witte Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Wat is trouwens het leuke nieuws Isaals ik zo vrij mag zijn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 hahah ben ik nu betrapt???1 klein vraagjeis het oud of nieuw???ff voor mij omdat ik een aagje ben:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Yes Isasorry dat ik ff meespiek hoormaar dit is echt fantastisch voor je:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: VOOR ISAAAAAAA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 nou, overdrijven is ook de kunst Witteik ben gewoon sjaloers hoormaar gun het je wel Isaen jou ook hoor Witte:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Ja was iets over enthousiast Isa sorry, maar ik vind het ook zo leuk voor je.Zal ik t weghalen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Dank je wel Jane,Nog 1 weekje wachten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 nou sweet dreams dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 jaaahaaaazou jij wel willen weten he Isa????hahagrapjeIk heb ook twee keer iemand ontmoet,en t was twee keer leuk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Gaap, ik ga afsluitenToedeledokiMorgen de grote dag Ik heb zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 ohhh bedoel je dat hahaVolgend weekend zie ik m weer dat bedoelde ik er mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 nou bij drie op t frum zekeralthans de derde gaapt nu:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Nou isa met deze schaterlach ga ik afsluitenBeter kan het niet.Ik wens je sterkte met je opa en natuurlijk heel veel vlinders!!!!Truste voor wie nog ingelogd zijnLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 quote: Originally posted by: houtjeof Pietersen-Jansen? of Jansen-Pietersen? Of Pietersen? Om NIET TE SPREKEN van al die mensen die zeggen HEB JIJ EEN H U U R H U I S Houtje Jansen? Je bent wel erg ontboezemend, Houtje. Ik vind dat wel leuk.Wat maak je je nou druk om die namen? Doe ik ook wel, hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2010 Schoonpa was altijd watHeel erg watA heel erg watThat's okee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden