bolletje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Tas. dat moet je gewoon proberen. Ik weet dat het niet tegen brandnetel en gras werkt maar tegen alle andere onkruid wel. Gewoon ff wat er overheen spuiten en dan moet het als het goed is over een paar dagen geel uitslaan. Niet meer met water er overheen.O tas. ik las net dat je al drie jaar cement klaar hebt liggen? Ik weet niet of je dat dan nog kan gebruiken. Ik geloof dat dat aan kracht verliest als het al zo oud is maar dat weet ik niet zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Nou ja Bol, maar dan kunnen toch nog wel wat van zich laten horen? Al was het maar dattie nou ff geen tijd heeft. Simpel, kost niet veel energie, maar dan weet jij een beetje waar je aan toe bent toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ook goeiemorgen uiteen half tot zwaarbewolkt Groen Hart:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 lief van je Tas maar moet wel een beetje hard zijn nuer zijn x-aantal studenten die in eerste zit (juni) willen afstuderen en hun bachlor en masters moeten eind deze maand verbeterd zijn. Ik weet wel ziek zijn is voor jezelf zorgen eerst, maar toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Nee hoor Jacc,ik haal ze van marktplaats afik hoef dan ook geen aparte tegels, gewone stoeptegels zijn voldoendehet moet namelijk een franse tuin worden ach, een heel verhaal maar de tekeningen liggen klaaren de ideeen exploderen in mijn hoofd. Zon,je kan bij de apotheek ook thiamine halen, ongeveer 3,- voor 100 stuksecht, in het eerste jaar heb je alleen maar aanvulling nodighet maakt je lichaam het wat makkelijker om te herstellenhet is namelijk niet alleen de drank, maar ook vermoeidheid, depressies, het werglopen van problemenal die negatieve dingen vreten je lichaam op, en dat heb je niet zomaar aangevuld met een appeltje extraTiamine is dat spul wat je ook in je kont gespoten krijgt, als je op de detox belandt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Dat van die azijn bol, doe je dat onverdund in de spuit? Vind het een toptip, nog nooit gehoord, maar ga het absoluut doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Borretje.... ik zie je al een hele poos. Hoe ist nou met je, had het idee dat je het gisteren even allemaal niet meer echt zag zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 goedemorgend bor en jane:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ik ga het ook proberen!!!ik neem aan dat je een vernevelaar bedoelt om te spuiten?het cement ligt in poedervorm te wachten hier,gelukkig zit er geen houdbaarheidsdatum op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ook goeiemorgen Jane, toch ook maar verkassen naar het noorden, tis hier al heeeeerlijk mooi prachtig weer :rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Thx voor de tip Tas:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 ha jane en Borook een goedemorgen deze morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 ik ga weer afsluitenafspraak roept!nu maar eens kijken of ze voor vier uur werk hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Zal voor je duimen Tas , fijne dag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 nog een leuke dag Tas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Wij hadden gisteren hier volop zondus wel eerlijk dat jullie in het noorden nu aan de beurt zijn.Morgen wij hier weer, ga ik lekker wandelen.en vrijdag weer up north,dan houd ik m het hele Pinksterweekend, akkoord?Bol gedankt voor de azijntip, ga ik ook straks eens in de praktijk brengen,vandaag eens mijn hele waslijst afwerken, dan morgen rustdag verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ja Vonneke, gewoon onverdund. Moet natuurlik niet gaan regenen maar ik heb het ook gedaan en het werkt prima. 't Werkt net zo goed als al dat dure spul. Een fles schoonmaakazijn kost geloof ik iets van e0,40 cent.Het moet in zo'n onkruidspuit maar als je die niet hebt kun je het gewoon in zo'n spuit doen waar ook ramenspul in zit. Gewoon zo'n spuit waar je mee kan spuiten. Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen.Maar het gaat lukken dames. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Dat is inderdaad behoorlijk doorbijten dan Bor.Hoop heel hard voor je dat het gewenste resultaat snel komt, oftewel dat je je zoontje toch weer snel thuis hebt. Lukt het wel goed om de drank te laten staan nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Mooi, heb hierna een paar dagen vrij, de azijnbrigade komt er aan, onkruid dek u, uw laatste uren hebben geslagen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 amen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 wel lieve mensen, ik ga is douchen en me concentreren op Jeroen Bosh.nog een prettige en :rose:dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 en ook hier in de aktie,tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Hier ook. Doei doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 hihi bor, komt me heel bekend voor. Als ik boodschappen ga doen en ik krijg de neiging om wat 'lekkers' te halen hou ik een heel gesprek met mezelf in de super. Loop drie rondjes daar en overleg met mezelf alle voors en tegens, net zolang tot de tegens het winnnen, hahaha. Maar de afspraak om niet te halen heb ik thuis al gemaakt met mezelf, alleen is er soms een andere mezelf die me iets anders wil laten doen...... en daar komen dan weer die discussies in de super van. Hebben we volgens mij inderdaad op de internetbehandeling geleerd. Maar voor jou is het echt van essentieel belang dus bor. de toezichthoudende instanties hebben overal 'ogen' volgens mij. Hou vol hoor. Tis voor zo'n belangrijk doel , gaat lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Morgy Isa, Sorry, moet er ook gelijk vandoor...... ga me klaarmaken om naar werk te gaan..... Fijne dag allemaal, ik stuur de zon ook wel naar het midden en zuiden, is genoeg voor iedereen. :rose::rose::rose::rose::rose:Doeg doeggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden