fleurtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Nien? Nien...ik zie geen nien.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 *gaap*Het gaat hier zoo traag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Hahahaha Niwi!!Ikke ben Nien Fleur!Ik moet dadelijk terug gaan stoken buiten. Ik hou van stoken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 stoken tussen nederlanders en vlamingen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Nog maar dertig Isa. Zo verkeerd heb je het toch niet gedaan? Je hebt in jouw ogen een faux pas gemaakt door je vriend en je huis te verliezen. Maar inmiddels ben je gestopt met drinken, je hebt weer werk, je maakt je zo nuttig als je maar kan.En moet je dan massa's vrienden hebben? Ik heb er zelf ook maar een handjevol, tenminste met wie ik echt dingen deel.(P.S, Ik sluit me bij Dar aan, je vertelt weinig over je werk, en hoe dat bevalt.)Ja, ik mis mijn lief Emmaroos. Af en toe een paar dagen op mezelf is wel leuk, maar nu is het even genoeg geweest.Fleurtje ik vind je best leutig. Ik hoop voor jou dat je jezelf weer vindt, want zo gedumpt worden moet wel heel pijnlijk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Allez allez circulez avec ton ...Snel Fleur want ik ben bijna terug weg! Mij hou je niet binnen als het zo'n weer is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Nou dat was niet grappig... We zijn niet echt wakker vandaag hé..Ik ga aan de monoloog denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Isa, sorry dat ik mezo vrolijk voel! Ik voel echt welmet je mee.Maar iksta hier met een roetmop snoet (of zit wel te verstaan) en ik hou van goed weer, de zomer, grote vuren en de geur van vers hooi!Dus ik hoop dat ik je nu wat van m'n ladadi kan sturen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Mezelf vinden Vie? Ergens tussen de puinhoop waarschijnlijk Ik hoop op het moment dat die ex van me ne keer serieus met zijne voorgevel tegen de muur kwakt Niet gezond I know..Daar niettegenstaande...bedankt voor je lieve woorden! Ik hoop het zelf ook.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Alles kee met je patatteke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Mensen, het 1e lijsttrekkersdebat op rtl4; best aardig om te kijken wie het hoogste liedje zingt.En straks een peiling.Nou ja, voor wie zin heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Oh maar Fleur, wraakgevoelens zijn helemaal niet verkeerd hoor. Als ik aan mijn voorlaatste relatie denk, acht jaar geleden, die heeft drie jaar geduurd, denk ik ook nog weleens van: zak in de grond! Als hij nu bij je zou komen bedelen, zo van, ik heb me vergist, ik wil het weer met je proberen, zou je hem dan weer de kans geven?Cathy ik heb vandaag de stemwijzer gedaan, maar kwam op de PVDA en daar wil ik niet op stemmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Hee WIL is in beeld.Hoe is het in Venetië?? Mooi 'droog' weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Nou, ik durf het haast niet te zeggen dus GEEN PREKEN GRAAG.Heb vriendin en dochter opgehaald.Was echt een overval, heb het met mijn kinderen besproken,wat zijn die toch wijs!"nee mam, je moet er heen en breng ze maar hierneen, wij schuiven wel een bedje op".Het is werkelijk hartbrekend, mijn vriendin ligt in mijn bed,ik heb een mooie film op dvd op gezet.Haar dochter kijkt beneden tv.Zoon heeft een vriendje te spelen. Gelukkig zijn die naarbuiten en gaan straks gamen.Dochter slaapt op zolder en ik in dochter's bed.Heb er lang over nagedacht, maar het enige alternatiefis dat ik haar naar de crisis breng (wat niet zomaar lukt dus)dan moet het wel héél erg zijn en een IBS regelen.Dit is makkelijker. Soort van.Ik doe maar makkelijk en schop het stof in de hoeken.'t Is niet anders.Als ze zich vannacht van het leven zou beroven, en dochtermoet naar een pleeggezin (vader uit beeld) zou ik dit