Spring naar bijdragen

Donderdag 27 mei 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 488
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
bolletje

Een beetje een chocoladekleur?




Hele erge chocoladekleur. Van sommige kippen, dat is. Er zijn ook van die tussenkleuren, gewoon redelijk donker. Niet elke hen legt van die mooie hele donkeren.

Volgend jaar gaan we de donkerste eitjes selecteren voor de fok, nu moets 't ff snel, de kip werd broeds en wij hadden de eieren lekker opgegeten, natuurlijk.

De lekkere vreter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor,
dit heeft geen zin.
Kan me indenken dat je je heel rot voelt nu en misschien ook wel als je nuchter bent.
Maar je zult dan echt met je problemen aan de slag moeten.
Nu moet je gaan slapen, je voelt je nu twee keer zo rot als wanneer je nuchter bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilrijk, ik lees met stijgende verbazing jouw verhaal.
Ik ben flabbergasted!

Niet dat je drinkt dat had je aangekondigd.
Maar in ieder geval het redelijk te houden.

Dan wil je een frisje nemen en je vrouw gaat je lekker zitten maken.

Het huwelijk lijdt eronder, je zaak zou je kunnen verliezen.
Je vrouw had al eens iemand gevraagd naar je te kijken, omdat het fout liep.

Nu uitgerekend gaat je vrouw, je de diepte in trekken.

Dit kan er bij mij niet in.
Een heel merkwaardig verhaal.

Een vrouw ziet alles stukgaan. Jij wilt stoppen en zij gooit het lokaas uit.

Who fools who?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ruimte zat.
We hebben er nog 'n paar katten en de hond bij. We denken over 'n paar geitjes, grasmaaien doe ik al genoeg, en ze geven mooi melk. Schapen moet je weer scheren
En als ik echt pensionado wordt wil ik eindelijk m'n PAARD!!!! Veulentje, dat is. Wordt vanzelf mijn paard.

De woudloper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb hier marans,of is het marantz? kippen en die leggen mooie donkerbruine eieren.
zijn eigenlijk vanwege het uiterlijk aangeschaft,die eieren is gewoon leuk meegenomen.

nou de kieswijzer ingevuld en wat kwam eruit,ton! nou ben ik best trots op nederland,maar ik mag die verdonk niet dus toch maar weer sp die kwam ook aardig in mijn richting.

gek is dat toch,als je op je werk iets grandioos verprutst,dan is het "jammer dan,gewoon opnieuw beginnen" en als je met drank een keertje de fout ingaat voelen we ons allemaal vreselijk schuldig,terwijl het toch ook gewoon een kwestie is van opnieuw beginnen?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou leuk zijn Haddock. Een eigen paardje. Ik heb het hier ook allemaal gehad, van geitje, tot Hangbuikzwijntje en pony. alles kwam gewoon hier binnen en het liefst zou Roos(hangb zw en Prulleke (Pony) gezelig bij mij op schoot op de bank, samen t.v. gaan liggen kijken. Dat waren nog eens tijden. Niks geen schaamte voor de rotzooi, niks poepie's op ruimen of planten die kapot zijn gegaan. Ze bleven overal netjes af.

De melangolische

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
sailor

ik heb hier marans,of is het marantz? kippen en die leggen mooie donkerbruine eieren.


zijn eigenlijk vanwege het uiterlijk aangeschaft,die eieren is gewoon leuk meegenomen.







He, sailor, daar heb ik 't al over, hoor, Marans. Maar als jij ze ook hebt, kunnen we dan nioet eens 'n hanenruil organiseren? Straks, met z'n dochters erbij, wil ik 'n nieuwe haan.

De nu echt wegge

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...