Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 mei 2010


will

Aanbevolen berichten

Hihi Zon, manlief moet ook wel een beetje lachen om mijn kookboektik, maar heb een dochter die net zo erg is als ik...... heerlijk.

Emma, wat heerlijk dat alles met je dochter is bijgelegd.
wat zal dat goed voelen .
En om nog even terug te komen op wel of niet zingen.
Kan me indenken dat je het heel graag wilt.
Aan de andere kant: als het je veel stress bezorgt kun je misschien niet voor 100 % onbezorgd genieten van de dag en van alles wat er gebeurt totdat je daadwerkelijk hebt gezongen.... is dat het je waard?
Kwil niet nog meer twijfel zaaien...maar ik weet van mezelf dat als mijn dochters moesten optreden met zingen en als ik er bij was zat ik boordevol stress tot het moment dat het zingen voorbij was en dan pas ging ik echt waarnemen wat er verder nog gebeurde en kon ik echt genieten.
Om maar niet te spreken over hoe ik me zou voelen als ik zelf zou moeten zingen (schorre kraai is er muzikaal bij vergeleken:D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 364
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goede morgen allen! ik ben superduf,(nieuwe pijnstiller) straks maar ff naar de HA,want dit vind ik 2x niks.
sliep ik eieindlijk,kruipt er een kletsnatte kat onder de lakens,dus hup er weer uit en afdrogen die hap,hij zal wel ergens ingevallen zijn,ach ja het is nog maar een kitten met nog veel leren,en ik kan het hem moeilijk voordoen.

iedereen een droge dag toegewenst,qua weer gaat het wel lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moeilijk soms, zelfs frustrend dat het eigen aandeel niet wordt gezien. Heb hetzelfde probleem met mijn dochter
We zijn gisteren samen naar boekenbeurs geweest;
was leuk, gezellig maar toch bepaalde onderwerpen zijn kwetsbaar, moeilijk aan te kaarten
en moet ik zelfs met fluwelen handschoentjes aanpakken....
spijtig toch?
maar goed, beter dit contact dan geen denk ik maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zon ja het komt veel voor, zeker tegen de vakantie tijd, dat mensen hun dieren aan een boom vast binden. Ik begrijp daar ook niets van hoor. Je krijgt zo veel liefde van een dier. Waar blijft je gevoel dan. De trouw die dieren hebben is vaak zo sterk. Dat moeten mensen toch voelen of zijn ze daar gevoeloos voor. Maar goed, meestal vinden we toch een nieuw baasje en is het diertje veel gelukkiger.

Von je hoopt dat als je dieren terug brengt je de mensen gelukkig ziet maar ik heb ook wel eens mee gemaakt dat de hond nog een trap na krijgt als we hem terug brengen omdat deze weg gelopen is. Dan gaan mijn haren recht overeind staan hoor, want je hoopt dat mensen juist gelukkig zijn als je hun dier terug brengt.

Nou ze komen me zo halen dus ik moet weer stoppen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne ik snap wat je bedoeld en daarom twijffel ik ook nog zo.
Ik zing in een (steengoed) koor en heb ook wel solo's gehad bij het grote publiek. Mijn stem gaat er gewoon aan als ik nerveus ben maar ik trek me nu wel minder aan van kritiek.
Dus ja ik weet het niet. Komt bij dat ik ook nog een pianist moet zoeken want de dirigent zal met vakantie zijn denk ik.Anders kon ik vragen of hij mij begeleiden wil.
En gisteren zei Witte(volgens mij) dat ik ook met de band kon gaan zingen, dat is ook nog een optie maar dat is pas in de avond, dan hik je daar de hele dag tegenaan he?

Zon, ik begrijp precies wat je bedoeld met fluwelen handschoentjes.
Die moet ik bij mijn beide dochters altijd aan.
Erg dat dat is, jakkes nog aan toe. Mijn zoon is heel anders, veel meer nuchter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat soort mensen bol mogen ze van mij ook aan een boom binden.
Getverderrie, zo harteloos.
Die mensen zouden ook een verbod moeten krijgen om ooit nog dieren te houden.
en inderdaad, die dieren zijn veeeeel beter af bij een ander baasje, een baasje dat liefde geeft en niet alleen maar een beest heeft omdat het zo leuk lijkt of staat.

Emma, kan me heel goed indenken dat je twijfelt hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zon, ze trouwt niet in de kerk maar de lokatie van het burgelijk huwelijk is wel in een heel lief kerkje.
Ons koor heeft vakantie dan helaas en velen zijn weg inclusief de dirigent.
Maar daar zeg je wel wat natuurlijk. Ik zal het zondag, we moeten optreden zondag, even vragen.
Ik hoef natuurlijk maar twee sporanen, twee alten, twee bassen en twee tenoren te hebben.
Komt bij dat we het ook moeten instuderen en we hebben het erg druk.
We bestaan 30 jaar en geven in oktober een groot jubileumconcert. Dus druk met het instuderen van nummers.
Maar ik hou het in gedachten, ik heb zo mijn contacten natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het zou mss idd een leuk idee zijn Em om te zingen in dat kerkje,
een aantal + punten: zoals de akoestiek, het is begin het festijn en mss beter voor je plankenkoorts, het heeft ook zoiets sereens en plechtigs vind ik wanneer er gezongen wordt in een kerk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen, alsof er telepatie bestaat. Was net even aan de koffie en dacht, even lezen wat de dames en heren bezighoudt vandaag.
Ik wil maar even zeggen dat Dar en ik géén eigen forum hebben. Hoe dat verhaal nou weer in de wereld komt?
Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal.Er is vlgs mij al veel geschreven, maar ik heb het nog niet gelezen.
Het is al een heel boekwerk. Heb een vrije dag en ga eerst ontbijten en dan bedenken wat ik alle maal ga doen.
In iedergeval rustigaan en droog.
Hou je taai allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...