Soothe Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Oké Wilrijk, ik zal niet meer "zeuren" Ja Bolletje, ook jou las ik.Je zat diep. Het stemt me goed, dat je goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Haha Wil, ik vind het wel grappig dat je vrouw naar Al-anon gaat en jij niet naar de AA, dat is net zoiets dat ik tegen m'n man zeg: ga jij maar naar de tandarts, wat hij braaf doet trouwens en dan doe ik alsof ik geen kiespijn meer heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Hoi Dhendro, tja, ik moet eerlijk toegeven dat ik mijn vrouw enorm hard respecteer daarvoor. Wat een moed heeft ze vind ik. Meer dan ik. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Dhendro , leuk verwoord. Hopelijk gaat het iets beter met het koppie.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Fijn om te lezen dat mensen iets aan m'n verhaal van gisteren hebben, ik vind het wel lekker om het te schrijven, krijg ik het zelf ook weer wat in beeld, wat ik nou eigenlijk aan het doen ben. Ik denk dat ik het begin te snappen, ik zit met mijn werk in de overleven modus en dus ga ik er zelf ook in hangen.Nu nog het dus afleren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 De hoofdpijn bedoel ik.De rest komt wel goed, denk ik.Uit de erinhangmodus.Ik ga wat doen, ik hang ook teveel, aan het scherm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 jaja Wilrijk......je weet dat zowat iedereen gelijk heeft hier...maar toch.....tegenspartelen, vooruitschuiven, uitstellen....de moeilijk weg.... nou ja, ga je gang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Hoi Yaja, hoe is het afgelopen ?? Alles een beetje rustiger nu ? Verzekeringen in orde ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Het koppie lijkt wat op te knappen; 1)alles open gegooid en huis waait nu continue door (tip van Alaine) 2) de pure chocola de deur uit (tip van Caro) 3) neusspray gekocht (verstopte neus ademt ook niet lekker) 4) proberen los te laten van dingen die ik blijkbaar weer nodig vind om vast te houden. 5) af en toe een Ibu)Deze week ff zo proberen werkt het niet dan ga ik door voor de volgende tip van Alaine die ik heb uitgeprint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Dag Wil,zijn er nog druk mee bezig.Verder veel verdriet en ongeloof.Net of we even in een andere wereld leven.Gek als je zoiets overkomt dat de rest van de wereld gewoon doorgaat.Iedereen om ons heen is blij,mensen genieten en wij??????Wij zijn ineens totaal verslagen.Last van zeeeeer hardnekkige gremlins sinds vandaag! gggr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Ik weet het niwi, ik weet het, maar doen we dat niet allemaal in het begin ? Okay, er zullen altijd wel uitzonderingen zijn, maar ik geloof toch wel dat de meesten eerst proberen te minderen, uitstellen, vallen en weer opstaan. Ik ben niet anders. Hier komen versterkt me, doet me goed. Ik luister naar jullie verhalen, herken er veel van en probeer in jullie voetsporen te treden, stapje voor stapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 quote: Originally posted by: dhendrodat is net zoiets dat ik tegen m'n man zeg: ga jij maar naar de tandarts, wat hij braaf doet trouwens en dan doe ik alsof ik geen kiespijn meer heb Hahahahaha;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Gremlins negeren Yaja, doe even iets anders. Ik ben heel even weg, zus komt mijn haartjes knippen. Ben zo terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Hoi EM, ik herken maar al te goed dat je wordt teruggeworpen op "ik kan niets". Vroeger kon je al niks, toen leerde je wat te kunnen en nu word je weer teruggeworpen op niks.Oud zeer, opvoeding, bevestigen van het: ik kan niks, ik ben waardeloos gevoel. Ik weet hoeveel pijn dat doet, hoe kapot je er aan kan gaan en hoe graag je alleen maar de pijn niet wil voelen. Maar als je gaat drinken of andere acties dan bevestiging je het "ik ben waardeloos" gevoel. Het gevoel wat je vanochtend al bevestigd hebt gekregen.Het punt is dat je geen acties hoeft te gaan doen die dat gevoel gaan bevestigen. Je bent namelijk niet waardeloos, je bent eerlijk, slim en spontaan. Maar je wilt zo graag dat de buitenwereld dit nou ook eens vindt. (wachten op de eeuwige goedkeuring)Het probleem van de bevestiging krijgen dat je eerlijk, slim en spontaan bent, is dat je dit continue moet bewijzen aan die buitenwereld want op het moment dat je stopt met bewijzen stopt de bevestiging ook.Maar jij bent niet veranderd; je hebt nog steeds die mooie eigenschappen, die je altijd al had. Wat je nodig hebt is een zelfbeeld dat je zelf gelooft wat waar is; ik ben EM en ik ben eerlijk, slim, spontaan. Wees lief voor jezelf, kijk naar binnen, kijk wat je wel bent en probeer jezelf nou eens goed te keuren niet door je te bewijzen maar gewoon om wie je bent.Dat is het mooie van een mens alles wat je denkt dat van buiten moet komen zit in ons zelf, we waren of zijn alleen helden in het verstoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Even niet up to date.Had je brand yajala? In jouw huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Het werkt nooit, Bol, ik hou kiespijn en man grijnst weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 He smoothe,ja we hebben verschrikkelijke brand gehadkijk maandag eind van de avond ditjes en datjes maar even naen dinsdagKan je alles even rustig nalezen.Gelukkig niet in ons huis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Yajala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Blijf niet lang,heb gewoon even een ......moment!Mag niet vloeken hier he.Heb het gewoon even heeeeeeeeeeeeeeeelllllll zwaar vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 yajala, vanavond ga ik het lezen.In ieder geval sterkte.Ik hoor over verzekering dus...Komt goed. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Ya vloek maar, brul maar, voel je maar machteloos hoor. Een brand is verschrikkelijk. Ik weet het.Ja en dan is het zo verdorries moeilijk om niet naar de drank te grijpen hé? Wat moet jij je dadelijk sterk gaan voelen als je hier uit bent lieverd. Diep respect voor je.Dhendro hoe is het met je boom? Bloeit ie nog steeds zo mooi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Lieve Ya............................................................alsjeblieft NIET gaan drinken!!!En Dendhro: jouw tekst, wat ik gedicht noemde, hangt hier op de wcdeur.En wat je nu tegen Em zegt vind ik ook al weer zo mooi verwoordt!Ga boeken schrijven!!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Net een vriendin aan de lijn. Zoon van 32 is vorig jaar overleden...pfff, ook zo 'n ernorm rouwproces.Elk huis zijn kruis, potverBen een beetje moe aan het worden, van zon, en van vele vele woorden.... ff weg nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 My God, Cathy........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden