Spring naar bijdragen

1e Pinksterdag 23-5-10

smart

Aanbevolen berichten

dar zo simpel is dat niet om gelijk opgenomen te worden,ja misschien ff op de paaz maar daar wordje ook niet veel wijzer van.

maar het zijn ellendige situaties waar je helaas niks aan kan doen,als de crisis vol zit kun je op je hoofd gaan staan,maar opgenomen word je niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 385
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja waar was je dan toch ook de hele tijd Emmaroos! :)

De plumber is trouwens een zeer buikige meneer, die nu allemaal ingewikkelde dingen aan het doen is in keuken en badkamer, en ondertussen zijn mobiel niet van zijn oor laat, en verdrie nog aan toe met een sigaar in zijn hoofd naar binnen kwam, maar dat heb ik hem meteen belet.

(Met trouwens ook veel herrie. Klink, kloink, kletter)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallooooo, allemaal lekker bijgekleurd vandaag??

Houtje, sterkte. Kun je haar telefonisch misschien kalmeren?

Vie met een buikige meneer die sigaar rookt.... zie het voor me. Maar ja, toch handig dat ie er is.

Gusje, ik ben toch moe zeg! Ga zo direct languit bij DWDD, maar eerst nog even een afwasje.
Handmatig nog, goed hè?:$

toedels.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag witte band gehaald en dat voor een minder valide!!!!! Gewoon in het zonnetje dus lekker verkleurd maar dat verband zat er nog dus een dikke streep over mijn voorhoofd. Naja beter als erdoor. Had ook een hempje en korte broek aan zodat ik nu veranderd ben in een zebra.

Owwe grensbeveiliging komt, ff kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik kan weer afwassen. Allemachtig wat een type zeg. "Ja, Jan, ik zit hier effe met een klussie...'
Ondertussen even het filmpje gekeken Dar. Dankjewel, het is echt jaren geleden dat ik zo verschrikkelijk gelachen heb. (De man natuurlijk meteen met zijn buik van: waar zit je nou zo om te lachen?
Nee hoor, niks, gewoon een leuk mailtje.)
Nee mijn hele keukenblok heeft hij er nog net niet afgerukt.
Dinsdag komt hij nog terug voor de badkamer.

Joh heb jij gebarbekjoet Emmaroos? De een gaat aan de lamskoteletjes, de ander maar aan de barbekjoe. En ik heb alleen maar spinaziesoep, snik......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, ja, gelukig wist ik dat niet, hoe zielig jij met je soepie zat anders had het me niet zo gesmaakt, hahaha.
Wij Barbeknoeien best wel vaak, niet altijd uitgebreid maar gewoon een stukje vlees op het rooster, lekkere salade erbij en soms gepofte aardappelen.
Wij leven buiten in de zomer, ben een echte levensgenieter wat dat betreft en hou van buiten.

Blijf je nou tot dinsdag in de flat als dikbuikie weer komt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goeienavond,
een superdag aan het strand gehad
lekker gevolleyed
dus morgen spierpijn in de kuiten
thnx isa dat je je zonnetje wilde delen!
Ook wel wat verbrand, precies op de plek
op mijn rug waar ik niet bij kon.
Maar voel me heerlijk opgeladen
wat zo'n zonnetje toch een verwennerij is he.
Moet nog wel ff bijlezen
want aardig druk hier ondanks het weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa, ik las ergns deze week ook al dat je het niet meer zo naar de zin had hier.
Ik vind dat aan de ene kant heel jammer maar aan de andere kant komt het mss ook wel omdat het voor jou een afgesloten tijdperk is?
Alleen er zijn veel meer die al langer van de alcohol af zijn en die schrijven hier al jaren.
Het hoeft toch niet altijd zinnig te zijn, er wordt zo vaak lol getrapt hier of ouweoeren of zomaar een stelling waar je over kunt bomen, leuk toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Kom weer es ff snel kijken.

Ik las iets over Vie met dikbuikige meneren en Dar die zich wou verdedigen (onnodig maar toch zo herkenbaar!!) tov famillie.

Ze zijn hier buiten aan het stoken. Met de tuinslang ernaast weliswaar! Groot vuur! straks aardappels erin!

Verbranden doe ik niet maar nog twee dagen buiten en ze denken dat ik van een ander land kom!

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...