PROUD2BME Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Win,je bent een schat,je zet me aant denken,en dat is goed!Ik(wij) zitten nog een beetje in de ontkenningsfase.Het hele gebeuren als niet onaangenaam te kunnen zien lukt nog niet maar wij gaan voor een nieuwe start,dat zeker weten!Ben al een stuk rustiger dan vanmiddag gelukkig!We moeten de situatie accepteren zoals hij is en vandaaruit verder kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Leuk je zo happy te zien woman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Zal het proberen Alainealles stijf hier, hahaWilja je was gisteren met eh andere dingen bezig en net weg toen ik meldde dat ik een ongeluk heb gehadHoi Yaj nou dat dusdoet zeer ook als ik lach Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Kruip mijn bedje maar eens in Ikke word oud denk ik :$Droom zacht allen en woman geniet maar lekker van die vlindertjes in je buik! Zalig toch.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Ach jee Alf,heb ik even niet meegekregen!Sorry,ga het zo even nalezen.VM en ik hebben samen een duif en als we ons niet goed voelen sturen we die met wat aarbeien of vandaag asperges naar elkaar toe.Ze heet Dollie,zal ik haar langssturen met een fruitmandje?Vind VM vast goed! hihi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Hoi Spud Tijd niet gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Ha Alf, oef, dacht alweer dat ik een blackout had gehad. Valt het een beetje mee nu ?Yaja, dat is al een veeeeel betere instelling. De herrijzing is al begonnen Woman, de vonken springen er af Mupje, ik zend het je in pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Is goed Wil, ik ga er wel een kijkje nemen dan. Hoewel, drie fora???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Ik moest even erg lachten om je verhaal over de Marok die ook moest blazen; ik zie het voor me.Fijn dat je een getuige hebt en dat de juten zijn gekomen, dan komt het meestal prima in orde met de verzekering.Nu met jou nog Durf je nog wel te rijden?Knap dat je de aandrang hebt weerstaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Ya, ik heb even teruggelezen (ik weet nu hoe het moet).Wat verdrietig zeg! Het lijkt me heel naar om zo je bestaan in rook op te zien gaan.Gelukkig hebben jullie elkaar, en kom je hier ook doorheen.Ik wens je heeeeeeel veel sterkte bij de wederopbouw! :heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Yep, you too.Ga ook afnokken.Groet allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Dit gevoel is goed Win ook al voelt het anders,het hoort bij het verwerkingsproces,dat weten we!We ondergaan het maar en hopen er sterker door uit te komen!Vind je berichtjes fijn!Thanks!sLAAP LEKKER wIN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 alaine:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Zekers Spud, leuk van je te vernemen.Hoe gaat het met het huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Spud,ook een hele goedenavond!Moet elke keer lachen als ik je icoontje zie! hihi!Doet me denken aan carnaval met m,n mannetje,heeel erg hoor maar ik was toen als verpleegstertje verkleed en hij als chirurg!Later op de avond was hij ineens gynacoloog trouwens:angry:Schaam me dood als ik dit intup maar doe het toch!hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Mocht je het nog vinden Spud dan zie ik het graag!Thanks!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Ik haak af voor vandaag. Meld me wel weer.Slaap lekker straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 ik ga m,n bedje in,eerst nog een warm bad en dan hopen op wat slaap vannacht!Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Ik ga 'ns kijken of ik nog wat Cold Feet kan vinden boven en onder de dekens.Slaap lekker allemaal!Excuus dat ik zo nu en dan even binnenwip; momenteel druk met de laatste loodjes van de opleiding. Er wordt flink aan me getrokken. Wordt over een maand weer wat beter. Daarom ben ik nu ook op zoek naar een mobiel met internet (zie computerdraadje) zodat ik toch op m'n werk af en toe kan meeschrijven. Helemaal niet nodig voor m'n werk, maar dan kan ik 'm wel aftrekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 DAg Yaj,mup en alaine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 hoidieboi deze avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Goed dat je het zo een beetje op orde krijgt Spud.Druk van de ketel.Take Care. See you:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 nou ik vindt hem wel mooi ik zit te twijfelen of ik zal lezenik zie er in ieder geval een par naar bed gaanWeltrusten voor de slapers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Oogjes beginnen te pikken, ik ga nog gauw ff tv kijken met het vrouwtje (ze is terug van Al-Anon) Slaaplekker iedereen, ik lees jullie morgen wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden