Yvonne Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Overigens fijne dag hoor jacc, nieneke en rapi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Goedemorgen! Ik kom even snel iedereen goedemorgen wensen! Ga zo naar mijn werk en vandaar uit ga ik bij vriendinnen eten. Ik spreek jullie dus niet meer vandaag;)Iedereen een superfijne dag en smijt die eerste uit het raam!Ik zal het vanavond wel moeilijk hebben om niet net als mijn vriendinnen aan de wijn te gaan, maar ik ga ervoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Yvonne,,Nou mensen,Ik pak m,n fiets en ge er weer vandoor.Fijne dag nog allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 werk ze ekster.... en hou je haaks vanavond , gaat goed komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Voor rapi: hoe sterk is de eenzame fietser .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Heb ik verdorie Zon helemaal over het hoofd gezien:wacko:Sorry zon , wees welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Zo, en nu ga ik als de wiedewaai me aankleden en boodschappen doen voor de krijskinderen de super hebben bezet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Nou Rapilos, dat is heel gek, ik moet er zelf om lachen, dat ik Rotterdam meteen wil verdedigen. En ik ben van geboorte Zeeuwse, nota bene.Ik heb zoiets met sommige steden, dat je denkt: pfffff, wat deprimerend zeg.Van Brugge en Gent daarentegen word ik vrolijk. Parijs vind ik vreselijk, wat een rotstad!Maastricht is heel warm, daar ga ik graag heen. Maar ik geloof niet dat ik ergens zou willen wonen waar niet de zee dicht in de buurt is.Maar wat ik wilde zeggen, hebben jullie dat ook, dat je heel gevoelsmatig plaatsen, dingen en mensen aanvoelt? Of ben ik nu te zweverig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Goeie morgen mensen,Gisteren kwam ik thuis en was zo moe dat ik niet meer geschreven had. Vandaag lees ik de draad van gisteren niet het zijn 25 pagina's en das erg veel. Maar ik ben er weer hoor. Zo nu eerst ff kof. pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 ja ik begrijp wat je bedoelt Vie, heb dat heel sterk met Jeruzalemen Parijs ben ik gaan waarderen na Simone de Beauvoir te lezen en in haar sporen de stad te ontdekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 in tegenstelling tot velen (toerists) ben ik geen fan van Brugge, is voor mij te kitsch, is gewoon een openluchttheater = alles is fake Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Goede morgen allemaalhier probeert de zon door te breken.was al heel vroeg wakker van de vogeltjes heb de slaapkamers nu omgeruild het is wel even wennen, net of ik weer verhuisd ben . heb de muren ook meteen gesaust dus stinkt ook nog naar nieuw. vandaag even wat nieuwe dingetjes ophangen. en dan kan ik met de volgende kamer beginnen op te knappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Oeps, hier zijn de broodjes.... tast toe, was ze bijna vergeten uit de oven te halen. Ja hoor vie, gevoelsmatig ga ik ook nog wel eens te werk , maar kom ook wel eens verkeerd te zitten daarmee. Overigens vind ik Gent een heerlijke stad, Brugge lijkt me heel leuk, maar dat is te lang geleden om over te kunnen oordelen. Maastricht ben ik een paar jaar geleden een weekendje geweest , maar dat is het niet helemaal voor mij, doe dan Gent maar. Wonen zou ik het liefst bij bossen. Ik woon nu in een dorp in het noorden dus. met bos (klein bosje hoor) en weilanden vlak bij, heerlijk. En als we het hebben over amsterdam en rotterdam????? doe mij den haag maar (ben ik ooit geboren).Heb vlak bij alledrie gewoond toen ik volwassen was, blijf me toch op mijn gemak voelen bij den haag. Overigens: eendagje shoppen is Utrecht weer top, en eigenlijk is Groningen dan NOG topperde top.En een middagje shoppen doe ik dus in Leeuwarden, dat is trouwens ook een heel leuke stad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Morgu Bol en morgy igor. Had je al gemist bol, maar wist dat je aan het werk was, had al het idee dat je een beetje voor lijk lag, hihi.Zon is hier nog steeds ver te zoeken , moet um een trap onder zun jeweetwel gaan geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Dar, ik weet de bloemfontijnstraat nog in rotterdam... hebben we ooit een fiets gekocht bij een rijwielhouder op de hoek..... kostte bijna niets..... garantie op de banden tot op de hoek...... Kees heeft er twintig jaar op gereden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Arme mees, Heb hier nog wel wat kleine hondebrokjes voor hem, maar zal wel niet lekker genoeg voor hem zijn??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Leuk he Igor, de boel opknappen, ziet er gelijk dan weer een stuk beter uit. En bij jou bijkomend voordeel: geen las meer van verkeer, beter slapen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Goeiemorgen Iesje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Katten regeren je leven Dar Ben jij in Jeruzalem geweest?Ik nog nooit in Groningen, een gemis in mijn algemene ontwikkeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Oh Vie , groningen is echt een heel gezellige stad, kan het je aanraden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Vraag me af of iemand de laatste week iets van suusje heeft gehoord. zou vorige week vrijdag opgenomen worden, we zijn nu een dikke week verder.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 snapput ook niet helemaal dar. mobieltje was om met haar kinderen te kunnen bellen. Hij deed het met haar eigen kaart , zoveel heb ik nog begrepen. Misschien geen geld om op te waarderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Nou heb ik een half uur geleden gezegd dat ik aan de slag ging...... hoe bedoel je dat ik blijf plakken? Meiden , Ik ga nu echt , laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 mocht WILRIJK nog lezen vandaag (hij zal wel druk wezen) een hele fijne vakantie, en ik hoop dat je weer gezond terug komt. hoelang bleef je weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 ach yvonne de dag duurt nog lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden