Spring naar bijdragen

Dinsdag 25 mei 2010

Aanbevolen berichten

Mooi, mooi, Fleur. En wat een apart plafond? Waar is dat van gemaakt? Ja en een tuintje groot genoeg om er lekker in te zonnen. Er staan veel struikjes in dus een gebrek aan vogeltjes krijg je zeker niet. Wat knus allemaal en wat heerlijk voor je meid. :present::present: :present::present: :present::present: :present::present: :present::present: :present::present: Hier zijn al vast wat roosjes voor je om in de tuin te zetten.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 349
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha Cathy, niet in huis maar wel in mijn schuur. Altijd al nu wel beetje. Er schijnt van het weekend lekkage in een van de appartementen te zijn geweest en men denkt dat de rioolbuizen op sommige plekken verrot of poreus zijn geraakt. Mannetje zou om 2 uur komen en ik moest mijn schuur laten inspecteren, niets dus nog....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja balen is dat he?
Als ze van tevoren zeggen dat ze tussen 1 en 5 komen raak ik er niet zo opgefokt over, dan weet je dit gewoon. Vandaag dus niet... Eerlijkheidhalve moet ik er ook wel bij vermelden dat ik na 3 kwartier wachten ben weggegaan, heb het wel gemeld aan de buurvrouw en de sleutels afgegeven maar niets dus!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meiden en heer, ik ga afsluiten, zostraks een lekkere magnetronmaaltijd bij happie vandaan, doe ik wel eens als ik geen zin of tijd heb om te koken, kip met rozemarijn, haricots vert en krieltjes, heb trek en ga dus nu eten, tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,
Ben er ook weer even.
Vanmiddag op Lauwersoog gewandeld, 10 km route, heerlijk hoor.
Zonet de dominee hier gehad, het was een zwaar gesprek vond ik, het huilen staat me nader dan het lachen.
Maar goed ook weer gehad. Vanavond voor het eerst sinds twee maanden weer naar koor. Heb er echt helemaal geen zin in maar weet ook, dat als ik er eenmaal ben, dat het wel weer goed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Dees, dat is altijd zo dat als je gedronken hebt, praten ze niet met je.
Als ik bv tijdens mijn therapie zou hebben gedronken, dan was ik weggestuurd. Ik wist dat want dat zijn de regels.
Er valt dan niet met je te overleggen en onderhandelen.
Was P erbij dan?
Kan me goed voorstellen dat hij over de rooie is, die is de wanhoop ook nabij, net als jij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dees Dees toch. Wat ontzettend beroerd voor jullie. Waarom vraag je niet aan je man of hij je 2x per week de Antabus wil geven, als jij zelf nog niet sterk genoeg bent. Dan gaan jullie werken aan een betere toekomst. Dit houden jullie zo niet vol meis. Dadelijk is je huwelijk naar de knoppen. Heel je gezin lijdt hier onder niet alleen jij meid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...