Spring naar bijdragen

Donderdag 20 mei 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 475
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha Wil, ik vind het wel grappig dat je vrouw naar Al-anon gaat en jij niet naar de AA,
dat is net zoiets dat ik tegen m'n man zeg: ga jij maar naar de tandarts,
wat hij braaf doet trouwens en dan doe ik alsof ik geen kiespijn meer heb :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn om te lezen dat mensen iets aan m'n verhaal van gisteren hebben, ik vind het wel lekker
om het te schrijven, krijg ik het zelf ook weer wat in beeld, wat ik nou eigenlijk aan het doen
ben. Ik denk dat ik het begin te snappen, ik zit met mijn werk in de overleven modus en dus
ga ik er zelf ook in hangen.

Nu nog het dus afleren ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het koppie lijkt wat op te knappen; 1)alles open gegooid en huis waait nu continue door (tip van Alaine)
2) de pure chocola de deur uit (tip van Caro) 3) neusspray gekocht (verstopte neus ademt
ook niet lekker) 4) proberen los te laten van dingen die ik blijkbaar weer nodig vind om
vast te houden. 5) af en toe een Ibu)

Deze week ff zo proberen werkt het niet dan ga ik door voor de volgende tip
van Alaine die ik heb uitgeprint B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Wil,
zijn er nog druk mee bezig.
Verder veel verdriet en ongeloof.

Net of we even in een andere wereld leven.
Gek als je zoiets overkomt dat de rest van de wereld gewoon doorgaat.
Iedereen om ons heen is blij,mensen genieten en wij??????
Wij zijn ineens totaal verslagen.

Last van zeeeeer hardnekkige gremlins sinds vandaag! gggr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het niwi, ik weet het, maar doen we dat niet allemaal in het begin ? Okay, er zullen altijd wel uitzonderingen zijn, maar ik geloof toch wel dat de meesten eerst proberen te minderen, uitstellen, vallen en weer opstaan. Ik ben niet anders. Hier komen versterkt me, doet me goed. Ik luister naar jullie verhalen, herken er veel van en probeer in jullie voetsporen te treden, stapje voor stapje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi EM, ik herken maar al te goed dat je wordt teruggeworpen op "ik kan niets".
Vroeger kon je al niks, toen leerde je wat te kunnen en nu word je weer teruggeworpen op niks.
Oud zeer, opvoeding, bevestigen van het: ik kan niks, ik ben waardeloos gevoel. Ik weet
hoeveel pijn dat doet, hoe kapot je er aan kan gaan en hoe graag je alleen maar de pijn niet
wil voelen. Maar als je gaat drinken of andere acties dan bevestiging je het "ik ben waardeloos"
gevoel. Het gevoel wat je vanochtend al bevestigd hebt gekregen.

Het punt is dat je geen acties hoeft te gaan doen die dat gevoel gaan bevestigen.
Je bent namelijk niet waardeloos, je bent eerlijk, slim en spontaan. Maar je wilt zo
graag dat de buitenwereld dit nou ook eens vindt. (wachten op de eeuwige goedkeuring)

Het probleem van de bevestiging krijgen dat je eerlijk, slim en spontaan bent, is dat je dit
continue moet bewijzen aan die buitenwereld want op het moment dat je stopt met bewijzen
stopt de bevestiging ook.

Maar jij bent niet veranderd; je hebt nog steeds die mooie eigenschappen, die je altijd al had.
Wat je nodig hebt is een zelfbeeld dat je zelf gelooft wat waar is; ik ben EM en ik ben eerlijk,
slim, spontaan. Wees lief voor jezelf, kijk naar binnen, kijk wat je wel bent en probeer jezelf
nou eens goed te keuren niet door je te bewijzen maar gewoon om wie je bent.

Dat is het mooie van een mens alles wat je denkt dat van buiten moet komen zit in ons zelf,
we waren of zijn alleen helden in het verstoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ya vloek maar, brul maar, voel je maar machteloos hoor. Een brand is verschrikkelijk. Ik weet het.
Ja en dan is het zo verdorries moeilijk om niet naar de drank te grijpen hé? Wat moet jij je dadelijk sterk gaan voelen als je hier uit bent lieverd. Diep respect voor je.


Dhendro hoe is het met je boom? Bloeit ie nog steeds zo mooi?:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Ya...............
..................
......................
.....alsjeblieft NIET gaan drinken!!!:sun:

En Dendhro: jouw tekst, wat ik gedicht noemde, hangt hier op de wcdeur.
En wat je nu tegen Em zegt vind ik ook al weer zo mooi verwoordt!
Ga boeken schrijven!!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...