sailor Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 dar zo simpel is dat niet om gelijk opgenomen te worden,ja misschien ff op de paaz maar daar wordje ook niet veel wijzer van.maar het zijn ellendige situaties waar je helaas niks aan kan doen,als de crisis vol zit kun je op je hoofd gaan staan,maar opgenomen word je niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ja waar was je dan toch ook de hele tijd Emmaroos! De plumber is trouwens een zeer buikige meneer, die nu allemaal ingewikkelde dingen aan het doen is in keuken en badkamer, en ondertussen zijn mobiel niet van zijn oor laat, en verdrie nog aan toe met een sigaar in zijn hoofd naar binnen kwam, maar dat heb ik hem meteen belet.(Met trouwens ook veel herrie. Klink, kloink, kletter) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ik was heerlijk aan het zonnebaden, lezen en BBQ.Wacht dan volgende keer even op mij......Nou ja, hij is er Vie en je gaat niet terug vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 He Houtje wat een nare situatie. Kan je niet de crisisdient bellen of die een idee heeft?Bah dit soort dingen gebeuren altijd in de avond nacht of weekend en nooit tijdens kantooruren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Hallooooo, allemaal lekker bijgekleurd vandaag??Houtje, sterkte. Kun je haar telefonisch misschien kalmeren?Vie met een buikige meneer die sigaar rookt.... zie het voor me. Maar ja, toch handig dat ie er is.Gusje, ik ben toch moe zeg! Ga zo direct languit bij DWDD, maar eerst nog even een afwasje.Handmatig nog, goed hè?:$toedels..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 hoi cathy, ja ben rood verkleurd i.p.v bruin voelde ik net onder de douche ik heb ook geen afwasmachine hoor. dat kleine beetje kan ik zelf ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 ja hoor Cathy, ben aardig bijgekleurd vandaag.Lijkt altijd zo mooi he, als je bruin bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Hahaha, ondertussen zit ik hier en doet mijn vriend de afwas. Kan dus ook Igor.....Ik sluit toch maar even af nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Hannah, hoe oud zijn jouw kinderen?En is het contact niet altijd zo goed geweest? je hoeft niet te antwoorden hoor, ik vroeg het me even af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Vandaag witte band gehaald en dat voor een minder valide!!!!! Gewoon in het zonnetje dus lekker verkleurd maar dat verband zat er nog dus een dikke streep over mijn voorhoofd. Naja beter als erdoor. Had ook een hempje en korte broek aan zodat ik nu veranderd ben in een zebra. Owwe grensbeveiliging komt, ff kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Gelukkig dan maar Hannah, is moeilijk als het met je kind wat moeilijk gaat.Drup, jij veranderd vaak van identiteit zeg, het lijkt wel een crisis. nu weer een Pinksterzebra.Ben erg melig, sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Nou, ik kan weer afwassen. Allemachtig wat een type zeg. "Ja, Jan, ik zit hier effe met een klussie...'Ondertussen even het filmpje gekeken Dar. Dankjewel, het is echt jaren geleden dat ik zo verschrikkelijk gelachen heb. (De man natuurlijk meteen met zijn buik van: waar zit je nou zo om te lachen? Nee hoor, niks, gewoon een leuk mailtje.) Nee mijn hele keukenblok heeft hij er nog net niet afgerukt.Dinsdag komt hij nog terug voor de badkamer.Joh heb jij gebarbekjoet Emmaroos? De een gaat aan de lamskoteletjes, de ander maar aan de barbekjoe. En ik heb alleen maar spinaziesoep, snik...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 och Vie had dat gezegd dan had ik wat frietjes bewaard voor je met een kroketje. we hadden genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Isa jouw inbreng heeft zeker waarde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ach, ja, gelukig wist ik dat niet, hoe zielig jij met je soepie zat anders had het me niet zo gesmaakt, hahaha.Wij Barbeknoeien best wel vaak, niet altijd uitgebreid maar gewoon een stukje vlees op het rooster, lekkere salade erbij en soms gepofte aardappelen.Wij leven buiten in de zomer, ben een echte levensgenieter wat dat betreft en hou van buiten.Blijf je nou tot dinsdag in de flat als dikbuikie weer komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ook goeienavond,een superdag aan het strand gehadlekker gevolleyeddus morgen spierpijn in de kuitenthnx isa dat je je zonnetje wilde delen!Ook wel wat verbrand, precies op de plekop mijn rug waar ik niet bij kon.Maar voel me heerlijk opgeladenwat zo'n zonnetje toch een verwennerij is he.Moet nog wel ff bijlezenwant aardig druk hier ondanks het weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 ik ga even tatort kijken. heb al de rillingen (iets teveel van het goede gehad vandaag geloof ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Isa, ik las ergns deze week ook al dat je het niet meer zo naar de zin had hier.Ik vind dat aan de ene kant heel jammer maar aan de andere kant komt het mss ook wel omdat het voor jou een afgesloten tijdperk is?Alleen er zijn veel meer die al langer van de alcohol af zijn en die schrijven hier al jaren.Het hoeft toch niet altijd zinnig te zijn, er wordt zo vaak lol getrapt hier of ouweoeren of zomaar een stelling waar je over kunt bomen, leuk toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Nou isa gewoon tikkeletikkeletok doen op het klavier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Hoi allemaal,Kom weer es ff snel kijken.Ik las iets over Vie met dikbuikige meneren en Dar die zich wou verdedigen (onnodig maar toch zo herkenbaar!!) tov famillie. Ze zijn hier buiten aan het stoken. Met de tuinslang ernaast weliswaar! Groot vuur! straks aardappels erin!Verbranden doe ik niet maar nog twee dagen buiten en ze denken dat ik van een ander land kom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Zie nu je laatst posting pas, ja dat kan ook natuurlijk, dat je erdoor in een neerwaardse spiraal komt.Toch vind ik jouw aandeel op het forum van belang, echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 dat klinkt niet ontevreden Isa. ik snap je wel, pas op voor die spiraal want je glijdt er makkelijker in dan dat je eruit komt. waarom zou je niet eens dingen proberen die anderen ook doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Hmm denk dat ik isa niet zo goed ken dus kan eigenlijk niet volgen..Nondejolle (is niet vloeken hé!)Straks weer strafpunten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Hoi Fleur.Wij als landgenoten hebben nog nooit hela tegen elkaar gezegd, of amper!Dus hela alles ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden