Spring naar bijdragen

Donderdag 27 mei 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 488
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha Witte, ik weet het nog steeds niet zeker.
heb het vandaag een paar keer gezongen maar hij is te laag voor mij. Zal dinsdag de dirigent eens lief aankijken.
Misschien kan hij het stuk voor me kopen of downloaden. Maar dan moet het al wel bewerkt zijn en dat lijkt me stug.
En dan moet het enkele tonen hoger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als t niet goed voelt moet je t volgens mij, zeker niet doen.
Maar niet te snel opgeven he...
Wie weet wat de dirigent nog voor je kan betekenen..
Is er niemand die muziek speelt, dan is t een stuk makkelijker
om het lager te spelen.
Misschien hebben ze een band op de bruiloft waar je is een keer mee kan oefenen???
Is zelfs mij 1x op die maniergelukt.
En ik kan echt niet zingen, dus als het mij gelukt is, lijkt t me sterk dat het jou niet lukt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bollie, sorry, had het even moeten zeggen maar dank je hoor.
We hebben hier in het dorp geen TP maar een DA. Die hadden niet zoveel, was er vanmiddag even.
Volgende week moet ik toch naar de stad en zal eens kijken.

Ja Von, hup, ineens weer oud, hahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk niet dat Nederland ook maar enige kans maakt. Het nummer stond onderaan bij de bookmakers, van belachelijkheid is het weer iets gestegen.
Alleen onze oosterburen vinden het nog wel wat (maar die hebben zelf ook enige schlagerprogramma's).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Alaine ik kijk wel hoor. Van de week ook gekeken en vond Rusland, Portugal en Iceland erg goed. Belgie trouwens ook met een balade. Die zit in de finale, erg leuk voor onze belgenfrummers.
Ik denk niet dat Nederland een kans maakt. Dat is toch 10x niks zeg. Als je ziet wat er van de week al voorbij gekomen is. Wat moet die vader Abraham nu met z,n Sjalalie:angry: Laat ie lekker met z'n Salalie op de noordpool gaan zitten blerren. Had ie voor de Inuits kunnen zingen. die hadden hem gelijk als visvoer gebruikt.:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo dat was de wekelijkse koffie met de AA hier,meer een gezelligheidvereniging,laatste roddels uit het dorp en zo en niet teveel gemier over drank,meer een soort sociale controle.

haddock,ik heb helaas geen haan,mag niet ivm overlast omwonenden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...