niwi Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 ja, Vie, maar ik krijg wel de neiging om terug te gaan tellen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 hahaha Vie, die goeie ouwe joop visser. trouwens... wat nou about oud: ik ben een jonge blom van 54:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 knietjes willen niet altijd meer wat ik wil. botjes bovenop mun voeten werken vaak niet mee. brilletje voor verbrilletje voor dichtbijbrilletje voor beeldschermverfje tegen het grijs. vullingen tegen de gaten. schouders met gebruiksaanwijzingvel dat all over the place begint te rimpelen....ben ik nog wat vergeten????Naja, verder nog zo goed als nieuw:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Wil leest dat je aan het aftellen bent wanneer vertrek je juist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Heerlijk he zo'n vrij dagje Dar.zie dat hier de zon eindelijk doorbreekt. ik ga mij prepareren voor den dag die op mij ligt te wachten. Mensen, ik ga er vandoor. Kan het ongetwijfeld niet laten af en toe even binnen te wippen hier. Maar dan zien jullie me wel weer verschijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 vonneke:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Af en toe, Hannah, als de kans zich voordoet via uitzendburo...We zijn vanuit Spanje tijdelijk in Belgie gaan wonen om te werken..omdat het in Spanje bar en boos is met de werkgelegenheid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Niwi, gefeliciteerd met je verjaadag. Heb een fijne dag.Groeten aan allen. Doeiii. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Dat zeggen ze toch, Hannah, maar in de praktijk is daar nog weinig van te merken.dank je wel, bambam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Hoi Bolletje, ff antwoord op je vraag van gisteren: met het boompje gaat het goed maar het bloeit nog niet. M'n eerdere verhaaltjes over het boompje ging er over dat de kale takken voor het eerst sinds tijden weer groene blaadjes kregen. Wat al vrij bijzonder was gezien de verwaarloosde conditie van het boompje. Nu is ie mooi groen, wel kleine takken, gekortwiekt; eigenlijk een beetje tussen bonzai en normaal formaat in maar dan op een stammetje van 1 ½ meter hoog. Ik denk dat het boompje nog wel gaat bloeien. Ik zie ze verder wel bloeien al hier; bougainville struik of boom. De mijne is een beetje een laatbloeier geworden. In alle opzichten lijken we nog steeds op elkaar; het boompje en ik Hoe is het met je schildpadden ?Hoi Cathy, dealtje maken ? Ga jij een film maken, schijf ik een boek. En wel in dit leven he, volgend leven zien we wel weer wat voor lol we mogen maken BB, fijn dat het niet-roken goed gaat.Hannah1; nog scheel of trekt het bij ? Toch een aardige Hendrik-Jan-man.Niwi: feli met je verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Zonnetje, in de nacht van za op zo kiezen wij het hazepad, met de auto dwars door de prachtige bergen van Zwitserland recht Venice binnen. Wat kijken we er naar uit. Nog even wat losse draadjes afwerken, zodat we morgen stressloos kunnen starten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 hoelang blijf je weg Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Terug op 9/6 late avond en moet al om 06.00 eruit dan om te gaan werken op 10/6. Is wat kort, maar het ging niet anders. Wat zal het pikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Het is lang geleden dat ik hier was, maar ik kom weer even buurtenNiwi, gefeliciteerd met je verjaardagHier is het druk, begin je voor jezelf, komen de klanten allemaal tegelijk op je af.maar eind deze week gaat het rustiger worden en de rest van het jaar waarschijnlijk ook dus geen tijd gehad om bij te lezen en te schrijven.Het gaat hier goed, drank is geen optie meer dus dat is makkelijk, en voor mezelf beginnen was een goeie keuze want dat doet het zelfvertrouwen toch wel goed.Het evenwicht begint weer te komen en daarmee ook weer de rust.Goed nieuws dus uit een bewolkt Haarlemen er kan dus zoveel gebeuren als je er voor kiest om dat eerste glas te laten staan!Mijn leven is er zeer zeker leuker en verrassender door geworden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Bye bye babyRemember you're my baby when they give you the eye... (Marilyn Monroe, Gentlemen prefer Blondes)Fijn pioenrozen halen Dar!Ik ben ondertussen hartstikke druk aan het werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Ik ben er even tussenuit, maak er iets moois van en tot later, iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 zal idd effe terug wennen zijn, maar lijkt me een leuke vakantie venice en corfuwel ik wens jou en je madam een ontspannende vakantie toe!!! ikzelf vertrek de 10de met mijn schupje en borsteltje dus bij deze sterkte in je toekomstplannen met alco, blijf erin geloven, je komt er:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Nou Zonnetje, nou wil ik jou toch wat vragen wat ik me al jaaaaaren afvraag. Wat is een schup?Ik hoorde eens een Belze zeggen: ik kus mijn schup af. Ze bedoelde daarmee dat ze ervandoor ging. Maar wat is nou toch je schup? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Goedemorgen allemaal,Ben net wakker. Ben gistermorgen naar bed gegaan en nu pas er weer uit.Ga even teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 schup = (dialect) voor spade of schop zoals Hannah komt te zeggenik kus men schup af = ik kuis mijn schop schoon= gezegde 'ik ben weg' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Dank je wel HannahJa ik heb er enorm lang tegenaan gehikt en het voelde als een sprong in het diepemaar eigenlijk valt het diepe me best wel mee Het gaat me er niet eens om dat ik er geld mee kan verdienen maar het gaat er wel om dat ik mezelf nu serieus neem!en dat is misschien wel het fijnste gevoel! alsof ik volwassen aan het worden ben ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 ja, vertrek naar Israel voor een maand, is eigenlijk al laat normaal vertrek ik altijd in april voor de warmte daar. is in juni al zo 's flinke 30+ maar moest hier eerst dingen afwerken voor unifvandaar later vertrek, maar tis geen vakantie hoor, das zwoegen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Zo ff ingelogd op het werk, en zag dat Em. een berichtje geschreven heeft.Dan maakt me een stuk rustiger. Kop op meis, en lekker dat je zo lang geslapen hebt. Je zal het wel nodig hebben gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 je mag altijd mee Hannah maar weet dat je al om 4u 'smorgens op moet staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Zo, teruggelezen.Niwi, van harte gefeliciteerd met je verjaardag:musicnote:Dank jullie voor jullie lieve woorden hier en ook PB.Ik heb het droog gehouden gisteren maar zooooooveeeeel geslapen. ben er nog duf van maar de koffie maakt me wel wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden