Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Adam, u neemt ons weinig serieus.Pompoen.Het is toch geen halloween.Pompoen.Het zal wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ik voel me de laatste dagen niet fijn.Mss moet het wel op ht overgangsdraadje, hihi, maar ik word een beetje gestoord van die stemmingswisselingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Mensen, een groet.Ik ga wat rommelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Dag dag Soothe, en doe je wel rustigaan?Emmie misschien niet verkeerd om daar wat te schrijven. Misschien geeft het toch wat duidleijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Doe ik Bol.En trouwens ik vind je een lieverd. Zo als jij altijd maar begaan bent met iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 we houden het niet droog vandaag,nou ja ik wel, maar buiten gelukkig niet,ja je bent hobbyboer of je bent het niet,altijd klagen over het weer kan ik in ieder geval uitstekend.na maanden experimenteren met niet aanslaande medicatie en vooral stoppen met drinken ben ik eindelijk uit mijn depressie!alleen diegenen die er ook aan lijden kunnen begrijpen hoe dat voelt,daar zijn gewoon geen woorden voor.nu moet ik alleen oppassen dat de schaal niet doorslaat naar de andere kant want dan word ik overmoedig,en krijg ik het waan idee dat ik wel sociaal twee drankjes mee kan drinken,en dat is dus absoluut niet het geval!soothe,ben je nu klaar,of was dit een opmaat naar verdere retauratie werkzaamheden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 MorgeERIk ken er nog éénGaat hier ook niet zo goed..Onwezenlijke gevoelens enzo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Sailor hoi,De opmaat zo kan je het noemen.Dit moet stabiliseren en dan komt het echte werk.Ik zie er nu al naar uit.Sailor, je neemt toch wel de lithium in, naar ik hoop.Manische toestanden, is ook niet alles.In ieder geval geen drank. Medicatie en pilletjes, dat loopt niet echt smoothe.Take Care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 SailorJe hebt helemaal gelijk: alleen die er aan lijden begrijpen een depressieIk ben er geweest, zit nu in een niemandsland, nu de bus naareen vrolijker leven, hoop ik, maar hoe laat komt ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Wat heerlijk Sailor dat je uit je depressie bent.Begrijp ik dat nu goed dat je dat zonder uiteindelijk medicatie hebt gedaan?En alcohol maakt ook depressief natuurlijk.Daar ben je mee gestopt dus.Goed hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Heey Alf, ben je somber ook?Of ben je niks? Qua gevoel dan he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 caro niet met de valys is flauw,hoewel ik daar wel enigzins begrip voor kan hebben,maar je mag toch wel met een hond in de trein? of durft die niet zo goed?ik reis noit met openbaar ve5rvoer dus ik heb geen idee.zo en nu een uurtje oefenen in het zwembad.see ya. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Goejemorge frummers,Ben er weer. Weer een droge dag gepland. Ben alleen zo depri als een deur.Straks ga ik mijn verhaal vertellen bij het CAD wat dinsdag had moeten gebeuren.Heb nog geprobeerd om een afspraak bij de psychiater te maken maar die is niet voor woensdag bereikbaar.Ik ga dadelijk naar mijn moeder en misschien nog naar mijn schoonbroer. Ik moet gewoon weg. Wordt anders gek van mezelf.Zal echt niet gaan drinken. Gisteren was weer dag 1 voor mij en ga weer opnieuw tellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 ERNee niet echt somberzoals voorheenmeer ..niks, iddIk wacht nu op een parkeerplaatsen ga me afvragen hoe ik daar vanafkom en welke richting op...Maar jij hebt stemmingswisselingen?Zomaar kan het omslaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ja, niet in een paar uur ofzo maar de laatste dagen echt somber en misschien morgen weer wat blijer.Er komt ook helemaal niks uit mijn handen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Goedemorgen lostgirl, Carolien, sailor, borretje, bolletje, Alf, Emmaroos, Soothe, Desi Ik ga voortaan weer wat later opstaan. Die dutjes overag word ik niet gelukkig van. Beter een uurtje langer slapen en goed de dag doorkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Borretje, ik kan vanalles bedenken maar het kan ook de overgang zijn, ik weet het niet maar het is knap lastig, bah, bah, en nog eens bah.Dees, fijn je weer te lezen en fijn dat je naar het CAD gaat.Begreep ik het goed dat je Antabus slikt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Goeie morgen lieve Alf. Ik heb zo'n goeie hoop als je dadelijk geholpen bent hé, houd je daar maar aan vast dan heb je iets om naar uit te kijken. Echt bijna iedereen die last heeft van zware apneu, lijdt aan depressies. Nu kun je niet alles aan de apneu ophangen maar ik ben er haast van overtuigd dat je je dadelijk een stuk beter gaat voelen. Echt.Dees om de hoeveel dagen gaat jouw man je nu Antabus geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Morge WomanLas iets over doedeljongens aan de neutTsja Woman, dat hoort erbij he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Woman, hoe komt het dat je de dag niet doorkomt zonder dutjes?Maak je het 's avonds zo laat dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Om de dag. Ik neem ze in waar hij bij is. Dit keer moet het lukken. Zelf gaat hij vanaf vanavond naar Al-Anon.Ik moet nu gaan. Ik heb met mijn moeder afgesproken. Denk tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Bol:heart:O Bol, ik moet een kraan vervangen in de w.c., een fonteinkraan dusheb je daar ervaring mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Bor, nee niet heftig ofzo.Verder weinig klachten. Niet echt dan, wel beschreven op het overgangsdraadje, een tijd terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ja ik realiseerde me gisteravond nog ietsIk met mn grote mondDank je Carolien, Jane en EmmaNamelijk het volgende:Als met die doedels doorzet, wat natuurlijk debedoeling is, want zij hebben een zangeres nodig en ik wil zingen....Dan heb ik over een tijdje megaveel optredens....Soms wel drie in een weekendHet zou toch wat zijn zeg dat Loveman dan begint de mokken En dat is eigenlijk wat ik nu deze week aan het doen wasStupid Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 BorIk ben niet echt somberHet is meer licht bewolkt ipv zwaarbewolktwat onbestendig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden