Spring naar bijdragen

zaterdag 22 mei


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 440
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fijn dat het op de hort-weer was Wing,
ik ben tot in den haag geweest op mijn vouwfietsje
maar heb het strand nooit gehaald,
zeker 10 graden kouder dan hier en een natte dikke
mist kwam vanuit zee. daar was ik niet op gekleed helaas.
Morgen beter hoop ik.

Wil, ondanks je snode plannen toch een hele fijne vakantie
en ik hoop dat je vrouw het ook fijn krijgt.
ik heb net als Isa begrip, maar keur het niet goed zoals je het doet, je riskeert
een relatie voor een vakantie, die zonder wijn niet kompleet lijkt, maar durft het niet aan
om dat uit te proberen. jammer. het is niet aan mij dat te veroordelen, maar denk er toch het mijne van.
En de medicatie helpt dus niet als een pleister, dat is je duidelijk gemaakt en toch blijf je die noemen
alsof je alle verantwoordelijkheid neemt die je kunt. Ik begrijp dat deel dus niet.
Maar goed een deel van mijn proces nu, is dat ik heb te leren verduren, en daar help jij mij dan weer bij,
zo heb elk nadeel ook een foordeel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg niwi, je geeft me eigenlijk een heel slecht gevoel nu, en ik geloof nooit dat dit je bedoeling is. Ik heb van in den beginnen al gezegd dat ik een drinkprobleem heb en dat ik er iets aan wil doen. Stoppen is een optie die me tot op heden angst aanjaagd, zoals de meeste beginnende stoppers of minderaars. Ik ben heel eerlijk altijd geweest (waarom zou ik dat niet doen) en vind het enorm wat iedereen zegt/doet voor mij en anderen. Wat dit te maken heeft met dat ik van Antwerpen kom ontgaat me kompleet ??
Ieder zijn proces, ik heb nog maar juist ontdekt dat ik een probleem heb, en mijn eerste stapjes naar herstel zijn hier op dit forum. Alle begin is moeilijk, niet ? Ik weet waar ik voor sta en denk zeker niet, mjaaaa, nu ga ik eens lekker zuipen, laat die mensen van het forum maar zagen, want die indruk krijg ik nu van je. En dat helpt niet hoor. Ik heb je in het verleden al gezegd dat ik een grenzeloos respect voor je heb, en dat blijft zo, maar heb aub een klein beetje geduld met mij. Corfu (of was het Rome ? :D ) is niet op één dag gebouwd hé :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik maak me op 1 of andere manier nu ff veel drukker om yalala
Het leest zo gek dat ze alleen ff inlogt om spud te bedanken, omdat ze gister zo abrupt weg was.
Hiervoor kwam ze zich inloggen om te zeggen dat ze alles nog onder contole had.

Ik begin al weer door te draaien in mn gedachtes merk ik
Weekend, veel mensen die nu tijd hebben om langs te komen enz enz

Ook vraag ik me af, waarom ik me nou zo druk maak.
Dat moet ik ook niet doen.
Nou ja komt vast omdat ik t best wel heel erg voor haar vind.

Ik moet dus afstand nemen, geloof dat ik er ook niet op zou zitten te wachten
als iemand zich zo bezorgd gedroeg t.o mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blij je van dienst te kunnen zijn Jane. Maar "snode" plannen heb ik niet. Ik zal wel zien hoe en wat er gebeurd. Ik zit met mijn vrouw terug eventjes op één lijn, krijg veel begrip en beloof er een zalige vakantie van te maken, geen stress, geen zaak, geen computers, geen bellende mensen, alleen wij met ons tweeën.
Hoi Wing, zo vroeg al van de partij ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte, ik kan me jouw gevoel wel voorstellen.
Zelf ben ik ook bezorgd voor mijn medeforummers als ze slecht zitten of dingen meemaken.
Lijkt me ook niet meer dan logisch door onze band die we hier hebben.
Maar op een gegeven moment moet je inderdaad ook kunnen loslaten en denken......ja wat eigenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi fibo, een zeer goedenavond voor jou ook. Meestal niet, maar ik laat ze zelf al eens een stukje meelezen, gewoon om te laten zien wat een prachtige groep mensen er in dit forum zitten. Maar echt meelezen, doet ze niet, nee. Mag ik vragen waarom je dat vraagt ? :light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen :)

Willeke ik wens jou en je vrouwtje een supervakantie toe. Hou het binnen de perken..je weet dat dat uiteindelijk niet zo moeilijk is eens je die knop omdraait ;).
Veronderstel dat jij en je vrouwtje daar wel afspraken rond hebt gemaakt.
Als je de roes voelt moet je niet verder gaan. Gewoon verstand op nul en glaasje water vragen..
of neem een flesje water mee en drink daar regelmatig eens van..
Lukt je vast!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo
Al 2 dutjes gedaan vandaag
Over een kwartier weg voor privéles
Wordt hard werken, maar is zoooo goed voor mij
Zie er een beetje tegenop, maar dat komt omdat dit een grote stap is. Voelt een betje of ik in het diepe moet springen. Misschien maar beetje vertrouwen hebben in de juf ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor igor, alles staat klaar. Om een uur of 22.00 kruiprn we samen in bedje met filmpje, en proberen we eventjes te slapen. Lukt dat niet of slecht (je kent dat wel hé) dan rijden we al wat vroeger door. Heb 2 halve liters MONSTER bij de hand, voor als het moeilijk wordt. Dat is een pepdrank die ik heb leren kennen in Hawaii, heeft me ook recht gehouden tijdens de nachtelijke verre ritten.
Fleurtje, dat lag al allemaal in de planning, wees gerust. Ik ga nog ne waterkop krijgen daarre. Zonnen, slapen, eten, de rest zie ik daar wel, en traag drinken en hééééél véééél water erbij.
Witte, bedankt ook jij voor je bezorgdheid. Hoop alleen niet teveel files tegen te komen, want dat haat ik :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...