Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 mei 2010


will

Aanbevolen berichten

Tja, goedemorgen iedereen. Het is hier 1 uur later dan bij jullie, dus heb ik vandaag de pin. Maak er een fantastische dag van, naar aanloop van het komende weekend.
Wij zitten op een prachtig plaatsje in Dassia, vlakbij de grote baan en dicht in de buurt van alles wat een mens moet hebben op vakantie. Een kleine indruk
Kalimera zou ik zo zeggen, eerst nu vlug een thee'tje maken :moon::rose::sun:B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 364
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hee vakantieganger!!!

Je zit me jaloers te maken
het is hier namelijk p-weer, koud en nat
en dan bovendien..................
onze Sieneke is niet door naar de finale :(
kortom................
je mist niets :D

trek je het allemaal op de vakantie,
gaat alles lekker?

nou voor de overige vroege vogels

GOODMURNINGGGGGGG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi tasseke, gezonde jaloezie is prachtig hoor. Ik stuur een beetje zon en warmte door naar jullie, zo te horen kunnen jullie het wel gebruiken. Hier is het prachtig weer, nog wel een beetje bewolking maar die gaat subiet verdwijnen. Vandaag staat er niets op het programma, dus lekker nietsdoen is mijn deel deze dag.
Erg jammer van Sieneke, wij (Tom) gaan voor het eerst in een lange tijd nog eens door heb ik begrepen.
Na de eerste avond en van iedereen een warm welkom te hebben gekregen, ga ik het nu even rustig aan doen. AdB ten volle, hier lukt dat wel :D
Missen doe ik mijn Belgenlandje nog niet, maar naar goede gewoonte komt dat nog wel. Nog iets gehoord van suus of desi ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oeps even vergeten, het is een multicultiforum :D

yeeeaahhh, Tom is door!

lekker hoor die warmte, had ik echt even nodig
ik lig namelijk al de hele nacht met een dikke trui aan, zo koud is het hier

Ik snap wel dat je landje nog niet mist
ten eerste ben je tekort weg en daar is het veel lekkerder
hoe lang mag je daar nog blijven?

Ik weet eigenlijk nog niets over suus en desi, maar ik ben dan ook nog niet uitgelezen

***pfff, iets te enthousiast, vergeet gewoon de helft van het verhaal

ik zat gister je verslag te lezen over je ADB-gedrag
kan me wel voorstellen dat de drank je om de oren heen vliegt en dan maakt je vrouw je het ook niet echt makkelijk.
Je hebt nu in ieder geval één voordeel,
je bent er erg bewust mee bezig
je ziet nu tenminste hoe alles in zijn werk gaat, hoe jezelf reageert en waar je valkuilen liggen
Dat is alleen maar extra informatie, die je het leven een stuk makkelijker kan maken.
geniet vandaag in ieder geval van het mooie weer en de drankloze dag :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey kore, en carolien is er ook zie ik. Kalimera beiden en de zon begint zich hier nu door te breken. :rose:
Joepijeej.
Wij blijven tot 9/6 en tot die tijd ga ik weer de kusten van dit eiland onveilig maken, zowel vanuit het water als vanop het land. Ik ken zo mijn geliefkoosde plekjes hier en ze zijn stuk voor stuk prachtig. Ik plan ook een tripje naar Albanië, want dat moet daar ook serieus aan het boomen zijn qua toerisme. Er is daar trouwens een joekel van een ruine die ik wel eens wil afstappen. Ik dacht iets vanuit de Romeinse tijd. Ik ben een fervente fan van oude stenen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha,

ik ben ook fan van oude stenen!!!
alleen op een andere manier dan B)

ik kreeg het aan mijn hart, na drie jaar heeft vaderlief besloten om mijn tuin te betegelen
(dat komt vast door zijn verkeerde actie van afgelopen weekend).
drie bomen zijn eruit en het is nu één grote zandvlakte
maar daar krijg ik wel iets voor terug! een terrasje van 40m2
en vervolgens slaat mijn fantasie op hol...................
moet natuurlijk wel ingericht worden :D

oohhh, nog 10 dagen de tijd om de kusten onveilig te maken
kijk je wel uit :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu pas je tweede deel gelezen :D
Ja, ze maakt het me eigenlijk niet zo makkelijk zo hé ? Maar ja, ik kan haar ook wel begrijpen hoor, het is aan mij om te laten zien dat ik AdB blijf. Hier zitten we op een mooie locatie, geen drank in het appartement, en geen stress, allemaal dingen die er thuis wel zijn. Hier kan en mag het zelfs (met mate), en thuis weer de rem er op.

Ik was juist van gisteren aan het lezen en hoop dat igor er vandaag terug bovenop komt hoor. Hoe ik ze begrijp. Ik ben ook al eens in een niet zo koosjere toestand in de huiskamer geweest, en de dag nadien met schaamrood op de wangen gelezen wat ik heb geschreven. Mag eigenlijk niet, maar ja, we zijn maar mensen hé.
Igor, geen sorry hoor, dat is niet nodig, vallen kan, opstaan kan nog meer. Dit is het leven en perfect zijn we geen van allen. Daar dient dit forum voor, één voor allen, allen voor één. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mag niet????

