Spring naar bijdragen

woensdag 19 mei 2010

smart

Aanbevolen berichten

Tas. dat moet je gewoon proberen. Ik weet dat het niet tegen brandnetel en gras werkt maar tegen alle andere onkruid wel. Gewoon ff wat er overheen spuiten en dan moet het als het goed is over een paar dagen geel uitslaan.:heart: Niet meer met water er overheen.
O tas. ik las net dat je al drie jaar cement klaar hebt liggen? Ik weet niet of je dat dan nog kan gebruiken. Ik geloof dat dat aan kracht verliest als het al zo oud is maar dat weet ik niet zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 394
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

lief van je Tas maar moet wel een beetje hard zijn nu
er zijn x-aantal studenten die in eerste zit (juni) willen afstuderen en hun bachlor en masters moeten eind deze maand verbeterd zijn. Ik weet wel ziek zijn is voor jezelf zorgen eerst, maar toch...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor Jacc,

ik haal ze van marktplaats af
ik hoef dan ook geen aparte tegels, gewone stoeptegels zijn voldoende
het moet namelijk een franse tuin worden
ach, een heel verhaal maar de tekeningen liggen klaar
en de ideeen exploderen in mijn hoofd. :D

Zon,
je kan bij de apotheek ook thiamine halen, ongeveer 3,- voor 100 stuks
echt, in het eerste jaar heb je alleen maar aanvulling nodig
het maakt je lichaam het wat makkelijker om te herstellen
het is namelijk niet alleen de drank, maar ook vermoeidheid, depressies, het werglopen van problemen
al die negatieve dingen vreten je lichaam op, en dat heb je niet zomaar aangevuld met een appeltje extra

Tiamine is dat spul wat je ook in je kont gespoten krijgt, als je op de detox belandt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hadden gisteren hier volop zon
dus wel eerlijk dat jullie in het noorden nu aan
de beurt zijn.
Morgen wij hier weer, ga ik lekker wandelen.
en vrijdag weer up north,
dan houd ik m het hele Pinksterweekend, akkoord?
Bol gedankt voor de azijntip, ga ik ook straks eens in de praktijk brengen,
vandaag eens mijn hele waslijst afwerken, dan morgen rustdag verdiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Vonneke, gewoon onverdund. Moet natuurlik niet gaan regenen maar ik heb het ook gedaan en het werkt prima. 't Werkt net zo goed als al dat dure spul. Een fles schoonmaakazijn kost geloof ik iets van e0,40 cent.:)

Het moet in zo'n onkruidspuit maar als je die niet hebt kun je het gewoon in zo'n spuit doen waar ook ramenspul in zit. Gewoon zo'n spuit waar je mee kan spuiten. Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen.
Maar het gaat lukken dames.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hihi bor, komt me heel bekend voor.
Als ik boodschappen ga doen en ik krijg de neiging om wat 'lekkers' te halen hou ik een heel gesprek met mezelf in de super.
Loop drie rondjes daar en overleg met mezelf alle voors en tegens, net zolang tot de tegens het winnnen, hahaha.
Maar de afspraak om niet te halen heb ik thuis al gemaakt met mezelf, alleen is er soms een andere mezelf die me iets anders wil laten doen...... en daar komen dan weer die discussies in de super van.
Hebben we volgens mij inderdaad op de internetbehandeling geleerd.
Maar voor jou is het echt van essentieel belang dus bor.
de toezichthoudende instanties hebben overal 'ogen' volgens mij. Hou vol hoor. Tis voor zo'n belangrijk doel , gaat lukken :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgy Isa,
Sorry, moet er ook gelijk vandoor...... ga me klaarmaken om naar werk te gaan.....
Fijne dag allemaal, ik stuur de zon ook wel naar het midden en zuiden, is genoeg voor iedereen. :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
Doeg doeggggg :heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...