Spring naar bijdragen

zaterdag 22 mei

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 440
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen! :)

Ik kom even snel iedereen goedemorgen wensen! Ga zo naar mijn werk en vandaar uit ga ik bij vriendinnen eten. Ik spreek jullie dus niet meer vandaag;)

Iedereen een superfijne dag en smijt die eerste uit het raam!:)
Ik zal het vanavond wel moeilijk hebben om niet net als mijn vriendinnen aan de wijn te gaan, maar ik ga ervoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Rapilos, dat is heel gek, ik moet er zelf om lachen, dat ik Rotterdam meteen wil verdedigen. En ik ben van geboorte Zeeuwse, nota bene.
Ik heb zoiets met sommige steden, dat je denkt: pfffff, wat deprimerend zeg.
Van Brugge en Gent daarentegen word ik vrolijk. Parijs vind ik vreselijk, wat een rotstad!
Maastricht is heel warm, daar ga ik graag heen. Maar ik geloof niet dat ik ergens zou willen wonen waar niet de zee dicht in de buurt is.
Maar wat ik wilde zeggen, hebben jullie dat ook, dat je heel gevoelsmatig plaatsen, dingen en mensen aanvoelt? Of ben ik nu te zweverig ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal
hier probeert de zon door te breken.
was al heel vroeg wakker van de vogeltjes :D heb de slaapkamers nu omgeruild het is wel even wennen, net of ik weer verhuisd ben . heb de muren ook meteen gesaust dus stinkt ook nog naar nieuw. vandaag even wat nieuwe dingetjes ophangen. en dan kan ik met de volgende kamer beginnen op te knappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps, hier zijn de broodjes.... tast toe, was ze bijna vergeten uit de oven te halen.
Ja hoor vie, gevoelsmatig ga ik ook nog wel eens te werk , maar kom ook wel eens verkeerd te zitten daarmee.
Overigens vind ik Gent een heerlijke stad, Brugge lijkt me heel leuk, maar dat is te lang geleden om over te kunnen oordelen.
Maastricht ben ik een paar jaar geleden een weekendje geweest , maar dat is het niet helemaal voor mij, doe dan Gent maar.
Wonen zou ik het liefst bij bossen.
Ik woon nu in een dorp in het noorden dus. met bos (klein bosje hoor) en weilanden vlak bij, heerlijk.

En als we het hebben over amsterdam en rotterdam????? doe mij den haag maar (ben ik ooit geboren).
Heb vlak bij alledrie gewoond toen ik volwassen was, blijf me toch op mijn gemak voelen bij den haag.

Overigens: eendagje shoppen is Utrecht weer top, en eigenlijk is Groningen dan NOG topperde top.
En een middagje shoppen doe ik dus in Leeuwarden, dat is trouwens ook een heel leuke stad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar, ik weet de bloemfontijnstraat nog in rotterdam... hebben we ooit een fiets gekocht bij een rijwielhouder op de hoek..... kostte bijna niets..... garantie op de banden tot op de hoek...... Kees heeft er twintig jaar op gereden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...