tuurlijk mag het wel, je kan dan alleen geen serieuze gesprekken verwachten.
goede bedoelingen, adviezen, je hart luchten en begrijpen wat er wordt gezegd
tja........dat gaat niet samen met drank
je brein is dan al gekaapt door alcohol, dan staan we machteloos
daarom..................
kom je gewoon netjes de volgende dag terug om die schop onder je achterste alsnog te ontvangen :D

ik heb de laatste tijd weer moeite met lezen, maar jou verhaal bleef goed hangen
komt omdat ik ooit een vriend had die ook stopte met drinken
maar ikke niet :huh:

tja, het wordt je inderdaad niet echt makkelijk gemaakt maar het blijft je eigen keuze om te stoppen of tte minderen.
tuurlijk zou het mooi zijn als de hele omgeving met je meedoet, maar helaas......
je blijft ten allertijde geconfronteerd met de drank en mensen die gewoon drinken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor tasseke, ik ken de kust als mijn broekzak vanbuiten hier, met al zijn baai'tjes en resto's waar je alleen maar met boot kan komen. Subliem zijn ze. Agni is ons lievelingsplaatsje. Het eten is daar echt niet te doen, zo goed, vers en lekker !!!

40m² terras ?? Daar kan je prachtige dingen mee doen hé. Staat de zon er op "als" ze schijnt ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nondejuu,

Die foto zou je toch zo willen uitvergroten en uitprinten?
ik heb ook al een aantal griekse eilanden mogen bezoeken en inderdaad,
je raakt nooit uitgekeken daar.
merk je eigenlijk iets van de onrust daar? of valt alles mee?

hihi, tuin op het zuidwesten dus echt de hele dag de zon
de tuin is het enige wat nog een doorn in mijn oog is, maar daar mag nu dus mijzelf op uit leven
ach, heb ik de zomer iets te doen, het houdt me van de straat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk Carolien, en die wil ik jullie niet onthouden hé. Is het in orde gekomen met je emails ??

Ja tasseke, maar ik kan moeilijk van de hele omgeving eisen dat ze allemaal stoppen hé, ik ben diegene die er een probleem mee heeft, de rest (nog) niet ;)
Ik vond het gewoon even raar van mijn eigen vrouw, die al drie keer naar al-anon is geweest, dat ze nu er zo licht over gaat. Langs de éne kant, oké, het is tenslotte vakantie en moest het echt mislopen, dan neem ik de antabuse, langs de andere kant, gevaarlijk spel. Ach ja, we zien wel, ik voel me sterk, heb mooie plannen en laat het zelf niet te ver komen. Ik heb trouwens het gedacht dat de campral zijn werk doet. Heel belangrijk voor mij B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, net als Carolien zegt
vraag er eens naar.

ook voor haar is het moeilijk, wat kan nu wel en niet?
het is voor iemand die normaal drinkt ook moeilijk voor te stellen dat alcies na één borrel compleet los gaan.
ook zij moet uittesten en dingen ondervinden.
maar hoe dan ook, het enige wat daar bij helpt zijn normale gesprekken met elkaar.
wat bemerk je, waar heb je moeite mee, wat zijn je verwachtingen, komen je verwachtingen overeen etc etc.

in ieder geval belangrijk dat de campral zijn werk doet.
en vooral niet voor schamen, bij veel dingen heb nu eenmaal ondersteuning nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien, ik ga voor optie C ?? Heb ik iets gewonnen nu ?? :D
Only time will tell. Ik heb op zo'n korte tijd, zoveel bijgeleerd, ook hier op dit forum. Ik meen te denken dat ik er helemaal anders tegenover sta, beetje gewapend met kennis die ik daarvoor niet had. Dat maakt me sterker en hopelijk ook iets doordachter voor ik me weer helemaal zou laten gaan.
Ze vind het goed nu zoals het is, maar vreest een beetje dat als ik thuiskomt het terug erger gaat worden. Ik denk zelf van niet, maar dat weet ik binnen een dag of 20 pas zeker hé !

Eerst VAKANTIEEEEEEEEEEEE :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen!

Wilrijk:
Ziet er goed uit zo'n foto! Wrijf het er maar in:P Nee, geniet er maar lekker van:)

Iedereen een goedemorgen maar weer! Gisteren voor het eerst die Zumbales gevolgd, was goed te doen! Blijf het nu doen tot de zomervakantie. Vanavond werken, morgen overdag ook en zondag ben ik ook de hele dag weg. Zal me wel even s'morgens proberen te melden;)

Is Fleurtje alweer langs geweest?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel tas, ik ben blij dat je dat even vermeld over dat schamen. In het begin had ik daar echt heel veel last van, maar ik ben me bewust geworden van het feit dat ik ben wie ik ben, alco of niet, en dat helpt me om de schaamtegevoelens opzij te zetten. Ook voor mijn directe omgeving heb ik er nu veel minder problemen mee. De meesten weten het nu, ook van de medicijnen en ik krijg ook daar heel veel steun van.
Elke dag is een andere dag, en vallen en opstaan hoort daar voorlopig nog bij. Zolang het maar zachtjes vallen is en krachtig opstaan. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey zonnetje en ekstertje, dankuwel, ik ga me hier helemaal uitleven op een gezonde manier.
Moet er nu vandoor, bakkertje verse broodjes halen en de dag kan beginnen. Kalimera, kalimera, kalimera, aan iedereen, ik lees jullie straks nog wel verder :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goejemorge allemaal.

Ben er ook bij deze morgen.
Wil fijne vakantie toegewenst en geniet ervan.
Met mij gaat het naar omstandigheden goed en ben weer bij dag 3 AdB. Wil het ook zo houden.
De Antabus ligt weer klaar voor mij bij CAD. Om 12.00 uur halen.
Mooie foto s trouwens. Geniet ervan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...