bolletje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Mooi beschreven hoe jij je middag gevuld hebt Wing. Goeie middag trouwens. Hoe is het voor de rest met je? Gaat het goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Fijn dat het op de hort-weer was Wing,ik ben tot in den haag geweest op mijn vouwfietsjemaar heb het strand nooit gehaald,zeker 10 graden kouder dan hier en een natte dikkemist kwam vanuit zee. daar was ik niet op gekleed helaas.Morgen beter hoop ik.Wil, ondanks je snode plannen toch een hele fijne vakantieen ik hoop dat je vrouw het ook fijn krijgt.ik heb net als Isa begrip, maar keur het niet goed zoals je het doet, je riskeerteen relatie voor een vakantie, die zonder wijn niet kompleet lijkt, maar durft het niet aanom dat uit te proberen. jammer. het is niet aan mij dat te veroordelen, maar denk er toch het mijne van.En de medicatie helpt dus niet als een pleister, dat is je duidelijk gemaakt en toch blijf je die noemenalsof je alle verantwoordelijkheid neemt die je kunt. Ik begrijp dat deel dus niet.Maar goed een deel van mijn proces nu, is dat ik heb te leren verduren, en daar help jij mij dan weer bij,zo heb elk nadeel ook een foordeel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Zeg niwi, je geeft me eigenlijk een heel slecht gevoel nu, en ik geloof nooit dat dit je bedoeling is. Ik heb van in den beginnen al gezegd dat ik een drinkprobleem heb en dat ik er iets aan wil doen. Stoppen is een optie die me tot op heden angst aanjaagd, zoals de meeste beginnende stoppers of minderaars. Ik ben heel eerlijk altijd geweest (waarom zou ik dat niet doen) en vind het enorm wat iedereen zegt/doet voor mij en anderen. Wat dit te maken heeft met dat ik van Antwerpen kom ontgaat me kompleet ??Ieder zijn proces, ik heb nog maar juist ontdekt dat ik een probleem heb, en mijn eerste stapjes naar herstel zijn hier op dit forum. Alle begin is moeilijk, niet ? Ik weet waar ik voor sta en denk zeker niet, mjaaaa, nu ga ik eens lekker zuipen, laat die mensen van het forum maar zagen, want die indruk krijg ik nu van je. En dat helpt niet hoor. Ik heb je in het verleden al gezegd dat ik een grenzeloos respect voor je heb, en dat blijft zo, maar heb aub een klein beetje geduld met mij. Corfu (of was het Rome ? ) is niet op één dag gebouwd hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ik maak me op 1 of andere manier nu ff veel drukker om yalalaHet leest zo gek dat ze alleen ff inlogt om spud te bedanken, omdat ze gister zo abrupt weg was.Hiervoor kwam ze zich inloggen om te zeggen dat ze alles nog onder contole had.Ik begin al weer door te draaien in mn gedachtes merk ikWeekend, veel mensen die nu tijd hebben om langs te komen enz enzOok vraag ik me af, waarom ik me nou zo druk maak.Dat moet ik ook niet doen.Nou ja komt vast omdat ik t best wel heel erg voor haar vind.Ik moet dus afstand nemen, geloof dat ik er ook niet op zou zitten te wachtenals iemand zich zo bezorgd gedroeg t.o mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Blij je van dienst te kunnen zijn Jane. Maar "snode" plannen heb ik niet. Ik zal wel zien hoe en wat er gebeurd. Ik zit met mijn vrouw terug eventjes op één lijn, krijg veel begrip en beloof er een zalige vakantie van te maken, geen stress, geen zaak, geen computers, geen bellende mensen, alleen wij met ons tweeën.Hoi Wing, zo vroeg al van de partij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 En witte, ook een mega goede avond hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Voor jou ook uiteraard wil en kijk uit he met autorijdenwens je alvast een goeie reis toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ja Wing ik had er ergens wat van gelezen, dat je nieuwe werkruimte hebt. In ieder geval erg fijn voor je dat het nu zo goed gaat, en dat je veel beter met je spanningen om kunt gaan. Fijn om dat te horen, het doet me goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Witte, ik kan me jouw gevoel wel voorstellen.Zelf ben ik ook bezorgd voor mijn medeforummers als ze slecht zitten of dingen meemaken.Lijkt me ook niet meer dan logisch door onze band die we hier hebben.Maar op een gegeven moment moet je inderdaad ook kunnen loslaten en denken......ja wat eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 jaja daar zit t m in die beheersing van die destructieve elementen.Mooi gezegd vind ik Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 ja idd ER, wat moet ik denken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Wing, vooral die laatste strofe vind ik geweldig, afin alles eigenlijk. Dit ga ik afprinten. Dit helpt ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Tja Witte, soms zou je kunnen denken: laat maar, heb er genoeg over gezegd.Een andere keer, zoals wat jij hebt met Ya, zou je kunnen denken...ze komt vast morgen wel weer.Je hebt er geen invloed op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Hoi fibo, een zeer goedenavond voor jou ook. Meestal niet, maar ik laat ze zelf al eens een stukje meelezen, gewoon om te laten zien wat een prachtige groep mensen er in dit forum zitten. Maar echt meelezen, doet ze niet, nee. Mag ik vragen waarom je dat vraagt ? :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Goedenavond allen Willeke ik wens jou en je vrouwtje een supervakantie toe. Hou het binnen de perken..je weet dat dat uiteindelijk niet zo moeilijk is eens je die knop omdraait .Veronderstel dat jij en je vrouwtje daar wel afspraken rond hebt gemaakt. Als je de roes voelt moet je niet verder gaan. Gewoon verstand op nul en glaasje water vragen..of neem een flesje water mee en drink daar regelmatig eens van..Lukt je vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Goede avond allemaal.Wil ben je klaar met alles? Ga je nog slapen voordat je vannacht vertrekt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ja daar heb je helemaal gelijk in ER.Nou ja we horen het vanzelf wel.Tis in elk geval goed bedoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Traag drinken kan ook een helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 ZoAl 2 dutjes gedaan vandaagOver een kwartier weg voor privélesWordt hard werken, maar is zoooo goed voor mijZie er een beetje tegenop, maar dat komt omdat dit een grote stap is. Voelt een betje of ik in het diepe moet springen. Misschien maar beetje vertrouwen hebben in de juf ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 succes vanavond woman. zal vast goed gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Het met elkaar eens zijn op sommige punten, voelt voor mij een stuk beter Wing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ja hoor igor, alles staat klaar. Om een uur of 22.00 kruiprn we samen in bedje met filmpje, en proberen we eventjes te slapen. Lukt dat niet of slecht (je kent dat wel hé) dan rijden we al wat vroeger door. Heb 2 halve liters MONSTER bij de hand, voor als het moeilijk wordt. Dat is een pepdrank die ik heb leren kennen in Hawaii, heeft me ook recht gehouden tijdens de nachtelijke verre ritten.Fleurtje, dat lag al allemaal in de planning, wees gerust. Ik ga nog ne waterkop krijgen daarre. Zonnen, slapen, eten, de rest zie ik daar wel, en traag drinken en hééééél véééél water erbij.Witte, bedankt ook jij voor je bezorgdheid. Hoop alleen niet teveel files tegen te komen, want dat haat ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Komt goed hoor woman. Of mag ik je WonderWoman noemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 wing:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Wilrijk, als het dan toch moetIn het boek "uit je bol" adviseren ze om elk glas alcohol af te wisselen met 2 glazen water. Think about it !!!x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden