fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Wil als het iets uitmaakt. Ik heb verre van hetzelfde gevoel gehad.Ik vond niet dat je iets was aan het promoten. Vond je bovendien niet zielig doen. Zoals je zegt las ik het gewoon als iets waar je op het moment inzat. Tot zover mijn inbreng vandaag Krijgen we een souvenirtje? Eigenlijk zou dat wel moeten hé . God ik wou dat ik daar zat! Doemme hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Goeie morgen Alf. Houd je zo van films? Heb je Avatar al gezien? Ikzelf vind het een van de beste films allertijden. Het is S. Fiction. Ik geloof dat Woman er niet zo kaduk van was. Maar dat is voor haar nu niet zo erg. die zit met haar hoofd in de wolkjes:P Fijn voor je meisie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Fleur,het gaat niet erom hoe jij je profileerthet ging om de situatie, de discussie op zichdus totaal niet naar personen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 MupJa dat valt tegen he als je gaat tellenToen ik flessen telde viel het meetoen ik omrekende naar eenhedenviel het tegen..En hou die blijheid vastvoor als die valkuil zich weer aandientstelt je in staat er om heen te lopen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 gossiedorrie,ik ben wel stellig vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Personen maken de discussie tasje..vreemd hoe je dit loskoppelt van elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Dat was het precies Alf. Die eenheden! Wel (weer) een goeie eye-opener voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 He een reactie van Bol natuurlijkJa Bol kijk hoofdzakelijk film en actualiteitenKen de film Avatar, maar heb hem nog niet gezienZal het eens aan de Downloadwizzard vragen..Hoe ist met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Goeiezondag!De plantjes en struiken in de tuin springen van blijdschap om het regenwater dat hun dorstige mondjes voedt. Mijn tuin is gelukkig dus ben ik het.Gisteravond een etentje met vrienden en kids.De dochter van een jaar of 10 snauwde haar moeder af, stompte haar en riep dat ze niet moest zeuren.Mijn vriendin moest even slikken, bedaarde, en zei dat dochterlief moe en prikkelbaar was door een middagfeestje en dat we haar maar even met rust moesten laten. Dat vond ik bewonderenswaardig.Vader nam nog maar eens 4 bier en werd nog wat waziger. Toch vind ik hem er niets minder lief om.Mijn lieve man en ik (manlief schijnt een controversieel woord te zijn, dus ik pas mij aan) zijn blij dat we tegenwoordig helder zijn. Dat is ook lief.Mensen zijn we.Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 tja,er zijn genoeg situaties die ik echt niet leuk vindtmaar dat wil niet zeggen dat ik de personen in kwestie niet leuk vindt.dus ja, ik vindt dat normaal om die dingen los te koppelenandersom werkt helaas niet.als ik bepaalde mensen niet leuk vindt, zijn de situaties ook nooit leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Kijk dat lees ik graagManlief en vrouwliefbeiden helderMooi Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Je vind de personen misschien niet minder leuk maar hun mening wel. Dat kan natuurlijk..maar de connectie wordt anders toch? Het beeld dat je in eerste instantie had wijzigt. Krijg hier een punthoofd van Er bestaan hier onderliggende regels waar ik zelfs geen weet van heb..blijkbaar normaal voor anderen en een teken van respect. Mij ontgaat dit helemaal..echt waar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Nu wordt ik echt gebrekkig!!zoveel gesprekken tegelijkertijd.Woman,blij om te lezen dat het zo goed is gegaanen je optreden en je gesprek achteraf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Wel ik ga jullie latenMaak er een fijne dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 nu ga je het ingewikkeld maken de regels zijn duidelijk en respect ook.maar goed om het makkelijk te maken dan (voor mijzelf )ik kan bijvoorbeeld niet tegen ruzieals ik mensen ruzie zie of hoor makendan loop ik wegik vindt de situatie dus helemaal nietsmaar de mensen vindt ik wel leukhet feit dat ze ruzie makendaar verandert mijn beeld naar de personen niet vannormaal toch? om situatie en personen los te koppelen?als ik dat niet zou doen, zou ik een groot probleem hebbendan kan ik het met niemand meer vindeniedereen heeft wel eens uitspraken of gewoon een slechte dag waarvan ik achter mijn oren krab.ook ik ben niet heilig, ook ik heb wel eens uitspraken, gedachtes of simpel een rotdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 haha Fleur,fijne dag en pas op met je punthoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ik ga het laten bij...De regels zijn niet duidelijk en de vorm van respect die je daaraan koppelt ook niet.Je zei eerder dat je wil niet op zijn woorden nam maar verkondigde wel een mening op basis van wat hij eerder schreef. Dat is dubbel. Blijkbaar ben ik één van de weinigen hier die geen aanstoot nam aan wat wil eerder zei of deed. Ik vond hem niet respectloos. Verre van..Er zijn er anderen die hier totaal bezopen komen en liggen zeuren en janken. Er wordt niets op gezegd..buiten ga toch lekker slapen man. Waar zit het verschil dan toch? Omdat ze zich over het algemeen anders profileren? In hoeverre wordt er nog aanstoot genomen aan wat iemand zegt dan al dan hoe het beeld is gevormd geweest door iemand in de tijd dat hij of zij aanwezig was. Als dat niet wordt gezegd dan is het...hey je weet wat je doet toch, geniet van je kater morgen.Ik ben me weer druk aan het maken..Ik ga afkoelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Met mij is het goed Alf. Heb gisteren Jos duidelijk gemaakt dat ik voorlopig niet kom. voelde me zo trots joh toen ik dat gezegd had. Nee hier gaat het prima hoor. Ja ik heb jou gisteren geloof ik nog geschreven i.v.m. de operatie, maar misschien heb je dat niet gezien.Nee ik vergeet onze Alf toch niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Goedesmorgens.....Mijn hemeltje lief, wat een TAAK om ff bij te lezen.Kan iemand een kop koffie aanreiken?Ik had gistermorgen een zeer groot, sociaal wenselijk stuk geschreven.o.a. aan Jane gevraagd wat haar zoon zelf vond van de kamer,aan Dar verteld dat ik ook haar keel had gehad enzenzweg........!!!!!!!Aangezien ik ook weg moest, heb ik het maar zo gelaten.Gisteravond toch weer ingelogd, en tja, dan kan ik het niet laten,ik ben het erg eens met wat Tas zegt over de discussie over de discussie(gister in de krant: het debat over het debat over het debat).Dochter vroeg gister: mam, wat is rechts en links :$ leg dat maar even uiten wat is hypotheekaftrek?Haar conclusie was (na mijn beperkte uitleg):dat wil ik huuraftrek voor jou!(de huizenbezitters knarsen nu hahahahahaha en denken huursubsidiewoonruimteforfait en de hele mikmak)ach, wie zei dat: over 3 dingen moet je niet discussieren: politiek, voetbal en.....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 waarom zeg jij nu het in één berichtje en ik heb daar 4 pagina's voor nodig???mm, toch maar die communicatiecursus volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Dag allemaal,Ga 180 km oostelijk een bak koffie halen, dat is het plan tenminste Lees jullie vanavond weer, hele fijne dag allemaal,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Las je reactie iets te laat Dar.Kan me vinden in wat je zegt. Maar ga er op het moment even niet meer over nadenken. Voel me slecht in Wil zijn plaats en ergens wil ik zeggen...het slaat op niets! Hou toch op allemaal! Ga ff afkoelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 hee goedemorgen houtje (kan nog net)even opletten.............een hele thermoskan voor je!even stiekum tussendoor........alles geregeld voor dinsdag alles goed verder?ook met je logee van afgelopen week? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Teveel doe je dat op de fiets? Een hele fijne dat toegewenst hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Fleur,het was niet de bedoeling om je slecht te laten voelenook niet om betweterig te zijn of je aan te vallen.de discussie zal gerust wel weer een keer terug komen, kunnen we verder bomenmaar inderdaad genoeg is genoeg en zeker als we er met zijn allen niet uitkomen.doe je rustig aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden