Spring naar bijdragen

zaterdag 22 mei

Houtje

Aanbevolen berichten

Tja,als dat dan toch niet echt helpt heeft het geen zin om daar geld aan uit te geven en ik weet niet hoe ver te rijden! :(

Ben jij dan zo gestopt Jacc? Wat vond je dan erger stoppen met drinken of met roken?

Het drinken lukt me nu wel, maar roken pffffffffff!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 440
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vie, ja die opmerking kan je krijgen als je op Katendrecht woont hihi, ik ben van dezelfde leeftijd en in 'onze' tijd was dit ook zo.. Ken je de Schiedamseweg??

VM je krijgt een behandeling van een klein uurtje met een laser apparaat in en rondom je oor, je voelt er niets van. Eerste keer dat ik deze behandeling deed was bij een man in Schiedam, heel nuchtere vent, ik moest veel vragen beantwoorden en hij zei op een gegeven moment en dat zal ik nooit vergeten: Nou meid, heleboel van je longblaasjes zijn al naar de ******, laten we kijken of we de rest kunnen behouden... Het heeft me wel een maand van het roken afgeholpen.
Tweede poging was 2 jaar geleden bij een nogal zwevige mevrouw, toen heeft het 1 dag geduurd....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM, ik ben helemaal niet gestopt, meid was het maar waar, ben nog iedere dag aan het struggelen, kan niet alles tegelijk.

Stoppen met drinken was wel makkelijker, weet niet waarom als ik terugkijk na mijn dagelijkse hoeveelheid maar het stoppen met roken is ontzettend moeilijk, ik neem me steeds maar dingen voor zoals bijvoorbeeld minderen maar het komt er niet van, lees me maar na op het rookdraadje..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jazeker ken ik de Schiedamseweg Jacc.

Ik ben eigenlijk gestopt met roken omdat mijn lief niet rookt. En elke keer voordat hij me wilde zoenen rende ik naar de badkamer om eerst mijn tanden te poetsen, want ik had eens ergens gelezen van een niet-roker, dat het zoenen van iemand die rookt hetzelfde is als het aflikken van een asbak. Dat vond ik zo'n goor idee!
Maar ja, je kan maar niet de hele tijd je tanden blijven poetsen, vooral niet als je lief nogal zoenerig is aangelegd.
Dus vond ik het praktischer om ermee te stoppen.
Rookneigingen heb ik eigenlijk niet meer, voel alleen nog maar de voordelen.
Met drinken is dat anders, die aanvechting heb ik nog steeds wel eens.

Tjemig Jacc, wat een rot-opmerking van die laserman! Zoiets zeg je toch niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik herken dat, heb gelukkig nog maar een man in mijn leven gehad die niet rookte, de rest rookte wel, ik probeerde me dan in te houden maar dit is eigenlijk onzin, of je er nu 2 of 20 rookt, stinken doe je!

Ik bekijk het drinken ook nog steeds van dag tot dag en dat zal ik de rest van mijn leven ook wel moeten blijven doen, dit geeft ook niet, iedere nuchtere dag is weer meegenomen en het is toch vaak een eerste gedachte bij het opstaan: vandaag doe ik het niet en morgen zie ik wel weer verder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor het antwoord, het maakt niet uit, ik doe wel Internet Ex.

Rotterdam: tja, mooie herinneringen aan.
Best lang gewoond, mijn ex leren kennnen, getrouwd, tja, ik vind het een mooie stad.
Maar ja, ik heb dan ook in Delfshaven gewoond, dus dat is ook schitterend.
Maar laat ik de vete met A'dam maar niet oproepen.

Ik ga aan de koffie, ben al twee uur braaf blijven liggen.

Kent iemand trouwens nog een goede littekenzalf (behalve Bio-Oil, daar wordt mijn litteken erg rood van)?
De chirurg zei: doe er Calendula op. Het bovenste huidlaagje is gelijmd, maar daarónder zitten heel veel
hechtingen, die nog moeten oplossen (in drie lagen).
En de plek is rot, in het midden van mijn hals.
Hoewel het niet groot is en er mooi uitziet hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De voordelen van niet roken vind ik:
Je hebt meer lucht;
Je wordt fitter;
Je kleren ruiken fris;
Je huid gaat er beter uitzien;
Je hoeft niet meer de hele tijd je plafond te witten en je gordijnen te wassen;
En voor de mensen die een beetje, of veel last hebben van tinnitus: dat wordt stukken minder als je stopt. Echt waar.

(Hihi, ik zei het toch al, daar hebben we Amsterdam. Dar :heart: )

Nee ze zijn op Yvonne, maar ik lust nog wel wat. Heb jij nog iets lekkers in de koelkast?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar, ik doe nogal es olijfolie in een voetbadje. Bij het afdrogen goed in maseren.
Nee accupunctuur heb ik ook nog niet geprobeerd. Dat is miss ook nog iets.

Morgen Yvonne!

Nog even en dan wordt de bende hier wakker en moet ik in actie schieten, ik hoor al vaag gestommel. Gedaan met de rust dan.

Trouwens, waar blijft diedoor onze weerman beloofde zon!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga er even vandoor meiden, ik vond het weer gezellig...

De virtuele croissants waren OK maar ik moet wat 'echts' in mijn maag hebben, ik blijf ingelogd, spreek jullie later.. Hier komt trouwens een waterig zonnetje tevoorschijn..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar ik weet een hartstikke leuk tweekamerflatje op Katendrecht. ;)
Ja, olie in je voetenbadje, en dan goed inmasseren, en daarna een uur lang katoenen sokjes aan, want anders glij je uit.

Acupunctuur heeft mij weleens geholpen, en het schijnt ook goed te zijn als je wil stoppen met roken.
Van mijn verzekering krijg ik het grootste deel vergoed, ik weet niet hoe dat bij jou is geregeld Vlaamse.

Yvonneke, ik vind hier nog een halfje notenbrood. Zou je een sandwich lusten daarvan, met echte boter en een beetje honing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb daarna niet meer gerookt.
Had ook een zeer zweverige type die het deed.
Mens wilde me vervolgens van alles aansmeren van dure vitaminepillen tot gezichtssmeelrseltjes.
Had gelijk het gevoel dat ik verschrikkelijk beduveld werd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil alleen even goedemorgen wensen,
Ga zo weer werken.

Mijn ex heeft 2 keer een laserbehandeling tegen roken gehad.
Heeft niets geholpen.
Zonde van het geld geweest.

Met verbazing gelezen, dat jullie Rotterdam zo,n mooie stad vinden.
Kom er 1 keer per jaar, omdat ik dan naar het oogziekenhuis moet midden in de stad.
Pfff, wat een vreselijke lelijke stad.
Sorry, beledig nu vast veel mensen, maar dat is steeds mijn eerste indruk zodra ik daarbinnen rijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...