mezelfnooit vergeven.Dan maar even improviseren.Ik kan haar problemen niet oplossen, maar wel een time-outgeven, meer niet. Die rot-pubers van mij suggereerden het zelf, dus er zit wel ietsgoeds in, wat ik erin heb gestopt, toch?Okee, GEEN PREKEN GRAAG. Ik ben me overal van bewust.En ik ga op tijd naar bed ja. Maar ze zijn niet invalide of zo.Alleen heel, heel erg verdrietige moeder, dat is niet goed voor haar dochter (die heeft ODD een opstandige gedragsstoornis,doodvermoeiend, over elk klein item is het 24 uur per dag ruzie).Wat heb ik het dan eezie! Eigenlijk.......En zo zonder drank ben ik dankbaar, ik had het anders nooit kunnendoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Dat is een héél moeilijke vraag Vie..Waarschijnlijk zou ik ja zeggen. Maar in het kort niet kunnen vergeven. Hij heeft niet alleen op mijn hart gespuwd, hij heeft mijn vertrouwen beschaamd.Een week na de breuk met iemand anders beginnen? Ben niet gek hé..Daarbij nog zeggen dat ik voor 95% een supervrouw ben maar die 5% er echt niet meer bij kon. Dat was de reden.Nou ja..wees een held en neem dan eerder afstand. Wachten tot er dan iemand beter in je leven komt voorbij gewandeld en dan dumpen? Nee gaat er bij mij niet in.Op de dag dat mijn broer was gestorven vroeg ik hem of hij iemand nieuw had. Hij was zoooo koud. Ja zei ie via sms. Hij vond het niet het gepaste moment om het te zeggen maar wou er ook niet over liegen. Wat een held toch!!Maar tussen al dat door..doet het nog steeds pijn. Pijn dat hij me zo alleen heeft kunnen laten terwijl hij altijd om aandacht smeekte. Ben er nog steeds ziek van en mis hem ook. Of misschien wil ik gewoon de erkenning van hem dat ik echt iets waard ben. Want na dat voelt het helemaal zo niet meer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Goedeavond allemaal,Alleen de laatste 2 bladzijden gelezen.Kom net bij ex, vandaan.Mooi weer,hele dag in tuin gezeten..Nu weer terug op honk (kamertje)Nog ruim 2.5 week, dan krijg ik de sleutel van mijn flat.Ooooh, wat duurt dat wachten lang.Houtje,Sterkte met alles, er komt heel wat op je pad zo.Lieve kinderen heb je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Houtje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Je bent een topper Houtjeenne laat vriendin de stof maaruit die hoeken zuigenen nog dweilen ookarbeidstherapie heet daten kan ze zich nuttig makenals ze haar dankbaarheid wil tonen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ik ga helemaal niet preken Houtje, Wat lief van je dat je het zo hebt opgelost. Nu voel je je zelf waarschijnlijk ook beter.Het is wel moeilijk hè Fleur, die mengelmoes van gevoelens. Het is me nog al even wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Houtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Volgens mij wil het niet helemaal lukken met inloggen van Will, haha, ik zag hem al een paar keer voorbij komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ik kan maar één ding zeggen Vie..als er nog één drastisch ding gebeurt dan breek ik. Niet meer of minder.wow dat klinkt depri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Heel eventjes vlug tussendoor, laptop bijna plat en stekkers passen hier niet in die ç!è§('"é& kleine gaatjes !Goed aangekomen, flinke wandeling gedaan, lekker gegeten, ijsje nadien, en nu stikkapot in ons bedje. Wat een prachtige stad toch. Was daarstraks al heel even online, maar moest te veel bijlezen en pb beantwoorden. En nu viel mijn &é"'(§è internet al een paar keer nog even uit ,! Is dit vloeken ? Nee hé, ik mistypte me een beetje Zonnige 'droge' groetjes en slaapwel uit Venice, morgen zoek ik wel een manier op dit ding op te kunnen laden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 arriverderci Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Veel plezier wilrijk.Ennne...niet zo vloeken he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden