje van een eurocent zei hij. Nou jongen gaat er maar aan staan dan. hahaha.Dus kan ik van de week het folie gaan bestellen. Heerlijk. Morgen komt hij terug. Hij doet alles gratis, als ik voor hem een schilderij van zijn Eng. Stafford maak. Nou das dan heel mooi geregeld toch. Pompidompidom:) Joegei.......Jodelahietieeeeeeee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Soms zit t tegen,maar ben heel blij te lezen dat t je nu is lekker meezit...Je maakt mij ook vrolijk Bol:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Madammeke,Sorry, ik lees het nu pas.Wat een toestand zeg. Zo zie je maar wat er gebeuren kan.In ieder geval een beetje sterkte uit A'dam.Ook Alf 201 dagen, dat is goed werk Alf.Je moppert soms, maar zie, een mirakel is geschiedt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Goedeavond allemaal,Beetje bijgelezen,Gaat jullie allemaal goed lees ik.Behalve Vlaams Meisje!Oh jee, dat is niet zo mooi wat er met jou vriend gebeurt is.Hopelijk, opent dat zijn ogen een beetje!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ja lekker hé Witje? Ik voel me zo goed hé? Nou heeft hij, als het goed is ook nog een grote vijverpomp. Jongens heerlijk gewoon. Deze man heeft veel vijvers uit gegraven dus heeft er verstand van. Hij is wel zo hard aan het werk. Ik schaam me gewoon een beetje maar ik ga niet mee helpen. Dat moet ik niet doen. Ik moet maar eens leren dat anderen iets voor mij doen. Dit is denk ik voor het eerst van m'n leven dat ik het echt aan anderen over laat. Vreemd gevoel hoor maar het voelt wel heerlijk aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Bolletje, laat hem maar lekker schuiven.Niet voor de voeten lopen.En wel voor een schilderij hè.Soms willen "mannetjes" in natura betaald worden.Niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 VM, wat een schrik zeg, vreselijk Bolletje geniet er maar van. Nou nog een oplossing voor die schildpadjes. Wil de tuinman ze niet?Rudy fijn dat het weer beter met je gezondheid gaat.Nee, je hoeft niet per se op 1 lijn te zitten, daarom zie ik het ook als een geschenk dat dat toch spontaan gebeurd is. Ervan genieten mag zekers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Kate, ook goed bezig.Zo kan het wel weer.Eten is klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 In natura betalen met de schildpadjes, prima toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Eet smakelijk Soothe, ouwe kastenopruimer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Soothe vies stinkerdje:)Nee Kate ik denk niet dat hij ze wil. Ik ken die familie een beetje, en ze gaan nu niet zo erg prettig met dieren om. Tenminste niet met zulk soort dieren. Honden wel daar zijn ze wel liefhebbers van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Kate, schildpadjes altijd goed, mits hij geen schilpadsoep gaat maken.Dus ook effe tsjekke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Dank Kate, het ziet er lekker uit.Ga voort Kate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden