bolletje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 O ik zie mijn grote vriend Alf, maar m'n ogen vallen dicht. Nee hoor niet van jou Alf, maar ik ben moe.Lieve vrienden ik zou zeggen slaap allemaal lekker, en ik hoop dat we morgen weer zo kunnen genieten van het weer. Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Da BolEn laat je ogen maar dichtvallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Als Vie gaat zingen is drupje pleitos hahaha. Nee hoor meis zing maar lekker. Ga ff huppeldetut uit laten en naar bed want ben nog niet fit. Kan al weer redelijk meedoen en daar ben ik blij mee. Nu nog iemand die het verband van mijn hoofd rukt en ik kan lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Vanavond BBQ gehad zonder drank mijnerzijds dan welEerste BBQ zonder drankik ben immers in oktober gestoptmet drinken, dus...Valt om den drommel niet meeVoorheen ging er aardig wat port en wijndoorheen met als afsluiter banaan in likeur gestoofd.Dat laatste stond nu ook op het menumen nam het er grif vanIk liet het toch maar aan mijn reukorgaan voorbijgaanhad toch niet het idee dat alle alc. was verdampt tijdens het smoren...Liters cola gedronken dan maar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Alf,Dat treft maat. We hebben ook BBQ gedaan deze avond. Net als jij de eertse zonder porto,wij en irishcoffee.Maakte er wel klaar voor de vrienden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Dus Alf en Smidalweer een trede omhoogelke stap is er weer eentjemama is trots op jullie: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 foei Hannahje gaat ze toch niet aan het twijfelen brengen he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Nou Druppeltje, ik denk dat mijn Rotterdamse buren ondertussen ook wel de rambam van me hebben, want ik zit mijn stem los te maken. En ik kan me een keel opzetten.Bolletje slaap ze.Ik ben een alt, maar een beetje hees. Dan hebben we Emmaroos, de sopraan, en Bol, de bas.Leuk trio toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Zo lekker gedansd, half uurtje, was genoeg. Technieken doorgenomen voor mn nieuwe muziek Leuk hoor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Zo, even Deadline gekeken, spannend weer.Welterusten Bollie.Nou dat is leuk, een trio. We zullen eens een goed stuk uitzoeken om te zingen en dan op de meeting optreden.gezellieieieieie, hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Hannah Het was wel gezellig maar dat kwam vooral door de anderenAch Schoolbank heb het een jaar bijgehoudenalle foto's voorbij zien komenmaar verder...Uiteindelijk maar opgezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Wing (je bent weg, maar toch nog..)Angst leidt tot verkramping, iddNiet tot onhandig handelenmaar soms tot onnódig handelennamelijk vluchten, wanneerer geen reëel gevaar is terwijl men dat wel denkt.Dan heeft het zin om juist te blijven staanen de angst te pareren, te doorstaanalleen dat al is voldoende om de angst te doen vlieden (mooi oud NL woord)als een Angsthaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Hannah,De BBQ was meer genieten dan vroeger. Het eten smaakte mij in elk geval veel beter.Ik moest niet om de vijf tellen stoppen om van de wijn te drinken. Dus alle tijd om van de rest te genieten.Het meeste genot kreeg ik nog toen er een paar begonnen uit hun nek te kletsen.Ongelofelijk dat mensen na een paar glazen onbewust met vanalles beginnen te lachen.Als ik zelf meedronk is me dat nooit opgevallen.Jane,Nenee Jane, mij gaan ze niet zomaar overhalen om er toch maar eentje te drinken.Gekende zinnetje: Eentje kan toch geen kwaad?Nee verdorie, het is net dat eentje die alles aanricht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Een waarheid als een koe (biefstuk) Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Oh vuk zeg, heb ik met al dat zingen Eastenders weer gemist op de BBC, de enige soap die ik volg.Het was wel een uitdaging, een paar dagen weer alleen, om dan los te gaan. Maar wat brengt het? Een brak gevoele en verder niks.Ik heb nu warme melk met wat verse mintblaadjes, om straks lekker te slapen.En dan is het pinksteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ahh, een mede Eastenders fan. Ik kijk altijd op zondagmiddag de marathonuitzending Vie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 die ene nemen we dus maar niet meer he Smid, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Vie,Zou je brouwseltje mijn slaappil kunnen vervangen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Mhaw Vie een keel opzetten kan ik ook. Probleem is dat jij het wat beschaafder kan hahaha. Naja eens leer ik het ook en daarom ben ik blij met mensen zoals jij.Tutje heeft piesjes en poepie gedan dus we takelen ons naar bed. Demente kat komt ook wel weer gillen om vervolgens plat naast me te liggen van vermoeidheid. Om mijn drukverband niet te laten schuiven moet ik een afgeknikpte panty over mijn hoofd. De eerste keer dat ik blij ben een weduwe te zijn hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Een heel goedenavond vanuit Rotjeknor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Nou Alf, wat lees ik nou op Thema's, je gaat toch niet stoppen met forummen?Zou ik heel erg jammer vinden en ik niet alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Hey Foto, zit je even op de pc van je dochter?Hoe gaat het, is het gezellig in Rotterdam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Jane,Nee die nemen we niet.Die eerste is voor ons de duivel zelf, oorzaak van alle daarop volgende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Drup en zo niet in de buurt van een pin-automaat komen hemet die panty over je hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 O ja joh Mupke, jij ook? Wat leuk.Ik ben gestrand op het moment dat Christian neergeslagen om hulp roept en dinges, de vader van Syed, zich afwendt. Da's een paar dagen geleden.P.S. Ik kijk het via BBC-entertainment, dus misschien zitten we in een heel andere episode. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden