Spring naar bijdragen

Dinsdag 25 mei 2010


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 349
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Desi,
Veel water drinken en ga even een tukje doen. Je bent emotioneel, en alco helpt daarbij NIET.

Verder iedereen een goede dag gewenst, ik ben al vanmorgen aan de sport geweest voelde me helemaal
stoer.
Heb wat veel werk in de hh. liggen omdat het gisteren ook Pinksteren was. Dus vanmiddag voorzichtig
proberen wat te vouwen.

Verder doe ik RUSTIG aan vandaag want ik heb een zwaar weekend achter de rug met mijn vriendin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Dees,
als je je verhaal kwijt wil mag dat per pb.
Ik sluit me verder bij Houtje aan: water drinken en een tukje doen.

Ik moet wat andere dingen gaan doen en kijk straks wel eventjes weer hier.
Voor nu weet ik niet wat ik anders kan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, Dees is niet weg, dat weten we nu.
Maar wat is Dees wel? Ik denk dat we daar een beetje op zitten te wachten.

Ik was wel even weg, boodschappen doen. Maar moet dan toch weer even kijken hoe het gaat.

Houtje, zeker stoer! Ben je nu weer alleen met je eigen kinderen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allo allo,

Ik wil even iedereen en hart onder de riem strijken die het nodig heeft. Zo te lezen zijn het er veel dus maar weer een kaarsje aangestoken want blijf hopen dat het helpt om wat licht en warmte hier naar toe te zenden.

Ben weer bij de HA geweest die contact heeft gehad met een tramatoloog De korst van de wond moest er afgehaald worden want er zat oud bloed onder en dit moest er uitgedrukt worden Beide deed ontzettend zeer terwijl ik een hoge pijngrens schijn te hebben maar de tranen rolden over mijn wangen. Zag het zwart voor mijn ogen worden want hield telkens mijn adem in hahaha. Tuurlijk weer bloeden maar toen moest er zeewiergaas op en een nog strakker drukverband. Zo laten zitten en donderdag weer laten zien hoe het dan gaat en anders weer contact met of naar traumatoloog. Hele ongein duurt al 6 weken en het lijkt wel of het verband steeds groter wordt, of mijn kop steeds kleiner dat kan ook hahaha. Maar toen ik die korst zag en de bloedstolsels die er achter zaten moest ik toch ff liggen want werd even niet goed. Als verpleegkundige kan ik heel goed tegen bloed maar niet het mijne !!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Mariekje ik hoop dat je zoon zich thuis zal voelen op het werk. Het zou ook voor jou een stuk rustiger zijn als hij overdags gewoon zou werken en s'avonds op tijd naar bed kan gaan. Regelmaat is voor zulk soort jongens toch heel belangrijk;)

Druppie, dat zeewier is goed spul hoor, het haalt een hoop troep uit de wond. Blij dat je weer van dat geknoei op je hoofd af bent. Maar ontzettend vervelend dat het allemaal zo lang duurt voor je.

Hoi hoi iedereen die net ingelogd is of die ik nog geen goeie dag heb gewenst.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je wel gelijk in Borretje maar die korst moet eraf omdat er een fikse bult onder zat wat bloedstolsels bleken te zijn en dat moest er uit want is een bron van bacterien is zolang de wond nog niet dicht is.

Ja duurt er lang Bolleke maar dat komt omdat het het verder niet kunnen hechten. Wist dat niet van zeewier gaas maar schijnt idd heel goed te zijn op een open wond want die heb ik nu dus weer maar gaat wel kee omdat verband zit er heel strak omheen.

Marieke een pleeg hoort naast het bed te staan en niet erin hahaha. Ben jaloers op je dat je naar de kapper gaat want heb ik mijn lange haren nu een grote kale plek. Kon de kapper het maar bijknippen maar zo iemand moet nog gevonden worden want eraf knippen kunnen ze wel. Naja kort haar is nu voor mij geen optie want ze durven het niet en omdat ik een grote bos met krullen heb kan ik de plek beter verbloemen als met kort haar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Dees, van de ene kant wil ik eigenlijk niet naar je berichten omdat ik het gevoel heb dat het niets uit haalt en van de andere kant voel ik me daar erg schuldig over omdat ik het gevoel heb dat ik je in de steek laat, en dat voelt niet fijn.
Wat zou je nu het liefst willen? Wil je ergens over praten? Waarom heb je nu gedronken en waarom vind je de drank nu op dit moment zo belangrijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Borretje en Bolletje, blijkbaar hebben Desi en Fleur uitgevonden dat drank nu heel belangrijk is.
Meer kunnen we er toch ook niet van maken?
't Is jammer, maar kennelijk niet anders.

En fijn Fleur dat je bod is aanvaard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...