Spring naar bijdragen

Donderdag 27 mei 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 488
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou poets ze meisies:)

Ben trouwens erg benieuwd of Soothe vannacht geslapen heeft. Ik hoop het zo voor hem want dat is toch heel belangrijk.

Verder hoop ik dat we vandaag iets van Dees horen. Daar maak ik me wel erg bezorgd om. Ik hoop echt dat ze ooit de kracht zal hebben om die verdomde drankt te laten staan. Wat zou dat fijn zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet hier ook niet voorbij lopen.... kan ik het weer niet laten.
Bol, gisteren heef Dees wel even gepost volgens mij.
Schreef dat ze onder leiding van P met antabus was begonnen weer.
Lijkt dus toch weer de draad op te pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey Yvonne KNAP hoor. :present:
houden we hem weer droog vandaag?
heb er wel wat moeite mee, ik ben toch geen alki? ik kan hem laten staan......
en zoals gisteren hard gewerkt om dan s'avonds even lekker relaxen op de bank met een glas...

ik zag Wil, alles oke nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor, we doen het samen he????
komt helemaal goed, vanavond zitten we heel relaxed op de bank met:
beker thee/glas spa rood/glas rivella/ bak koffie/glas colalight/glas water/beker chocolademelk.(doorhalen wat niet van toepassing is);)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank u dank u allen.
Ja, mijn Kees heeft zeker ook een drankprobleem.
Hij realiseert zich ook dat hij wel 'iets minder' zou moeten drinken.....
Besef is er dus niet helemaal geloof ik:$
Tis inderdaad niet makkelijk.
Maar ik heb me op een gegeven moment gerealiseerd dat ik me niet achter hem mag blijven verschuilen , in de zin van: 'ja maar hij drinkt nog veel meer' .
Dan kom je op een enorm hellend vlak.
Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen leven, ik weet dat al heel lang... ik leef daar ook naar.
alleen met dat drinken vond ik het altijd wel heel makkelijk om dat voor een deel zijn richting op te schuiven... dom natuurlijk.
Maar nu is dat dus afgelopen.
En af en toe lukt het me door zelf niet te drinken om Kees op een max van 3 halve per dag te houden... en dat is al een aardig stukkie terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne, ben je niet bang voor zijn gezondheid en zo? Ik zou me zorgen maken wanneer mijn partner zoveel dronk...
Beetje de omgekeerde wereld, mijn partner maakte me nl. ook zorgen over mijn gezondheid indertijd. Ikzelf ook trouwens...Mijn lever is nu héél blij met mij:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, Zappend in slaap gevallen.:huh:
Misschien is het forum iets voor je huspant.
Yvonne, goed werk. Laat zien dat je in deze de wijste bent.:present:

Rustige nacht gehad, nu krijg ik m'n mond niet meer open.

Sommigen zullen denken, lekker rustig.

Ach, geef ze ongelijk.

Fijne dag allen.


@ Carolien, we worden oud, de jaren gaan tellen en
de makkes slaan toe.

Sterkte. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vonneke, vroeger als ik besloot te gaan drinken, kocht ik voor Jos altijd een fles neut. Ik weet nu waarom ik dat deed. Daarmee vergoeilijkte ik m'n eigen drankgebruik. Als ik nu maar voor hem ook kocht, dan was mijn eigen drankmisbuik tenminste niet zo erg. Raar hé hoe stom een mens kan denken. Ik kreeg dan ook altijd een fijn gevoel, een tevreden gevoel.

Goeie morgen Soothe. Wat vervelend dat je kakement nu stijf is. Kan ook niet anders hé? Ze noemen die gasten niet voor niets een smoelsmid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe en Caro.
Hoop voor jullie allebei dat de bekjes toch weer normaal gaan funktioneren hoor.


En ja, ik maak me best zorgen over Kees, heb hem ook al vaker gezegd dat het zomaar opeens afgelopen zou kunnen zijn, dat ik um sochtends vind dan...
Of dattie heel versneld aan korsakov gaat lijden.... je weet het niet.
Heb ook al wel eens gezegd dat er snellere en makkelijkere manieren zijn om van jezelf af te komen.....
Maar het blijft zijn eigen keus.

En en grote kater???
Hm, zal gewoon een beetje errug duffig zijn vanmiddag, meer niet denk ik.

Bol, dat kopen van een fles voor de ander... ja ik weet het , dat is natuurlijk ook de achterliggende gedachte bij Kees.
En daarom werd ik ook niet echt boos.
Maar zal hem wel heel duidelijk gaan maken dat ik een volgende keer de hele handel gewoon in de gootsteen leegkieper.
En dat er dan geen ruzie komt omdat we het niet met elkaar eens zijn, maar omdat ik dan alleen al om het kopen van een fles voor mij vreeeeeselijk kwaad word.
Had hem namelijk al een paar keer gezegd dat ik niet wilde drinken en vind het op zijn zachtst gezegd dan heel ****** als hij een fles voor mij koopt om zelf gewoon NOG meer te kunnen pakken.

Zo, en nu genoeg over Kees, over tot de orde van de dag.....

Hoi Emma, rustig???
hm, vond het nog wel meevallen hoor.
Ik vind ut heel vervelend, maar ik MOET nu echt weg....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vonneke daarom schreef ik dat van een fles kopen voor een ander, ook op. Misschien heb je er iets aan.

Igor schreef net een dat ze een vervelend bericht had gehad. Ik hoop dat ze dat met ons wil delen en er niet alleen mee blijf zitten. Misschien kunnen we haar helpen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...